Slike
Image Hosted by ImageShack.us
-ja-

Image Hosted by ImageShack.us
-Tom- (davno slikana fotka kada se još znao smijati)

Image Hosted by ImageShack.us
Keira

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus

Image Hosted by ImageShack.us
Val

Image Hosted by ImageShack.us
Bono

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell

Image Hosted by ImageShack.us
Peter

Image Hosted by ImageShack.us
Lara

Image Hosted by ImageShack.us
Kurt

Image Hosted by ImageShack.us
Ofigenya

Image Hosted by ImageShack.us
Irma

Image Hosted by ImageShack.us
Alma

P.S. cure,dajte se vratite!!! (Alma i Irma)

Tom Riddle

28.06.2006., srijeda

Povratak kući

Završila je još jedna školska godina u Hogwartsu.Moram priznati da mi se činila dužom nego što je zaista bila,toliko toga mi se dogodilo...Sad ću jednostavno zaboraviti na sve to i pošteno se odmoriti...Naravno,Tom će,kao i svake do sada praznike provoditi kod mene...Ali ne cijelo,uvijek pred kraj mora ići...Ali mi to nikada nije posebno smetalo pošto sam se tada zabavljala s Keirom.Ove godine Keira će doći malo kasnije.
I tako smo Tom i ja stigli u dvorac mojih roditelja...Sve bi to bilo krasno da u sve ovo prste nije uplela moja "divna" mati.Već pri ulasku u dvorac samo je okrenula s očima.Kada sam ušla,nisam mogla ništa prepoznati,sve je premjestila.
Mislim,bilo je ok,malo neobično,ali...Nisam se bunila,samo sam odnjela svoje stvari u sobu.Tu sam se razdvojila s Tomom kojeg je ova vještica doslovno premjestila u gostinsku sobu na drugom kraju dvorca ...
Taman kad smo se odmorili od puta,sišli smo na večeru.Tamo nas je dočekao moj tata koji je kao i uvijek bio pun pitanja...
Jako ga se dojmilo to što sam vještica.Zanimala ga je svaka pojedinost iz tog svijeta (kad bi samo znao da mu je i žena vještica).Tako nas je izluđivao raznim pitanjima,ovaj put zlorabljujući Tomovu punoljetnost.Tom mu je svakih 5 min morao izvoditi razno razne čarolije,a ovaj se tome svaki puta ščuđavao.(moram li pričati kako mi je bilo neugodno???)
I tako kad smo ga se napokon otarasili,na zub me uzela moja mila majka.Ona mi je pak dosađivala raznim pitanjima i podpitanjima o Keiri i njezinom životu.Moram li spomenuti da joj je već pripremila sobu i to najveću i najluksuzniju u cijeloj kući.Ona nekim čudom iz nekog neobičnog razloga nju obožava.A što je najbolje,i Keira nju voli.Ma savršeno.
Njih dvije uvijek nađu neku zgodnu temu za čavrljanje,potpuno ignorirajući mene u tim situacijama.
Ponekad imam osjećaj da voli Keiru više od mene...Postoji li gori osjećaj od onoga zapostavljenog djeteta??
Mislim,nije da ja baš jako volim nju i to,ali mislim da zaslužujem koju lijepu riječ i zagrljaj.Tražim li previše??
Također sam zaboravila spomenuti da je Keira dala Tomu Nagini,tako da zmijurina opet napada i hara mojom kućom.
Moramo je sakrivati po cijeloj kući jer tatica bi dobio srčani da je vidi.On je,usput,jednostavno opčinjen Liamom i Tonyem...
Tako Tony svakodnevno uživa u raznim delikatesama koje se spremaju posebno za njega,najproždrljivijeg zamorca na svijetu...A Liam je čak dobio svoju sobicu u kojoj je sve podređeno samo njemu...
Da se malo odmorimo od mojih dosadnih roditelja,uzela sam Lugana,a Tom je nekog novog konja i išli smo malo jahati u okolici.
Dok mi je Tom govorio o tome kako je konačno našao posao,premda ne onaj koji žarko želio,a to je bio posao profesore obrane od mračnih sila,za oči nam je zapela neka starica naslonjena na ogradu.Promatrala je svijet oko sebe,nije mi se učinila nimalo poznatom stoga sam odvratila pogled dok je Tom još uvijek napadno zurio u nju.Zatim sam je opet pogledala kada je naglo izustila: "Jer to mene oči varaju,ili je ovo Tom Riddle"-u tom trenutku smo zastali...

28.06.2006. u 22:30 • 42 Komentara • Print • #
napokon novi post!! i prvi post na ovom novom blogu!!!! baš sam happy :)
sviđa mi se post i kako je tvoj tata oduševljen magijom..
joj da, zar još nisi dobila pozivnicu za vjenčanje? očito je sova zalutala.. hehe

Alma • 29.06.2006. u 00:25


joj da... pa ja sam prva!! doslovno prva!! kiss

Alma • 29.06.2006. u 00:26

ey, zakon ti je post!!! pitam se ko je ta starica...? a, da budem iskrena, stara ti je malo....evillll...
hehe, ae, sad pa pa

Jenny • 29.06.2006. u 11:07

Novi post! Konačno škola gotova! Kakva je to starica... A mama ti je fakat malo, kako kaže Jenny, evil...
Kad me budeš ubacivala, metni moju novu sliku, onu na mom blogu! Javi mi kad me ubaciš! Ok?

Diana Matthews • 29.06.2006. u 14:16

imam novi post!!!

Ashlee • 29.06.2006. u 14:23

e super ti je post!!tko je to?? Znas potpuno te kuzim u vezi sa starom...desavalo se i meni!!!ajde napisi ubrzo novi postek..kizz

Lara • 29.06.2006. u 15:11

ej!genijalan ti je blog!!!!!dizajn ti je jednostavno super!!!!!!di si ga nasla??????odlican post!!!!!!!!pa pa =)

maya the wicked witch • 29.06.2006. u 16:34

Super post! kak me iritiraju ti glupani koji nemaju boljeg posla nego iznošenja svojih mišljenja koja nas ne zanimaju... Ak mi volimo pisati o čarolijama i tim forama naš problem...šta ona ima protiv nas.... Jel ju netko nešt pitao? Uostalom ti si umiješala samo 1 lik...toma riddlea....ko i svi mi.... Inače ajd mi više ostavi komentar da znam da čitaš moje postove!! Pozzzz od Jasmine Smith

little bitch • 29.06.2006. u 19:16

Ej.Super blog.Samo sam ti željela reć kako ja nisam tolika obožavateljica(jesam velika ali ne toliko)Samo sam obratila pažnju na to kako mi nisu zanimljive knjige nekih hrvatskih pisaca ali ja puno čitam i druge knjige ne samo Harry Pottera ali ni jedna nije tako dobra.Pozdrav pa se čitamo!

jednostavno ja • 29.06.2006. u 22:26

eto i mene... znači odsad se čita na ovoj adresi.... javim ti kad bude novi post :) kiss

Lady Drusilla • 29.06.2006. u 22:56

Lijepo je kod blogova što možeš brisati postove koji ti ne pašu, zar ne?
-jonsnow

Kamui • 30.06.2006. u 00:43

novi blog? super je! imam novi post na hpff blogu!!!

†Lady_Keera† • 30.06.2006. u 11:34

da bas bolseno i imam novi post

marco riddle • 30.06.2006. u 11:44

Novi post!

Diana Matthews • 30.06.2006. u 17:20

novi post

Lara • 30.06.2006. u 22:12

imam novi postek.. ti se spominješ.. kiss

Alma • 01.07.2006. u 00:13

imam novi post!

Alma • 01.07.2006. u 16:23

Novi post! Svrati već jednom do mene! Spominješ se!

Jasmine Smith • 01.07.2006. u 22:04

imam neewwww post

marco riddle • 02.07.2006. u 11:20

Imam novi post!Nisi dugo bila kod mene :(

Munjena • 02.07.2006. u 20:29

ej,ma super ti je post! pitam se kako li je tom samo imao strpljivosti sve to pokazivati tvom tati? i smiješna mi je ta njegova želja da vidi magiju...pozzz! :) :) :)

daisy • 02.07.2006. u 21:12

super.-............... al' tko je starica???????

dark lady • 02.07.2006. u 22:15

opet novi post

marco riddle • 03.07.2006. u 15:12

post je super...čudna je ta bakica...ajde me ubaci plizzz....

opis ti je ovo::
ravenclaw...
6.godina.....
metlobj igram.....
kapetanica metlobojske ekipe....
na poziciji tragačice sam....
imam dečka edoarda....
al on nije iz hogwartsa....
on je bezjak....
najviše volim astronomiju....
ne volim učiti...
obožavam nogomet....

ajde, pozzzdrav

zara • 03.07.2006. u 16:50

nisam te zaboravila... imala sam u planu ubaciti te u jednom od sljedećih postova jer sam se sad počela nešto petljati sa slytherinom... ma vidjeti ćeš uglavnom.... bit će svega! odlučila sam si malo zakomplicirati život-ničiji nije savršen, zar ne?

dante • 03.07.2006. u 17:04

a ono o roditeljima... joj ma molim te.... moji su sa mnom kao mala savršena obitelj ali kada smo sami... i to će se uskoro promijeniti... probala sam par puta otić na tvoj blog ali mi nije otvaralo (nisi jedina)... evo sad ću te redovno posjećivati...

dante • 03.07.2006. u 17:06

ovaj design je prelep! Zao mi je zbog starog bloga, procitala sam god Dante! Citam te!

anira • 03.07.2006. u 18:06

jesi uspjela poslat blackwoodu mail za kandidaturu?????

*isabell black* • 03.07.2006. u 19:31

novi post... nisam te još ubacila ali u sljedećem... napravila sam uvod... vidjeti ćeš

dante • 03.07.2006. u 19:31

ajde dobio sam kandidaturu, nisi najgora (najgori ima -8 bodova) iako moram naglasit da se prijavilo ukupno nevjerojatnih 9 ljudi za taj posao... sretno...

ravnatelj Blackwood • 03.07.2006. u 20:17

imam novi post! kiss

Alma • 03.07.2006. u 20:29

Novi post! Hvala na ubacivanju, ali molim te stavi moju drugu sliku! Molim te... Sorry kaj te gnjavim, ali molim te!

Diana Matthews • 04.07.2006. u 11:57

napisala sam novi post, pa svrati....

zara • 04.07.2006. u 14:35

Novi post, ali nije nista posebno.. Koju sliku da ti stavim u box, jer vec imam jednu Liv Tyler?

anira • 04.07.2006. u 18:42

kad ce novi post? ubacila sam te u novom i reci mi da li ti se svidja slika! :)

anira • 05.07.2006. u 12:10

Pa ajde, tebi oprostim ako ti je glumica antipatična, ali onda metni neku ljepšu sliku ove glumice, neka ima smeđu kosu jer ona glumica ima smeđu! Neka je ljepša od ove!

Diana Matthews • 05.07.2006. u 12:16

Novi post!

Diana Matthews • 05.07.2006. u 13:31

naravno, sam mi ostavi opis na komentarima kod mene, i želje pa se čitamo ! :) pusaaaa

AMI • 05.07.2006. u 18:38

e, samo da ti napomenem, kod mene ti nema škola Hogwarts, ali sve ostalo možeš ostaviti isto. pozzz

AMI • 05.07.2006. u 18:41

nOVI POST NA lorysworld.blog.hr

little bitch • 05.07.2006. u 19:00

imam neewww post hohoho

marco riddle • 05.07.2006. u 22:17

SUPER Blog i pozadina!

Lynnie Candler • 06.07.2006. u 14:26



- 22:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.06.2006., subota

Još malo pa praznici........

Konačno je došao i taj dan!!!!Tata mi je danas doveo mog prekrasnog Lugana!!!Bila sam tako sretna što sam ga napokon vidjela...Njegov prekrasan vragolasti pogled koji me uvijek oraspoloži.Ali mislim da to ipak nema smisla zato što za samo tjedan dana odlazim iz Hogwartsa.Ali ne idem odmah doma,prvo idem na put.U planine,samo Lugano i ja...Nema ničeg lijepšeg.I tako sam ga ja usrećila jednom jabučicom i kockama šećera...Zadovoljno me pogledao i stisnuo mi se uz vrat.Obožavam kad to radi.Tako smo se malo mazili,pa sam ga odvela u njegov novi dom;pokraj lovočuvareve kućice.Najradije sam htjela ostati uz njega cijeli dan,ali morala sam još nešto obaviti unutar zidina...Po takvom lijepom danu...Naravno,uvodni dio sam preskočila i veselo podijelila svoju sreću s curama.Keira je,na veliko čudo samo izustila par riječi i zatvorila se u spavaonicu.To mi uopće nije sličilo na nju....Ali nisam ostala jer mi je u tom trenutku (znam da je sebično) Lugano bio važniji.Pošto se već odmorio,otišla sam k njemu.Željno me iščekivao,znala sam da želi isto što i ja.Uzela sam njegovo sedlo koje je rađeno od takvog materijala da se niti ne osjeti,mislim da su ga vilenjaci radili,inače se takva sedla korista za jednoroge...I zauzdala sam ga i krenuli smo...Bio je to tako veličanstven osjećaj jahati ga,već sam zaboravila...Prvo malo kasa za zagrijavanje,ali kad je krenuo galopom mislila sam da ću poletjeti...Nisam baš dugo jahala jer nisam željela da se previše napreže pošto ga nisam stvarno sto godina jahala.
Otišla sam k Tomu koji je bio krajnje nervozan.Pitala sam ga što mu je,ali mi nije želio odgovoriti,samo je spustio glavu i nastavio čitati.Nisam inzistirala nego sam otišla u spavaonicu i shvatila sam da su svi u k***u osim mene.Keira je sjedila na krevetu grleći jastuk,a na podu ispred nje su sjedile Irma,Alma i Seamus.Nisu mogli ništa iz nje izvući jer je cijelo vrijeme šutjela.Kada sam ja ušla u sobu briznula je u još veći plač.Ništa mi nije bilo jasno.Pretpostavila sam da plače jer su je ovi pobijedili u explozivnom puc-pucu,ali sam shvatila da je nešto ozbiljnije.Nisam htjela ništa ispitivati dok se ne smiri.Samo sam legla na krevet,stavila ruke ispod glave i maštala...O tome kako će mi ovo ljeto biti predivno...Zatim su se ovo troje (Alma,Irma i Seamus) pokupili u društvenu gdke su Alma i Irma igrale šah dok ih je Seamus promatrao i tu i tamo odigrao koji potez umjesto jedne od njih.Ostale smo samo Keira i ja u sobi.Pretpostavila sam da se smirila pa sam je upitala što joj je.Nije mi odgovorila već je samo ispustila tihi jecaj.Shvatila sam da joj riječima ne mogu pomoći stoga sam došla do nje i snažno je zagrlila.Vidjelo se da nije spavala noćima.Zaspala mi je u naručju te sam je oprezno položila na krevet i pokrila,te navukla baldahin.Otišla sam u društveni gdke smo Seamus i ja započeli novu partiju šaha........

- 10:29 - Komentari (75) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O tome kako je zaista Tom Riddle postao Lord Voldemort

POZOR ZA SVE ONE KOJI ŽELE U PRIČU:NEK MI TI LJUDI OSTAVE OPIS I NEKI NAČIN NA KOJI SMO POVEZANI(NE ZABORAVITE DA JA ŽIVIM PUNO PRIJE VAS),MOŽETE TAKO DA VAM ZNAM BAKU ILI DJEDA,MAMU ILI TATU,ILI DA STE VI DIO MOG VRREMENA ALI NEĆE VAM SE ONDA POKLAPATI MOJA PRIČA S VAŠOM.JA ĆU VODITI VAŠ LIK KROZ PRIČU.

I ISPRIKE ZA NEREDOVITO PISANJE...
GIMNAZIJA JE TEŠKA!!!


A OVDJE JE MOJ FOTOALBUM


U2 - One

PIŠITE MI NA: agatha_smith@net.hr
MOJI PRIJATELJI I JA
Image Hosted by ImageShack.us
Agatha Smith(buduća Riddle :) )-ja
Ja sam jedna "najobičnija" 17-godišnjakinja koja pohođa "najobičniju" školu.Najpredmet su mi Čarobni napitci i oni mi uzimaju dosta vremena.Prolazim s uspjehom I (iznad očekivanja) s tim da imam O iz proricanja, čarobnih napitaka i preobrazbe.Patronus mi je u obliku orla.Bauk mi je u obliku morskog psa.Imam zanimljiv stil oblačenja premda moramo nositi uniforme.Mama mi je vještica u oba smisla,a tata bezjak ,s tim da je sretan što sam vještica(za moju mamu niti ne zna)...U slobodno vrijeme družim se s Keirom,a pod praznicima sam doma s Keirom i Tomom.Volim putovati i jednog dana bih željela imati neki takav posao(u kojem se puno putuje)

Image Hosted by ImageShack.us
Tom Riddle
Kao što sam već rekla,on je jako neobičan,ali ga ja svejedno jako volim.Brzo mijenja raspoloženja i dosta je prevrtljiv.I koliko god se u nekim trenutcima čini pažljiv i sve,u drugima je potpuno hladan.Jako je pametan i sve su mu ocjene O.Ne voli metloboj pa se nije niti natjecao za ekipu.Često ima bratske svađe s Keirom.Posebno je aktivan na satovima obrane od mračnih sila jer ga to najviše zanima.

Image Hosted by ImageShack.us
Keira Riddle
Moja najbolja prijateljica.Sa mnom je na 7. godini.Ona je Tomova polusestra;imaju različite majke,ali istog oca.Slična je Tomu izgledom,ali karakteri im odudaraju.Ona i Tom se stalno svađaju i bacaju jedni na druge uroke.Prefektica je i odlična učenica,najdraži predmet joj je "Skrb za magična stvorenja" i jako je dobra u tome.Patronus joj je u obliku jednoroga,a bauk u obliku njezine odgajateljice iz doma.Odrasla je u domu s Tomom zbog rane smrt roditelja.tek kad je Tom bio na prvoj godini su saznali za krvno srodstvo.Hoda sa Seamusom...

Image Hosted by ImageShack.us
Jack Cooper
On je iz Gryffindora.Tragač u metlobojskoj ekipi...Moj najbolji prijatelji i bivši Keirin dečko,sad nešto opako muti s Almom...Jako je drag i voli pomagati...Lily (mačkica) ga opsjeda,ali on je svejedno voli...

Image Hosted by ImageShack.us
Alma Wood
Gryffindorka,5. godina,tek je nedavno proslavila svoj 15. rođendan. Ima podužu smeđu kosu koju često farba u plavu ili neku drugu i plavozelene oči (ovisi o raspoloženju). Tek je nedavno saznala istinu da je vještica i da je njezin brat blizanac Alan čarobnjak. Roditelji su joj hrkani.Super je cura i ponekad se družimo...Jako je zanimljiva,i polako otkriva čari magičnog svijeta...

Image Hosted by ImageShack.us
Irma Bell
Slytherinka,5. godina,godinu je dana mlađa od mene.Ima neku čudnu strast prema bezjačkim studijama jer obožava bezjake.Igra kao udaračica u našoj metlobojskoj ekipi.Čudna je pa nema baš puno prijatelja,ali Keira i ja se s njom dosta dobro slažemo...

Image Hosted by ImageShack.us
Valerie Frost
Svi je zovemo Val. Ima 17 godina i na 7. je godini Ravenclawka. Jako je pametna i ne mora puno učiti.
Jako brzo plane i raživcira se zbog gluposti. Poznata je po tome da ili plače,ili se smije. Nikada nije indiferentna. Često izlazim s njom jer je slična Keiri; s njom nikad nije dosadno...

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus Glandrick
On je neki "macho" tip.Hoda s Keirom.Keira tvrdi da se promjenio otkako je s njom,ali baš ne vjerujem,oduvijek je bio ženskaroš...Ravenclaw je,6. godina..Pri smještanju u dom klobuk se nije mogao odlučiti te ga je nakraju stavio u Ravenclawe jer ih je tamo manje...Lol...

Image Hosted by ImageShack.us
Daisy Andrews
Ok je cura,4. godina Rawenclavka.Keira i ja joj moramo pomagati oko nadoknađivanja gradiva iz napitaka i travarstva.Odmah je upisala 4. godinu jer je prije nisu otkrili.Roditelji su joj poginuli u neobičnoj nesreći.Zasad je nova pa još nema dečka,ali vidjet ćemo još,ima još vremena ,a i baš je slatka.

Image Hosted by ImageShack.us
Michael Greyback
Hufflepuff,6. godina.Tajanstven je...Često se druži s Tomom,kao da mu je on uzor...Ne govori mnogo,ali što god kaže je lijepo izrečeno.Ugodno ga je slušati kada priča makar je to vrlo rijetko,tj. on s rijetkima razgovara.Zanima ga crna magija.Trenutno nema curu,ali mogao bi jer je jako zgodan,ali njemu nije baš do veze,valjda čeka onu pravu...

Image Hosted by ImageShack.us
Dante Slytherin
Inače je miješane krvi, majka joj je vještica a otac bezjak.Otac joj,kao ni moj nije znao da joj je mama vještica. U 12 godini je dobila pismo iz Hogwartsa, koji pohađa od 14 godine. Mama je inzistirala na pripremama koje su je potpuno iscrpile ali je ona veoma ponosna. Fura svoj stil koji je obično između vila (u pravom smislu te riječi) i vještica danas poznatih bezjacima diljem svijeta. Mrzi Proricanje, ali zato obožava Povijest magije i Čarobne Napitke. Ni u jednom predmetu nije loša... Ima srebrnu mačku imenom Lyra. Hoda s nekim Natanelom i super se slažemo...

Image Hosted by ImageShack.us
Lara Shinoda
Gryffindorka,5. godina,najdrazi predmet joj je Obrana ,a ne voli Proricanje. Patronus joj je u obliku crne pantere, sto joj je i željeni oblik kad postane animagus, a bauk joj je pauk.

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell Black
Gryffindorka,5. godina. Cura je jako zabavna i zanimljiva,nosi super odjevne kombinacije.Uz to je i jako teška osoba. Obožava metloboj i igra na mjestu lovice. Htjela bi biti auror ili profesionalna igračica metloboja.

Image Hosted by ImageShack.us
Ofigeniya Ellene McFlue
(inače samo ofigeny ili ofigeniya)Ima smeđu kosu i smeđe tople oči.17 god i na mojoj godini.Nije baš društvena ali kad se ufura ne može se ugasiti.Ima talent za proricanje sudbine,parsel ust je...Naj predmeti su joj čarobni napitci,preobrazba i proricanje.Željela bi postati ili auror ili profesorica Čarobnih napitaka...

Image Hosted by ImageShack.us
Syrin Depp
Ona je sa mnom na godini ,Slytherinka.Ima lijepe crte lica,trenutno je sama.Ima sve ocjene O ,posvetila se učenju,još k tome je i prefektica kao i najbolja učenica na godini.Svi profesori je vole jer je odgovorna i pouzdana(za razliku od Keire,tu su joj odgovori zašto nju nitko baš od profesora) ne voli.

Image Hosted by ImageShack.us
Jennifer Pleasant
Gryffindorka je,voljela bi biti auror kad završi Hogwarts.Fora je cura,druželjubiva,ima puno prijatelja,ali voli zezati Slytherinke s nižih godina.To mi se jedino kod nje ne sviđa.

Image Hosted by ImageShack.us
Astrid Cotterell
Optimistična i vedra osoba.Voli slikati,obožava životinje,i sama je animangus,pretvara se u zamorca.Ravenclawka je,na 5 godini,ko i ja.Super se slažemo jer nadopunjujemo:ona je uvijek brbljava i vesela...I nema dlake na jeziku...blabla

Image Hosted by ImageShack.us
Kurt Banks
On je stvarno presladak,upoznala sam se s njim neki dan.Hoda s Monicom i stvarno su slatki skupa,to mi je još jedan razlog više da budem ljuta na Seamusa što je stao i između njih.On je Gryffindor i u metlobojskoj ekipi je lovac.Najviše voli Obranu od mračnih sila i jednog dana je rekao da želi postati auror.

Image Hosted by ImageShack.us
Jasmine Smith
Jasmine je super cura,sestrična mi je s tatine strane.Na 5. je godini Slytherina.Jako je druželjubiva i svi je vole.Najviše voli Povijest magije i Proricanje.Ovo za proricanje je valjda genski.Hoda s nekim tipom koji je završio Hogwarts,prošle godine.Sada radi u Hogsmeadu,ima tamo trgovinu pa se tako viđaju.Inače je simpatičan,kao i ona.Jako je volim jer smo praktički skupa odrasle.

Image Hosted by ImageShack.us
Diana Matthews
Četvrta godina, igra metloboj na mjestu tragačice, a ponekad napadačice. U Gryffindorima je. Voli Obranu od mračnih sila, Preobrazbu i Skrb za magična stvorenja. Druželjubiva je i volim letjeti, te jahati jednoroge!

Image Hosted by ImageShack.us
Peter Finnigan
On je Ravenclaw,na 7 godini.Prosječan je učenik,najdraži su mu predmeti čarobni napitci i stare rune.Igra u metlobojskoj ekipi kao vratar.Prije je hodao s Angel McRowen,ali prekinuli su u lošim okolnostima.

Image Hosted by ImageShack.us
Maya Courage
Ona je dobra,ali nekad mi se čini kao neki samotnjak.Ide sa mnom na godinu i jako smo si dobre prijateljice.Keira je baš ne voli,ali mislim da je ljubomorna jer se dosta družimo.Voli pisati priče i igra u metlobojskoj ekipi kao lovica.Jako je neobična pa se zato baš i ne uklapa u društvo.Zanima je crna magija..Prosječna je učenica,kao i ja...

Image Hosted by ImageShack.us
Bellatrix Lestrange
Slytherinka,7. godina...Čistokrvna je i s tim se ponosi...Posebno je zla i otresita...Mrzi me zato što hodam s Tomom,kako ga ona zove,Voldemortom,i kaže da ga je nisam vrijedna...Prvo sam mislila da je riječ o ljubavi,ali to je već opsesija...

Image Hosted by ImageShack.us
Vincent Slytherin
Poslijednji živi potomak Salazara Slytherina.Čudan je,ima svoj stil i živi u svom nekom svijetu,ali ok je dečko,zanimljiv.Ne moram valjda pisati u kojem je domu?Zanimljivo je da je vampir,ali ja to ne znam,kao niti nitko drugi...hehe

Image Hosted by ImageShack.us
Monica Cooper
Jackova sestra,jako je draga.Najdraži su joj predmeti Čarolije i Preobrazba.Dobra je učenica,prolazi s I i O.Ona i Jack se za razliku od Keire i Toma više vole.Valjda zato što nisu u istim domovima.To je čudno jer obično brat i sestra skupa završe...Ona je u Rawenclavima.Hoda s jednim tipom,mislim da se zove Kurt Banks iz Gryffindora.

Image Hosted by ImageShack.us
Jessica Hughes
Tu curu ne mogu smisliti.Sve se više druži s Tomom.Navodno imaju projekt koji moraju zajedno raditi...Ali meni je skroz krivo zbog toga jer je jako zgodna i sumnjam u Toma premda ne bih trebala...Nadam se...Inače je Hufflepaf...
Najbolje joj idu stare rune i povijest magije...
Totalna je štreberica..

Free Site Counters
Free Site Counters

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws