< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

zajebancija, kohorta i sve ostalo

Linkovi

Free Counters
Free Counters


KOHORTA

chec

parkurci

vbk

nika i doka

felix

parkour

ime:dominik
god.:12
živim:osijek(V.B.K.)
zanimanje:parkour,kap hehe
volim zajebanciju,osijek,ugl.sve što vole mladi
navijam za osijek (pa naravno)
a koji če vam kurac više neznam više niš o sebi i aj bok!

slike

slike od KOHORTEthumbup
I krcat stadion, baklje se pale, i rulja bodri bijelo-plave,
ja volim Osijek i Kohortu, ja volim grad pokraj Drave!
Ale, ale, ale, ale.... jebem ti život bez rakije!


free image host
Ići ćemo daleko, svladat ćemo prepreke,
zbog Osijeka i Kohorte!
Samo tebe volim ja, ti si ljubav najveća,
moj Osječe, o kako volim te!
OOOOOOO


free image host

oooooo
jedinoooooo
na svijetu tebe volimo,
i bio loš, ili prvi, za nas ti si vječno šampion!
idemo svi, gdje god si ti, ekipa lega će te pratiti
kohorta je, znaj da je, uvijek bila i biće uz tebe

idemo svi,
gdje god si ti,
ekipa lega će te pratiti,
kohorta je,
znaj da je,
uvijek bila i biće uz tebe,

o osječe,
sa tobom smo,
jedini samo tebe volimo,
o osječe,
ja volim te,
znaj da tu sam uvijek uz tebe

free image host

Moj Osječe,
Daj nam pobjede,
Pobjede za sve,
Tvoje Slavonce,
ooooooooooo tebe bodrimo,
ooooooooooo do groba zajedno!



free image host
Naše srce kuca za te,
koraci te, naši vjerno prate,
za tvoje ime živimo mi,
ajmo sada zajedno svi
OSIJEK!! OSIJEK!!
ooooooooooo



free image host
Mi smo Kohorta
Ponos istoka
Znaj da živimo
Svi za Osijeka
OOOOOOOO


free image host

Ići ćemo daleko, svladat ćemo prepreke,
zbog Osijeka i Kohorte!
Samo tebe volim ja, ti si ljubav najveća,
moj Osječe, o kako volim te!
OOOOOOO



Kad te vidim tuga nestaje,
sija sunce trava miriše,
srce moje kuca za tebe,
samo tebe volim Osječe,
volim Osječe!




Grad na dravi, danas slavi, naprijed naši bijelo-plavi,
cijeli Osijek kliče, zove: Naprijed naši momci po bodove!
Mi smo bolji, mi smo jači, bodrite nas navijači,
nek se svuda čuje odjek: OSIJEK, OSIJEK, OSIJEK!


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Kohortaš stari ulicama luta,
purgera traži cijeli dan i noć,
i kad ga nađe razbit će mu pičku,
u Osijek više nikad neće doć!

anđela

ol ekipa


DUFLAN


GOC_DINO_I NEKI COT RELJA

KAO ONO NEKA NIKA (OL D TAJM)

KIKA_NIKA_DOKA

JA

ROBY (CENER ER)

TEA_NIKA HM

ROBI WIT MAJ PIŠTOLJ

srijeda, 10.10.2007.

aj dont nou

Eo ljudi napokon!vratio se ja nisu mi se dali pisat postevi jer nisam našo faking dizajn nadam se da je ovaj dobar.E nemam pojma stvarno šta da napišem pa ču pričat neš bezvezebang.
Eo da počnem s današnjim danom,došo na tzk i skoro popizdio radili onaj neki kurac na šipci,i ja izdržo 66 sekundi.Ma ugl došo čic učio al umalo onda me pitala faking prirodu.To sam znao prije sam što nisam ponavljo pa sve zaboravio i dobio 2 i 3 popizdio al dobro.Sutra moram kod faking zdraleta na informatiku u pičku materinu a neda mi se 2 sata če samo pričat jbt.Onda moram kuč pa u školu od jedan na dopu iz matke,zatim 4 sata imamo zemljopis zadnji sat ne da ču se zajebavat neg je to strašnooo!Ae ljudi vidmo se budem ponovo piso post al neznam za kolko heh (kani)ol d tajm.ae poz



| komentari (69) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.