Pokojnikov blog (by f. nagulov)

srijeda, 13.08.2008.

jučer predvečer

kombinirao sam poeziju i pivo.
jedna pjesma, jedna limenka piva, pa malo
đoletove akustike.
i onda iznova.
činio sam to dok se nije smračilo
i dok me preostala šačica društva nije zvala van.
ili mi se učinilo.
jer kući sam se vraćao sam, naručio hamburger,
sreo debelu jelenu iz autobusa za osijek,
šetala je psa, neku crnu lajavu brlju-mrlju,
i izgledala je umorno
zbog svog iscijeđenog dečka
tupavog pogleda u prazno,
koji nikada neće pronaći dublje značenje ljubavi
od onog među njenim nogama,
iako je i ona sanjala
da jednoga dana postane princeza.
noć sam začinio tihim
muziciranjem radija.
bilo je sparno.
bio sam sam.
čini se da poštujem tradiciju sebe...
rijetko kad mimoilazim tu istinu.
- 19:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>