Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (10)

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne
Free Music
Free Music

Ovaj textic je za one koji me neznaju.. da me upoznaju..i tako dragi moji... moje cjenjeno ime je Lucija.. zivim u Zagrebu na Pešči..u kvartu kojeg nikada necu zaboravit.. tu je zabava.. zajebancija.. sve je super tu.. iuskoro se selim.. al nema veze... bit ce mi tam jos bolje..i tak sad sam 7 razred.. aj bas sam happy.. zaljubljena sam naravno.. u jednog preslatkog decka.. a sad ce se ovi koji znaju moj ukus zacudit ali on je plavuša.. ili kak se vec pise.. inace ja vam mrzim plave decke.. al neznam kaj mi je sada... i tak.. imam srece u svemu.. al u ljubavi nemam.. al ko ceka on i doceka.. i tak.. ja sam onak dosta otkacena.. i luda.. obozavam zajebanciju.. dosta sam iskrena i nekima smeta kad im u facu kazem sve sto mislim o njima..mrzim bahate, ulizice, ŠTREBERE, dvolice.. obozavam pse i bas bi trebala dobit onak jednom malog slatkog.. i tak dalje..i jos samo nesto.. jedna tajna kou nikom nisam rekla.. znam da cete svi sad joj.. ova si nes umislja.. pa to e svacija zelja.. al ja bih kad odrastem htjela bit novinarka ili TV voditeljica.. i boli me kur*c sta cete vi rec..
Ljudi koje znam:
Lucija
Dora
Ana Ž.
Lucija S.
Bera
Laura J.
Tea
Nika
Laura I.

Moja abeceda:
A- Ana- moja super frendica......
B- Bobmboni- I love sweets....
D- Dinamo- najbolji klub na svijetu....
E- Engleski- obožavam ga...
F- Filip Lončarič- naj sexy golman
G- Google- ćesto sam na internetu, pa..
H- Herdi- jedan dečko iz moga razreda.....
I- Iva- moja frendica iz razreda...
J- Jana- obožavam tu vodu...
K- Kika- moja najdraža sestrična...
L- Lucija- moje ime i ime moje frendice...
LJ- Ljubav- pa sada...
M- Mrva- super cura...
N- Nogomet- moj omilen sport....
O- Obitelj- nebi mogla bez njih...
P- Pričanje- obozavam pricat....
R- Ronaldo- super tijelo...
S- Ses- spaljeni tip iz mog razreda, super je....
Š- Škola- sranjeee, najveca glupost u mom životu- šala...
T- Tea- moja takozvana frendica....
U- Učenje- mrzim....
V- Vedran Ćorluka- prezgodan, Dinamovac....
Z- Zdravlje- ah.. zdravlje mi je važno..
- Zajebancija- šta bi mi bez nje...
Ž- Žika- frend iz razreda- super je

Ti misliš da sam sretna,
jer to moj pogled kaže,
al srce potajno plače,
a pogled uvijek laže..


Zbog tebe žaliti neću,
nađi si frajericu veću,
ali od mene veću frajericu nećeš naći
eto ti sad žali i plači!


Skejteri su zakon, skejteri su cool,
ja volim jednog baš onako full!
Nemoj pušit travu,ne razbijaj time glavu,
već zapamti da imaš mene i
ostale probleme!



Daleko si od očiju ali od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje znaj ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo,
ni Bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno volim...


Tjeram te iz sebe,
sa sobom se borim,
želim te mrzit,
al prokleto te VOLIM!


Znaj i nezaboravi:
SUZA JE NAJVJERNIJI
PRATILAC ČOVJEKU, JER
KAD TE SVI ZABORAVE
ONA SE POJAVI!!

TEK KAD NETKO DRUGI
POŽELI ONO ŠTO SI TI
IZGUBIO, SHVATIŠ
KOLIKO TI JE TO
ZAPRAVO ZNAČILO!

ONAJ TKO TE RASPLAKAO
NIJE VRIJEDAN TVOJIH SUZA,
A ONAJ TKO IH JE VRIJEDAN
TAJ TE NEĆE RASPLAKATI!

VOLI ONOG KO VOLI TEBE
AL PAZI DA TE NE ZAJEBE.
PA KAD TI KAŽE
UMRIJET ĆU ZA TEBE
TI MU RECI:
"UMRI KO TE JEBE!"



KAD POGLEDAŠ NA SAT:
00:00- voli te
01:01- prati te ljubav
02:02- srest ćete se
03:03- jako te voli
04:04- nikad te neće zaboraviti
05:05- ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06:06- pomirit ćete se
07:07- vara te
08:08- ljubomora
09:09- telefonski poziv
10:10- plavi dečko te želi vidjeti
11:11- jedan dečko te voli
12:12- misli na tebe
13:13- crni dečko te voli
14:14- želi tvoj poljubac
15:15- želi te opet
16:16- dogodit će se nešto loše
17:17- poljubit će te
18:18- dugo će te voljeti
19:19- netko koga neznaš te voli
20:20- čeka te
21:21- sviđaš se onom na kojeg misliš
22:22- vidjet ćete se
23:23- predložit će ti...

Nemoj nikad voljeti,
možda nećeš shvatiti,
jer kad jednom zavoliš,
znaj da ćeš patiti.
Zaborav je težak voljenog bića,
a ljubav je uvijek neka tužna priča.


Ne znaš koliko zvijezda na nebu ima,
ne znaš kako je meni noćas zima,
ne znaš koliko Te želi netko,
ali znaj da je uz Tebe iako si daleko.


Nezdravo,
neshvatljivo,
totalno,
nezamislivo,
nemoguće,
nenormalno,
ludo,
čarobno,
krajnje,
neodoljivo,
famozno, i
skreno TE VOLIM.


Tvoje usne slađe su od meda,
moje srce gori dok Te gleda,
Tvoje oči ljepše su od neba...
Ti si ono što meni treba !
Dvije suze krenuše niz obraze moje
dok mislim na Tebe i ime Tvoje.
Samo Tebe volim i o Tebi snivam,
jer Ti si mi sve što imam.


Kad osjetiš najteži trenutak u životu,
kad izgubiš povjerenje u sebe,
sjeti se bar tad da postoji netko tko misli na Tebe.


Reci mi što da radim i učinit ću sve,
reci mi što da budem i bit ću za Tebe.
Volim Te!


Daleko od očiju,
al’ od srca nisi jedino što mi nedostaje Ti si!
Nisi zvijezda ni anđeo ni Bog da Te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno volim!!


Nisam Ti suza u oku,
a Ti to meni jesi.
Nisam Ti osmjeh na licu,
a stalno se pitam gdje si.
Uzalud ovo pišem uzalud srce pati,
ipak za Tebe dišem i volim Te,
shvati.


Kao more što se njiše,
kao kapi kiše,
kao vjetar što lagano puše,
kao zaljubljene duše,
kao što srce voli i za ljubav moli,
kao što sunce sja,
tako te volim ja!


Ljubav su mora,
ljubav su neba,
ljubav je sve što ljudima treba,
ljubav je potok što teče iz raja,
a poljubac je putić što dva srca spaja...


Ne žali za onim što je prošlo,
ne čezni za onim sto ne može biti,
ne boj se onog što treba doći,
ako je tužno jednom ce proći.


Trebaš mi…
kao zori sunca,
kao tijelu srce,
kao suncu zrak,
kao tišini nemir,
kao kiši kap,
kao plimi oseka,
kao krv veni,
kao…Ti…meni…


Ljubi me strasno još ovu noć
i reci da jutro nikada neće doć,
zagrli me nježno,
ruku mi daj
i šapni mi tiho da nikada neće doći naš kraj.


Pruži mi ruku,
zagrli me u tami.
Želim biti s Tobom,
želim da smo sami.
Više od svega ja Te volim,
jer ljubav se zove imenom Tvojim.


Prolaze dani,
vrijeme se gubi,
nedaj me ljubavi - žele me drugi.
Ne daj me ljubavi i čuvaj me za sebe...
Kunem se životom-volim samo Tebe!!!

.....


ŽIVOT JE SRANJE I NIŠTA VIŠE,
ŽIVOT JE KAO PJESMA KOJU SLIJEPAC PIŠE.
RODIŠ SE JER SU TO DRUGI HTJELI,
NE SMIJEŠ NIŠTA RADITI JER NI ONI TO NISU SMIJELI.
CIJELI ŽIVOT SI NEČIJA BUDALA I ROB,
A SVE ŠTO NA RAJU POSTIGNEŠ
TO JE HLADAN GROB.
DANIMA SE TRUDIŠ DA UTULIŠ STARCIMA
U GLAVU DA NISU SAMO ONI U PRAVU,
ONDA SE POKAJEŠ ŠTO SI IŠTA POKUŠAO REĆI
JER SHVATIŠ DA ĆE ONI UVIJEK BITI
PAMETNIJI I VEĆI!!!!
NA KRAJU SVAKOG DANA POKUŠAŠ SE
POMIRITI S TIM I KAŽEŠ:
ŽIVOT JE SRANJE I NIŠTA VIŠE,
PA POVUČEŠ JOŠ JEDAN DIM.........



10 ŠKOLSKIH ZAPOVIJEDI
1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeeni mu mamu,familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.ako he profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima


Doći ću ti noćas u san, na obraz ću ti staviti dlan, nježno ću te milovat po licu, neću pustit suzu izdajicu, poljubit ću te u snene oči i tiho nestati u noći.

Daleko si od očiju ali od srca nisi. Jedino što mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni anđeo, ni Bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

Večeras misli na mene, ovo nebo ima čudnu moć. Možda se stvorim kraj tebe i poljubim za laku noć.

Šta je tebi, šta ti je?
malo sa mnom da ti je
sto ti treba ja to znam
ali neću da ti dam...


Srušit ćemo školu taj
luđački dom
učiteljsko vijeće
plakat će za njom
štreberi će nositi
cvijeće na grob a ja
ću vikat :
NISAM VISE
ROB



Živi brzo, umri mlad
Boli te kurac
gdje i kad
pusi travu, kupaj se
u pivi
imaj na umu
jednom se živi!



Profesore naš
koji sjediš za imenikom...
sveti se olovko tvoja...
nestani kraljevstvo tvoje...
budi volja naša...
kako na mjestu...
tako i pred pločom...
dvojku našu svakidašnju
daj nam danas...
i zaboravite jedinice...
kako i mi zaboravljamo
gradivo vaše...
i ne izvedi nas pred ploču
nego ostavi nas na mjestu...



A. C. A. B.
Ubi drotove
pasje skotove
za dom spremni
DINAMU vjerni
DINAMO u srcu
Hajduk u kurcu !
SAMO DINAMO



ZAPAMTI
Rođena sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti !!
Tuče nas policija,
kao šugave pse,
ali za tebe Dinamo,
preboljet ću sve !!



BACILI SMO
SUHO GRANJE
DOSO HAJDUK
NA ORANJE.
STO STE DOSLI
KAD STE ZNALI
DA STE OVDJE
NAJEBALI




Kad si shrvan do boli
i nitko te ne voli
ne daj dušu stock coli
ne daj stotku
za još jednu votku
nego reci
jednom se živi
i raspali po
PIVI !


-U jednoj maloj uvali posrao se kit, od tog silnog govna nastao je Split, dodaš malo luka evo ti Hajduka, dodaš malo side evo ti Torcide. Pozdrav B.B.B.




Ovoliko vas je bilo od 21. travnja 2007:
Hit Counter

petak, 27.04.2007.

.....Novi post i nova adresa!....

Hy, ljudeki... kao sto vidite mjenjat cu adresu...... sada ce biti... neznam koja... javim vam kad... ju promjenim... Dan je bio.... DOSADAN!!.. Svađanje... svađanje... svađanje.. i samo svađanje... Opet smo se ja i Tea zakačile, ali nema veze, nije ona glavna tema, glavna tema je BARABA!!!! Ona i ja smo se....... POSVAĐALE... znam zakaj... sad vam kažem... BARABA i ja samo se posvađale zato kaj... se ona ne druži s "rugobama", ma baš je.... uh... glupa. danas je bilo napeto u školi! Neznam kaj da vam više pisem, pozz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.