Hvatanje latiasa
[ # ]

Evo, sad ču vam reči kako sam uhvatila latiasa. Slučajno sam si spremila putovanje u mojoj tajnoj bazi pokraj Fortree grada. Sljedeči put dok igram, pogledam na pokedex i evo što vidim: latias je trenutačno bio baš u travi pokraj koje sam spremila putovanje. I ne-slučajno sam imala na prvom mjestu u mojoj pokemon ekipi upravo wobbuffeta koji, kao što znate ima sposobnost shadow tag pa protivnik ili divlji pokemon ne može pobječi ili se zamijeniti za drugog pokemona u ekipi. Idem ja onda u travu pa sretnem nekog pokemona. I eto, to je latias, pomislim. Ali neje bila. Znate latias je uvijek žensko a latios uvijek muško. Zato što je latias latiosova sestra. To sam vidjela na pokemon mystery dungeon:red rescue team. Ali sad smo kod safir verzije. No, u onoj travi je bio oddish ili marill ali neznam što je to točno bilo. Tražim dalje, opet sretnem nešto drugo. ah latias nije više u ovoj travi, pomislim pa pogledam na pokedex. I vidim, latias je još uvjek u toj travi. I tražim dalje. Ovaj put JESAM srela latiasa! Kad ga sretnem, odmah: ultra lopta. ništa. Latias ima napade psychic, mist ball, refresh i water sport. Sljedeči put upotrijebila sam super loptu. Ništa. Onda sam pokušala još s vremenskom loptom. Pokušala sam još nekoliko puta i skoro izgubila živce. Na wobbuffetu sam morala nekoliko puta upotrijebiti hiper napitak. Onda sam bila pri kraju!!! Latias je izgubio sav naboj svojih napada. I znate što se onda dogodi? Ostaje mu još samo jedan napad: struggle. Taj se napad pojavi tek kad pokemon izgubi sav naboj. Dok mu ostane jedino taj napad, pokemon ne može pobječi. A ne možeš ni ti od njega! A uvijek dok upotrijebi taj napad, isto kao kod take-downa napadne i samog sebe. I dok sam več mislila da je nikad neču uhvatiti jer če pokrajčiti samog sebe, odlučila sam: još jednom pokušam ( potrošila sam več sve super lopte i sve ultra lopte. Majstor loptu sam potrošila več odavno za rayquazu.) i ako ga ovom vremenskom loptom ne uhvatim (mislim da je čak bila zadnja), onda-odustajem. Ugasim gemboj i gotovo. Pokušala sam, nadala se-i uspjela. to je bilo nešto največe što sam ikad učinila na svom putovanju! Živjela latias! Živjela ja! Živjela safir verzija(makar to uopče nije živo biče)! Živio gemboj (makar ni to uopče nije živo biče)! Živio ovaj post! Živjela moja wobbuffet! Živio blog! Živjela moja tajna baza! Živio Fortree! Živjela visoka trava pored Fortreeja! Ma... Živjelo sve skupa!

05.10.2008. ...11:48 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i brojač posjeta

  • pokemon blog.Podaci iz mojeg vlastitog iskustva.

    free hit counter

    hit counter

linkovi