Skinny B I T C H!!!

29.06.2009., ponedjeljak

Life's a bitch... :(

Evo mene opet nakon 2 tjedna...
Bila sam na moru i mogu reći da sam dosta pocrnila :))

A što se tiče mršavljenja, uff!!! Užas!!!
Najnezadovoljnija sam svojim nogama i bokovima. Noge su mi ogromne!!! FUUUUUJ!!!!!!
Koristim neku Garnierovu kremu za celulit... Sumnjam da će to puno pomoć.

Srećom, nisam se udebljala na moru što mi se obično svake godine dogodi...
Sada idem pronać neke vježbe na netu za noge i stražnjicu... I nadam se da ću do kraja 7.mj. skinut barem 5 kila...

xoxo
- 14:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Opis bloga

Ovo je blog o mršavljenju.
Hvala svima na podršci.
A oni koji misle vrijeđati, stisnite mali crveni iksić [x] gore u desnom kutu i nestanite s mog bloga.




Nothing tastes as good as thin feels.

A moment on the lips, forever on the hips.

Thinner is the winner.

Hunger hurts but starving works.


Cilj:
~ to nije brojka; to je osjećaj

Leptirice & other

thinspo

nicole richie Pictures, Images and Photos

Photobucket

Nicole Richie Pictures, Images and Photos

Nicole Richie Pictures, Images and Photos

Photobucket

Photobucket

Nicole Richie Pictures, Images and Photos

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Gemma Ward Pictures, Images and Photos

193

172

Gemma Ward Pictures, Images and Photos

172

135


design by Ruby Nelle