*_*_*_*_*_WeLcOMe to My bLoG*_*_*_*_*_ Ajm hepi....=)=)=) - ***....Svijet koji trazim je svijet moje vlastite duse.....*** - Blog.hr Ajm hepi....=)=)=) - ***....Svijet koji trazim je svijet moje vlastite duse.....*** - Blog.hr

srijeda, 05.07.2006.

Ajm hepi....=)=)=)

UPALA SAM!!!!!!!!......da,da upala bi i sa svojim bodovima....59....=) ali mi je stari dragovoljac Domovinskog rata pa sma imala izravan upis...=)=)=)=)...3 na listi....i da Iva je isto upala...=)=) sad cemo se moc 2gother ludira i izludivat profache...=)=)=)...bash sam hepi...bila sam nekako u bedari kad sam isla van....na moru sve 5 vijdela sma curu iz bivshe skole...=)=)=)=)=)....ugl dolsa van....sve mi je bilo 5!! Osim nekih sitnica!!!! Ali ko ih jebe...=)=)=) Live lajf!!! =)=)....onda me jedan frend điro na motoru i mado me otpeljao sad....jadno je sto sam se sa starom posvađala pa nisam mogla bit duze samo do 11 =/=/.....ugl....kad smo šrolazili On je dolazio iz drugog smjera na motoru s frendom....i vrat je slomio dok se okretao zamnom nije k sebi mogao doch!!!! hehhehehehe....=)=) i onda je jos trco za nama ali ja sma rekla frendu neka ide...=)=)=).......Iva je prekinula sa Deckom.....hmmm.....bas mi je zao....ali ko zna......mozda to rjese!!!! Joj opet sam u onoj fazi kad me problemi uopche ne fremaju!!!! JeEeSssSsS...=)=)=)....bish je bilo ono ok!!! =)=)=)=)......sutra idem po popis knjiga i vidjet raz.....ZOlJa....ima zgodnjara....ali.....Ma ON je meni "sve"...=)=)=)=)....tipicno nase natezanje.....Baaaaa......nechem o njemu!!!!!! =)=)=)=).......sorryte ljudi sat ne stignem komentirat ali ovakav je moj dan:Probudim se u 12 onda rucam,u 1 i pol na more do 6....u 7 wan do kasnih sati..=)=)=).....eto tako...ljeto je tu....vech 7mj!!! =)=)...pisem gluposti......Nego htjedog rech da mi je prosli blog bio puuno bolji i vise commetna sveeeega....ali JBg!!!! Meni blog puno znachi ...=)=) a dan mi je ljepsi kad vidim new comment!!! =)=)...tako da......svi mi vi znachite.....=)=)=)....baljezgam...idem nesss jest jer nisam nisss posteno jela od prije 4 dana....umiremm......

wOli wAs I ljUbI.....

**blAcK PaNtErA**.......new nick...da,da...=)=)

- 23:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.