*_*_*_*_*_WeLcOMe to My bLoG*_*_*_*_*_ Kako se zadnji dan skole moze pretvorti u dan koji zelite sto brze zaboravit!!!???? - ***....Svijet koji trazim je svijet moje vlastite duse.....*** - Blog.hr Kako se zadnji dan skole moze pretvorti u dan koji zelite sto brze zaboravit!!!???? - ***....Svijet koji trazim je svijet moje vlastite duse.....*** - Blog.hr

četvrtak, 15.06.2006.

Kako se zadnji dan skole moze pretvorti u dan koji zelite sto brze zaboravit!!!????

Eeeeee daaaa...gotovo je!!! ZAVRSILA SAM S OSNOVNJAKOM...WEEEEEE....dosla sam u skolu...nije bilo satova nego smo mi osmasi sjeli na pod i poceli pjevat...naravno odmahje bilo suza....nakon toga smo poceli ludirat po skoli....unistli smo cjelu skolu....brasna ko u prici...nakon karce predstave u kojoj se nasha ravnateljica posebno obratila osmasima (opet suze) krenuli smo van...van iz skole....zauvijek...i van u neki novi zivot....novu stranicu zivota.....sa 2 doticne profke smo se ispozdravljali i bash mi je bio bed!!!!!! I krenuli po stepenicama...koje mi toliko znace...bacili smo zadnji pogled na skolu i poceli iz svega glasa pjevat ZLATNE GODINE!!!!! Profachi su bili dirnuti (!!!???) a mi smo odlazili i skola je polako nestajala iz vidika....ne sjecam se da su ikad profesori bili ovako ganuti i mahali cjelim putem za bilo koje druge osmase!!! I onda smo trcali prema plazi zabrasnili cjelu 13 diviziju!!!! Dosli smo an plazu isve je bilo 5...ali njih 5 se tako nasralo....jedan decko je bio preko neki grota jedva smo ga digli ....dobila sam sakom u vilicu!!! Jer je kreten zabjao sake i noge u stijenu misleci da je to neki decko!!!???? To je sve bilo prestrasno!!!!!! Kada su se otrijeznili krvavi i sve....onda sam ja krenula u Ks...pozzrdavljali smos e oko pola sta...pa sam se opet rasplakala ko kisna godina....ahhh....ma kvragu.....toliko us me puta svi izivcirali ali ipka su to moji osmasi...vise nisu ali......=)=)...u Ks je bilo odlicno...malo sam bila i s ovima S V*****....legendarno.....i krenuli mi po pizzu....i jedean moji frend je nekako skliznuo (NECU NAPOMINJAT DA JE BIO MRTAV) i pao skoro u pravaliju koa iam u sebi jedno 16 metar (moza i vise).....on je tamo visio i drzao se za jedan bijedni kamencich!!!!!!!! Odjednom se proderao i cula mu se panika u glasu!! Dojurile smo do tamo i moye 2 frendice su bile ispred ma su ga prije jedva povukle...kasnije sam ja malo jos pomogla....ugl. da mi nismo dosle....necu ni govorit sta se moglo dogodit!!! Rijecani koji se kupaju u Ks ..znat ce o cemu pricam....Zurkovo je iznad Vojne plaze....a on je tamo visio......Kkao me to zivcira!!!!! Pa sats e moraju svaku subotu nalit!!!!!!!????? Dobro jednu i drugu ma i trecu ali 6 subota za redom!!!!!!???? Neka popije pivu ili neka guca bambus ALI ne on se mora dokazivta ili sat ja znam vec sta!!!!!!!!! Tako mi se alkohol zgadio.....!!!!! Ne zelim ni pomisljat sat mu se moglo dogodit!!!!!! Ko da se ne moze zabavit bez tog prokletog alkohola!!!!! Pa ja sam dobila saku i samar radi toga...jer su bili pijani i ja ih odvlacim od stjena on meni saku u vilicu!!!!!!!!?? A oni koji govore:UuU al cemo se nalit! Su tako ufurani za popizdit!!!! Nek im se dogodi ovo sta i meni....da se jedna cura oce bacit u sikaru da im nay frend visi u provaliji da im frend iz raz pada po stjenama a nemos ga zaustavit!!!!!????? Jebem ti ja taj alkohol!!!!!! I tako meni ce zadnjidan ostat u ljepom sjecanju....ALI NEKE STVARI ZELIM ZABORAVIT!!!!!!!!!!! Ma ja nemam rijeci......

kisssam svih =)=)=)

- 11:30 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.