*_*_*_*_*_WeLcOMe to My bLoG*_*_*_*_*_ GoVoRe jEdNo , rAde DrUgO.... - ***....Svijet koji trazim je svijet moje vlastite duse.....*** - Blog.hr GoVoRe jEdNo , rAde DrUgO.... - ***....Svijet koji trazim je svijet moje vlastite duse.....*** - Blog.hr

petak, 09.06.2006.

GoVoRe jEdNo , rAde DrUgO....

Profesori.....NAPOMINJEM OVO JE MOJE PRIVATNNO MISLJENJE I IMAM PRAVO GA RECHI AKO NEKIMY PROFESOR OWO CHITA PUCA ME KUR**....da uvijek nas uce:Djeco nemojte lagat to je najbolje...blablabla------i onda pazite owo...ja sam bila 7 dana preko skole na sportskom tjednu u Rovinju....bilo je super..ali ugl...profesori nas nisu stedili,pravili su se glupi...i nisu uopce pokazivali razumjevanje....ja sam u utorak a dosal sam doma u nedjelju navecer...moralal odg ZEM i to lekcije od proslog tjedna...kada mene nije bilo!!!!!! Ona je zakljuchila da sam imala cjeli ponedjeljak za to naucit!!!!???? Pa koji je njoj 4 lekcije u jedan dan!!!??? A drugo predmeti pa ne zivim ja za Zemljopis i svaku i najmaljnu goru u Hrv!!!!!! Daj ajde....I onda vrhunac svega (pobrala sam komadinnu jasno)...i onda...izaðe nas skolski casopis i tamo pise:KADA SMO SE VRATILI PROFESORI SU NAM POMAGALI I UCINILI SVE DA NAM OLAKSAJU IZOSTANKE!...TO TAKO FAKING NIJE ISTINA!!!!!! Puca njih kur** za nas!!!! Cast jednoj iznimki!!!!!!!!! Zasto se tako pretvaraju!!!??? Bolje da nismo niss pisali a ne te lazi....kao da bi netko pomislio da smo mi divan skola i kako smo svi u prijateljskim odnosima!!!!!!!????? MASKA!!! MASKA!!!! MASKA!!!!! Tako mi se sere na to jer nije bilo tako...a znate da ja mrzim laz i ne pravdu!! Pa sta pisu nesto sta nije istina....yoooooooy!!!!!ÐIzzzzzZzZZz......enivej ne vjerujem da je owo bilo bash zanimljivo al jebiga......sad vj moram ich sa starom u grda po 2 trapka weeeee....=)=)=)=)=) i onda vann......bila sam na izletu jucer....bilo je tako prejebeno!!!! Auuuuu...dao bi se mjerit sa maturalcem!!! Zajebancija na stotu....a o drugim stvarima....nechuuuu...baaaaaa....ipak je owo net....a jucer je jedna osoba skoro doznala za njega...koja nesmje!!!!!!!!!!!!! Tj Onaj decko....bljak.....tnx god!!!!Ajme kako sam se sad izivcirala na jednom blogu....ðizzzzz...cura se tako ufurala!!! Ja punk ja metal!!!! Daj ðiizzzzzz....oni koji stalo melju o tome i ufuravaju se u to...stalno se hvale da,da ja slusam metal....to odmah mozete znat da su fekjkeri ili su tek to poceli slusat pa su ufurani da su face!!! SPUSTITE SE NA ZEMLJU!!!! Niste face!! Ja sam takva bila pred 2 godine! Sda ni nespominjem sta slusam jer ....sta ja sad tu prodavat fore i rech da slusam metal i punk...pa da mi se svi smiju i govore da je to odvratno (i Onaj decko)...pa kao ja imam karakter...pa halleluja (Lordi) da cu slusat sta ja hochem ali ZA SEBE NE ZA CIJELI GRDA DA SE MOGU FOLIRAT S MAJICOM NA KURTA koju ni ne nosim vishe jer je to muzika za mene i moje srce (uh kako sam to rekla) a en za sta ja znma koga....
Eto to je to....nemojte se uvrijedt radi ovog posta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

mAlA GlUpaChA =)

- 15:05 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.