*_*_*_*_*_WeLcOMe to My bLoG*_*_*_*_*_ ***....Svijet koji trazim je svijet moje vlastite duse.....*** - Blog.hr ***....Svijet koji trazim je svijet moje vlastite duse.....*** - Blog.hr

nedjelja, 04.06.2006.

Paaa...ne znam kako pocet.....MOja spiritka =))) i ja smo krenule na dogovoreno mjesto...kad tamo nema nikog...ne organizirani Slavljenik je svima reko druga mjesta....lud...pa smo tako same krenule prema plazi....prvo je bilo jaaaadnooono ja sam vec pocela bit zivcana...i onda se napravila ekipica....dosla cugaparty i sve je pocelo Slavljenik (NE ORAGNIZIRAN) nije imao mjuzu ali vjerujte to nam nije ni trebalo...!!!Svi su se tako nasrali (cast jednoj iznimki koja je sutra (danas) imala natjecanje pa nije mogao)...svi mrtvi pijani...strasno!!! Neki su se na pocetku naroljali a neki kasnije...ugl.su oni "malo" trijezniji pazili na one"malo" pijanije i tako cjelu noc!!nut....hmmmm...Rockas je bio jako dobar...ali....DECKI SU SHUPCI!!!!Cast iznimkama...hmmmm...jedno 6 decki me tamo pokusavalo iskoristit...ali koliko god bila nasrana znam sta nije pametno upalila mi se lampica!!! hehe...puknucu...na kraju sam pocela vristat.jer vise nisam znala ako da ga se rjesim i onda je dosao XxX i "spasio" me,ahhhhh... ;)...nemam pojma di su mi bile frendice vj negdje mrtve na plazi u to vrijeme,jer sam ja na klupici lezala a Taj Decko me pazio....i onda je dosla murija!!!! Klopka je samo hvatao pijane decke i cure....a mi smo se svi razbjezali...Taj Decko je mene nosio i vuako a ja sam samo htjela malo odspavat!!! Nije mi dao pa se na kraju moceo derat namene...pih...Plavusa je cuvala Mog nay frenda...koji je kasnije rigao....ja i Taj Decko smo zabrijali ali to je bilo oko 11 kad sam bila trijeznija!!! I nemojte me smatrat nekom "lakom" jer ja i Taj decko imamo jako duuuuuuguuu proslost!!! Bilo smo zajedno 9mj...i stalno nesto mutimo i stalno nesto ima između nas!! Vec smo dosadili Bogu i vragu!!! Ja i on ili se svađamo ili smo zajedno...između ne postoji...vec sam umorna od toga al JbG!! I jedna velika greska NAJVECA POGRESKA ZIVOTA!!!!! Prevarila sam Tea s kojim mi je bilo super i do kojeg mi je bilo tako stalo s Tim Deckom!! On je stalno govorio da je i njemu stalo do mene a i svi oko nas su govorili da mu je STVARNO stalo do mene ali ja sam sjebala...ma najrađe bi se bila bacila s balkona tad!!!!!...Naravno prekinuli smo...bio je ljut,vjerujem i znam da mu je bio bed.... frendica mi je rekla da kad je dosao van da je bio uzasno ljut i sve!!!!!!!! ,a Teo i Taj decko su frendovi!! Ne znam dali sad uopce bas pricaju!! nadam se da da!!!!Ta se veza vise ne moze spasit i FAK, TAKO MI JE KRIVO ZBOG TOGA!!!!! Nesto smo se bili dop. ali nissS od toga!! Ispricala sam se 4000 putra...ALI ZNAM DA TO NE POMAZE!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangnononono...VIDITE DA SAM EMOCIONALNO POREMECENA!!!!noheadbang....mrzim prijevaru i mrzim sebe jer sam to napravila!!!!!!!!!! Ubija me griznja savjest,ali nekako uspijevam jer najgore je zivjet u kajanju!!!!! SAD ZNAM DA ISTU GRESKU VISE NIKAD NECU NAPRAVIT!!!!!!!!!!!!!!!.headbangheadbangheadbangheadbang...........................................................................................................Naj gore od svega i do jednog i do drugog mi je stalo i za ta 2 decka bi sve napravila,oni su mi totallno osebi,svaki an svoj nacin!!! iako su oni mene i ja njih nekad iznevjerila...ali...ali...ne znam ni sama....tesko bi bila veza i s jednim s drugim...naj bolje da onda budem sama....headbangheadbang.....I 4001 put govorim da mi je stvarno zao!!!!!!!!

Sorryte sta sam was utlacila..znam da je predug post...vecina nece procitat...al' JbG!!!!!

LJUbI vAs
mAlA GlUpaChA =)
rolleyes

- 16:27 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.