< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




funky business

slušam sve oko sebe i dosta mi je već tužnih tema… preko ivane hodak, napada amerikanaca, novih pokolja na sveučilištima, smrtima na cestama, pa do ive pukanića i napada na novinare, ponovnog aktualiziranja nasilja među mladima i činjenice da smo svi alkići…
tako bi mogla nabrajati do sutra ujutro iskreno… sad je baš zasjedanje sabora i iskeno me ne zanimaju…
to su samo riječi… ništa više
nikada se ne pita one kojih se to tiče… a to je veliki problem…
no ne namjeravam se baviti kriminalom i korupcijom ( iako tu ima milijun tema) nego skrenut ću na malo zaboravljenu temu… barem među odraslima…
ne među srednjoškolcima… bubnjeve molim… to je famozna državna matura…
hoćete iskreno? ne smeta mi… ideja je super… slično je i u sad-u… ali sama provedba?! majko mila pa tko je ove zasjeo u fotelje…
za neupućene da objasnim… sve gimnazije i četverogodišnje škole pisat će na kraju svog četverogodišnjeg obrazovanja jedinstveni ispit koji je za sve ravnopravan i zamjenjuje prijamne ispite, pa s toga neće biti ni troška za pripreme… bla bla bla…
di nastaje problem… to je zamišljeno da se od četverogodišnjeg gradiva uzme jedan manji dio iz kojeg će se izvući gradivo za maturu… naravno mi ne znamo koji je to dio… to uopće nije loše… naravno kada bismo mi imali isto gradivo… a nemam.. ja sam ekonomska i već treću godinu učim predmete kao ekonomsku geografiju ( službeno je samo geografija) matematiku ( opću da ju okrznem, a geometriju samo da spomenemo) knjigovodstvo i sva druga ekonomska sranja koja dolaze s ovim zanimanjem… nema problema svi smo pametni i prošli bismo kako tako tu maturu, ali naravno ni blizu ko gimnazijalci… i tko onda na faks??
ovu maturu obilježava nekoliko paradoksa:
paradoks prvi: tko nas je pripremio- plan je sastavljen tek ove godine, katalozi znanja koji su obećani još u prvom razredu se tek sad tiskaju, a ni sami profesori ne znaju što da nas uče…
paradoks drugi: a što ono mi trebamo? – taj odgovor smo dobili na prezentaciji na kojoj mi je dragi gospodin iz ncvvo-a rekao da sam si sama kriva kaj sam ekonomsku upisala… pa hvala vam… svi odgovori su u onoj prokletoj knjižici a to je sve što smo već znali
paradoks treći: opća- viša- to su razine.. ok, ali problem je ako ja položim višu i prijavim se za faks koji traži tu nižu razinu ja nemam mogućnosti upasti jer imam položenu samo višu razinu a ona ne pokriva i nižu razinu… javite mi se ako vam je to jasno…
paradoks četvrti: obrazovni sustav- kako ću ja koja učim ekonomsku matku proći gimnazijski program ili npr neka grafička zanimanja koja ju uče samo dvije godine i to na razini prilagođenog programa… majko mila… tu su i fizioterapeuti koji imaju sve stručne predmete koji nisu obuhvaćeni u izbornim predmetima isto kao i mi ekonomisti ili grafičari… ja tamo nisam vidjela anatomiju ili crtanje ili knjigovodstvo…
ako je to fer netko iz ministarstva bi morao ići u vrtić da mu se nanovo objasni taj pojam…
a ja sad kidam u školu… s nadom da ću ipak imati šansu upisati faks…


29.10.2008. u 10:28

| Comments (5) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.