< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




don`t do that...

evo mene opet… na žalost nekih još sam živa… i namjeravam ostati u takvom stanju…
umorna sam ko pas, ljepilo za pločice mi se još drži za kožu, a i morala sam si jedan pramen prikratit jer je mom stari uspjelo baciti mi malo mase za fugiranje na glavu…
sve u svemu ljeto je ludo za sada…
dragi mi je otišao danas na more… i nedostajat će mi…
nevjerojatno ali konačno sam neizmjerno sretna…
ok, otišao je 20 dana u drugu klimu dok ja ostajem na kontinentu… ali ipak
jedna od sitnica koje su nove je da sam upoznala njegove starce… jedino čega se sjećam je strah… i to goleme količine… ali prošlo…
on je i kod mene bio… i prvi je dečko koji se mojima sviđa… wow… fkt napredujem…
a da ne bi bilo savršeno ljeto nešto je opalilo moje fosile i odlučili su srediti kuhinju i kupaonicu...
s jednim problemom: stari ne želi majstore...
ok, kužim ga... došao je majstor napraviti procjenu preuređenja kupaonice...
ovo premjestite, ovo izbacite, ovo tu stavite... sve u svemu došao je do cifre od 40 somova!!
za kupaonicu u kojoj se jedva okreneš...
khm...
dobro i što sada?!
a ništa, pravac zagreba... kupili smo pločice, tuš kabinu ( ali ne masažnu jer su nam proklete cijevi preslabe), neke sanitarija... dođemo doma i starome sine da bi i cijevi mogao promijeniti... ( nisi se mogao sjetiti ranije da kupimo onu drugu kabinu?!)
no, te stvari su sada doma i čekaju da majstori dođu iščupati cijevi i postaviti druge...
ali bez brige nisam se odmarala... mijenjali smo zidne pločice u kuhinji... na jedom zidu... to vam je oko 5 metara kvadratnih... što da velim osim da radije pljunite lovu i dajte nekome da ih postavi... to je posla i posla... prvo vam pločica ne želi stajati na zidu unatoč ljepilu, a kada postavite pola shvatite da ste se gadno zajebali i da ćete sve druge morati rezati...
zaključak- nemojte biti ko moj stari sam svoj majstor... radije otiđite na sok dok se ovi kojima ćete platiti zezaju s tim...
uskoro ću napisati novi post, možda čak i o bajerima ili nečemu što će mi već pasti na pamet…
a do tada… uživajte u suncu… ali pazite da ne izgorite…


11.07.2008. u 23:06

| Comments (5) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.