< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




burn the evidence

evo mene… i to s jednom interesant temom
… neki dan smo imali zadnju radionicu programa memoaids.
to je program u kojemu nas ( učenike drugih razreda) upoznaju s hivom, aidsom, ali i ostalim spolno prenosivim bolestima, zaštitom… sa svim onim o čemu nema šanse da bi s fosilima pričala…
škola u koju ja idem je jedna od 15 u hrvatskoj u kojoj se taj program provodi već na petoj generaciji…
i tako smo mi učili o kondomima… između ostalog i kako se stavljaju… reakcija fosila je bila pa kaj to oni vas uče u školi…
iskreno… uče nas onome što nam treba… statistike kažu da je 30 posto mojih vršnjaka spolno aktivno… e pa ja vam mirne duše mogu potvrditi da je taj postotak puno viši…
a ono što me najviše iznenadilo je koliko malo zapravo mi znamo o seksu...
sada smo u fazi kada je sve lijepo i bajno… i to što vidimo se nama ne može dogoditi… ma da ne bi… u mojoj školi je petero trudnica… trenutačno… a da ne velim koliko mama i cura koje su obavile pobačaj…
sa frendicama normalno pričam o tome, ali imala sam nekoliko šokova…
šok jedan: ja mislim da sam trudna… izjava tjedna… ispalo je da je ta dotična spavala s jedim tipom 3 puta bez ikakve zaštite… samo čudo je dalo da test ispadne negativan… čista sreća…
šok dva: pa ja ti ne koristim kondome… to tak ionak stalno pukne… izjavila cura koja je bila već s popriličnim brojem dečkiju… bez komentara…
šok tri: njegov je preveliki da bi kondom na to vukli… a tablete me napuhuju… trebam li išta više reći? ili napisati…
činjenica je da mnogi nemaju pojma… izvadio ga je na vrijeme, sada su mi neplodni dani, kondom samo smanjuje užitak…
nikada na ovom blogu neću moći objasniti posljedice sexa bez zaštite s kojim sam se susrela, a tek mi je 16… nasreću ima i cura koje vole svoje partnere i koje o tome razgovaraju bez problema…
kao jedna mala blogerica za vas imam par savjeta… o prvom putu…
- ako ga voliš to nije dovoljno… ali ako je on tvoj najbolji prijatelj, razgovarate o svemu, razumiješ ga i ono najvažnije vjerujete si… e onda ima šanse
- ako ste o tome razgovarali… lijepo je kada se neke stvari dese slučajno, ovo nije jedna od takvih…
- ako želi da bude sigurno… nikada ne padaj na forice kako će ovako bez kondoma biti ljepše… uglavnom ženske plaćaju… tako da …
- ako si sigurna da to želiš… mladi smo… svijet je pred nama… nikuda nam se ne žuri… ovo nije nešto što treba napraviti samo zato kaj je tvoja frendica…

ovo nije nešto što je napisao netko tko ti želi soliti pamet, nego netko tko zna kako izgledaju obje strane medalje… ne iz vlastitog iskustva nasreću…


01.05.2008. u 23:36

| Comments (7) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.