< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




they only care for themselves

nećete vjerovati, ali evo i mene malo među aktivnim blogerima… praznike sam iskoristila i posvetila se pisanju… a rezultat? opet moje male črčkarije… na jedno petnaestak stranica…
wiii… naravno moje brižno izležavanje doma prekinula je opet škola… i kao prvo na redu danas bila je podjela kontrolna koje smo još prije praznika pisali. i dojde meni ispit, a ono 3 i još 3…
pa ok… po ispitu neke črčkarije kaj bi trebale biti valjda minus i plus, ma fučka mi se…
dva pitanja, dvije ocjene i pitaj boga kaj je tu krivo… i počne on govoriti kaj je trebalo napisati… samo malo, pa to meni piše… financije, ono o reviziji nagodbe, o tome kak nije bilo moguće iskorištavati šume ni gospodarstvo razvijati…sve mi tu crno na bijelome… i još je kao podcrtana činjenica da se smanjili posto koji su trebali dati…. a ruku bi u vatru dala da tako piše u udžbeniku… no nisam ništa se žalila… jer se nisam imala na temelju čega… nema minusa, nema plusa i moram šutjeti ako neću još i kolac jer je profesor lak na okidaču…
i dođe blondie… i počne šiziti… imala je sve to kaj je on nabrojal napisano, a dobila je 2 i 3…
da apsurd bu bolji javi se i keko… ispada da je mister sve od njega prepisao, od riječi do riječi…
keko je dobil isto ko i ja, a mister dvije petice… marijana se kune da joj ni valjda pročitao nije, jer ocjena je samo napisana, čak i bez onih črčkarija sa strane. mislim kada dobiš dvije dvojke valjda bi se trebalo označiti gdje si ih zaslužio!
ima li kraja glupostima u našem školstvu?
čast nekim profesorima, trude se da nas male trolove pretvore u nešto… ali neki… ako vam se to nije dalo raditi odite doma!!
nije na meni da kritiziram, ali ipak na vlastitoj koži iskušavam sve pametne odluke ministarstva svaki dan…
opet svaka čast onima koji se trude oko nas, ali nekima mi smo samo balavci koje treba preživjeti do sljedeće plaće koja i nije bog zna što.
u školi nije raj, ni za nas ni za profesore, ali mislim da bismo se svi skupa trebali nositi s time…
kao da je nama lako pisati po pet kontrolna na tjedan, još toliko predmeta odgovarati… nije ni najveća muka ispraviti test, već ga napisati…


01.04.2008. u 20:42

| Comments (8) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.