< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




just another star

ispada da je onaj moj post u kojemu se spominje kopija podigao priličnu prašinu… svi žele znati tko je on… kao da to ima nekakve veze… da odmah utišam zle jezike koji su već počeli šuškati ja nisam i ne namjeravam prevariti krešu… pa… kakva bi to bila priča da nema epilog. e pa ova ga je dobila danas…
ovaj četvrtak je bio prilično lud. nastava je bila gotova u 10.45 tako da smo uživali… više-manje…
u školi sam se rastala s blondie i stelom, te sam s mare otišla do rajske. tamo je bilo cijelo društvo… tanja, marijana, maja i još nekoliko nas… no vrijeme je teklo u zezanciji. došle su bile i blondie i stela, da bi onda misteriozno nestale… hm… kako njih nije bilo otišla sam dolje da stavim novu pjesmu kad ono… blondie i stela su bile s kopijom i društvom… hahah… pa krepati sam htjela. da malo objasnim situaciju. to cijelo društvo ide u razred sa sandrom, sanelinom sestrom. ona je bila čitala moj post na satu, te su ga tako pročitali i oni. nije bilo teško da se zaključi da je riječ o njima, samo sada se postavilo jedno novo pitanje- tko je kopija?
i tako, oko pola dva k nama (blondie, stela i ja) su se popela dvojica iz društva. razgovaramo mi malo, a jedan ode. ovoga koji je ostao blondie je naravno zezala, ukrala mu upaljač a da on nije ni primijetio… no, nakon malo zajebancije on me je ozbiljnim glasom upitao tko je kopija… objasnio je kako je saznao i sve, ali da i dalje ne mogu dokučiti tko je… malo sam prokomentirala i ustale smo…otpratio je on nas do vlaka, da bi skužio da opet nema upaljača, pa je išao za blondie… hehe… no otišao je kasnije sa stelom, a ja sam otišla do svog društva. sve u svemu… obznanjeno je tko je kopija… hehe… a i objašnjeno mu je zašto je dobio taj nadimak… čula sam da se samo lijepo nasmijao(!?)
i tako završava ta mala pričica… hehe… lijepo, ne?
blondie je dokazala da je u svojim malim krađama spretnija nego prije, ako je to ikako moguće…
sutra nemam nastave tako da ću cijeli dan provesti doma… možda do zaboka svratim u subotu… vidjet ću…
no, ovaj vikend se vraća moj dragi i jedva čekam da ga vidim… malo će to sve biti čudno, ali mi zaista nedostaje…
moram reći da me se ovaj dan dojmio, iako to ovaj šlampavo napisan post baš i ne dočarava…
idem ja sad… čitamo se…

btw--- ako sam tako jadna kog vraga čitate moj blog… ja vas ne silim, a još manje da mi komentirate


11.10.2007. u 21:34

| Comments (20) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.