srijeda, 20.09.2006.

mia

Napustam te draga . Odricem s edela svoje duse. Mozda cak i onog veceg.
Juce si dosla.
Tiho i necujno. Prisla si mi i pomilovala me nezno po svilenoj kosi. Prinela mi poljubac smrti i dala mi znak da te sledim. Osetila sam blazenstvo tvojih usana i neminovno i predano te pratila. Opet i opet.
Saputala si mi kako ce sve biti u redu. Kako nisam sama i kako ces uvek biti tu uz mene. U meni.
Prijala si mi. Zelela sam svima naglas reci koliko te volim, ali ipak sam nasu tajnu vernu dugo cuvala.
Nikada me nisi napustala kao svi ostali.
Ipak,proklela si me i upletela me u mrezu poput paucine, i uskoro si ti zavladala celim mojim zivotom. Zaposela si moje telo i ostavila tragove na mojoj ruci..
Htedoh da ti se oduprem i promuklim glasom isteramiz ono malo zivota koji mi je ostao.
Zacarani krug.
Volim te i mrzim Mia!
Ne mogu vise sa tobom. Postala sam slepa i gluva klosarka koja trazi po ulicama Beograda hranu. Sve vise i vise. Postala si nezajazljiva i suvise alava. Rastes u meni poput tumora.
Odlazim.
Ne mogu vise sa tobom.
Volim te i mrzim!

- 11:37 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

My so called life...mojih groznih 21, moja bulimija, moja manicna depresija, moje granice, moj ljubavni zivot, moji tekstovi, moja muzika,moj...takozvani zivot!