http://img235.imageshack.us/img235/8230/dontgoawayrh8.jpg
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

aBouT me.


-Mia
-Zg
-slušam:swe.BesT grupa Him <3
-woLim-Frends
-femili
-Ville.^^
-ŽifKo.
-FashionGuru.
-Dm.Kdžo.
-aLilowich.^^
Ponekad sam
-Naiwna
-Glupa
-zbunjena
-Tuka
uwijek..
-Nasmiana..
-emo
Best Boe.
-črNa.
-plawa.
-LučibasTa
-slična amy winehouse.(amm.Tako ljudiwele.)
-žeLim pirs.
-ekstenzie.
-wowim žiwoTinje.
-wowim Mrak(alga se i Boim.xD)
-Boim se škorpia.
-waGa sam Po horoskopu.
emm.
-Drugačia.
ToeTo.
uživaite.
<3









Sjetit ćeš se jednog dana što bio si mi u životu,
shvatit ćeš koliko si mi...značio.
Jedne noći kada žuti će mjesec past nad hladan grad
znat ćeš da nema me više,
a shvatit ćeš da nitko te nikada...nije volio kao što sam
te nekada voljela ja.Otići ćeš...na moj grob i uz zapaljenu
svijeću moliti za oprost,ali umjesto glasa mog što
oprost ti daje,ti ćut ćeš samo jecaje svoje i svoje suze
kako padaju po mojoj vječnoj postelji.
Nadam se da pitati tada ćeš sam sebe kako mogao
si pustiti da samo tako odem,kako mogao si
po zadnji put usne mi usnama dirati,a da to nisi radio
iskreno,a da to nisi radio jer si me volio.Digni se
tada,ljubavi jedina,i otiđi uz pratnju tišine i
svojih koraka,hodaj polako,ne okreći se i
ne vraćaj se jar tvoje me prisustvo...i mrtvu
boli.




Kad sam te prvi put ugledala,
Ni sebe više nisam prepoznala,
Jer takvo što nikad nisam osjetila,
Ni onakvim osmjehom nikom doletila.

O njemu već pričaju ljudi kakvu curu ima,
Ali meni tu nešto ne štima,
Mjeri me pogledom,
Zavađa osmjehom,
Čini mi se da nešto od mene hoće,
Nadam se, da mi priđe, taj dan doć će.

Evo i tad u pravu sam bila,
Iako sam to i samoj sebi krila,
Kad mi je prišao,
čuo je odgovor okrenuo se i otišao.




Mozda je konacno vrijeme da napisem
posljednju pjesmu o tebi.
Ti si najveca nesreca moga zivota,
Koliko je samo suza bilo prolivenih zbog tebe,
Zbog ljubavi koja to nikada i nije bila,
Zbog srece koja je bila nesreca,
Zbog radosti koja je tuga postala.

Htjela bih te mrziti,
Ali osjecam sazaljenje prema tebi...
Gadis mi se;
Nisi ostao musko, nisi se dokazao
Ispao si gad, kukavica, djubre....

Sada se tresem od bijesa prema samoj sebi
Od silonog gadjenja prema tebi,
A smatrala sam te andjelom...
Ali ti nisi to.....
Ti nisi ni dostojanstveno ljudsko bice,
Ma ti si odvratan!!!!

Reci cu ti samo jedno za kraj:
Neka ti jednom bude kao i meni,
I ne moram te nikada vise sresti jer u tebi
Nikada vise necu vidjeti covjeka.

Zbogom zauvijek
Nesreco moje mladosti....











Što si ti meni, dal’ suza što slatko boli
il’ netko tko lažno voli i nevjerljivo
ljubav je moja, nevina, nježna, čista
iskra što s neba blista, al’ ti to ne vidiš

Jer draži su ti oni što pričaju lažno
i kupuju ti stvari, da, to ti je važno
a ja te volim tako da ne znam što reći
i svakog dana pišem pjesme bez riječi

I pjevam ti u duši dok usta mi šute
i poklanjam ti vječnost a drugi minute
al’ draži su ti oni što pričaju lažno
da, to ti je važno, da, to ti je važno

Od sreće do sreće, posrčem jako često
ma evo ti moje mjesto, pa voli uzalud
i što si ti meni, Bože treba mi svježa nada
napada tuga sama jer shvatio sam sve








..ima li smisla voljeti kao ja..
..dugo i beznadno..
..bez ijednog poljupca..
..živjeti u nadi,živjeti
samo za prazne riječi..
..voljeti kao ja..
..voljeti samo tužnim očima..



Teško je kad ti je
duša neshvaćena,
kad voliš a ljubav
ti nije uzvraćena.
Kad od tvojih snova
ostanu zgarišta,
kad je netko tebi sve,
a ti njemu ništa!



Nikad više oko mi zasjati neće,
a padat će hladne kiše
na grobu moje sreće.

Nikad više nećete čuti moj glas,
jer moja duša u zemlji
sad nalazi spas.

Nikad više mojih pjesama neće biti,
jer posljednju gorku suzu
na ovu pjesmu ću sliti.

Umirem noćas noseći posljednju
ljubav sa sobom.
Umirem, a ostavljam samo
jednu riječ:
-ZBOGOM-











svaki dan gledala sam kao novi pokušaj za nas..
sadašnjost bio si mi ti...ma ti bio si sve...
okrenula bih se i vidjela tebe
sanjala te...sve je bilo
onako kako je trebalo..
ljubav...ne to nije ljubav...
kada nekog toliko voliš..
a on...kao da nije ovdje...
na zemlji...
opsjeduta...mala je rijeć
još i danas...kad osijetim ga blizu
srce kuca onim kucajem kao
prijašnjih godina...
zašto vrijeme ne stane...
ubi njega i mene...
da svi budemo sretni.
zajedno možda nikad nećemo biti
šanse pale su u vodu...
imala sam vremena...godina
ali na kraju jedini problem
bila sam JA
zašto je on-on a ja
ta Koja pati...ali tako želim..
on bit će ono što sam tražila u mladosti
kao velika cura sjetit ču ga se...
onako crnog...posebnog...
i srce zauvijek kucat če za njega...
nitko neće doći na njegovo mijesto
nažalost...
voljeni je zauvijek<333
for:A.























VILLE VALO(HIM)







Ville Hermanni Valo je rođen 22. 11. 1976. godine u Helsinkiju u 8.28 ujutro.



Njegova ljubav prema glazbi seže u vrijeme kad je bio beba, svaki put kad bi plakao otac je puštao pjesmu Paratiisi by Rauli Badding Somerjoki, a majka ga je uzela u naručje i plesala s njim. Naravno da je odmah prestao plakati.



Ville je obožavao životinje. Dok je bio mali, njegovi su roditelji spasili jednog bolesnog psa (zvao se Sami) koji je ubrzo postao Villeov najbolji prijatelj. Ville je naučio hodati uz Samija. Nakon smrti Ville je bio jako žalostan i izvan sebe. Tada je kako sam kaže obolio od astme.



Ima mlađeg brata koji se zove Jesse i 8 godina je mlađi od njega. Njegov tata je jedno vrijeme bio vozač taxija, ali kasnije otvara svoj vlastiti sex shop.



U srednjoj školi upoznaje Migea i 1991. zapravo nastaje HIM. U razdoblju od 1991.-1995. samo vježbaju. Svirao je i u bendovima Eloveena Boys, Aurora, Charlie Parker, Terapia, Winha, Unga Kaskelottär, Natas, B.L.O.O.D., Kemoterapia :- D, Donits-Osmo Experience.



Ville zna svirati bas gitaru, akustičnu gitaru, bubnjeve, klavir…



Idoli su mu Clint Eastwood, Gene Simmons i Edgar Allan Poe. Njegov najdraži film je The Nightmare Before Christmas. Nadimak mu je Rakohammas.













VILLE VALO
-Vokal
ROĐEN: 22.11.75.g.
KUCNI LJUBIMCI: /
NAJ FILM: "Tim Burton's Nightmare Before Christmas"
SRETAN BROJ: 0
NAJDRAZE MJESTO: Necropolis
NAJDRAZE PICE: Blood of Christ
NE VOLI: Beatlese, crveno meso
IDOLI: Gene Simmons, Edgar Allen Poe, Rauli Somerjoki, Clint Eastwood
NAJ PJESMA: Sininen uni - Tapio Rautavaara

LINDE
-Gitara
ROĐEN: 12.8.76.g.
HOROSKOPSKI ZNAK: Lav
BRAT/SESTRA: Ima mlađeg brata
KUCNI LJUBIMCI: -
NAJ FILM: "From Dusk Till Dawn"
SRETAN BROJ: -
NAJDRAZE MJESTO: Luxor
NAJDRAZE PICE: Pivo
NE VOLI: Nepoznate ljude
IDOLI: John Lee Hooker, Steve Vai
NAJ PJESMA: Borellus - Him

MIGE
-Bass
ROĐEN: 19.12.74.g.
HOROSKOPSKI ZNAK: Strijelac
BRAT/SESTRA: Stariji brat Helmut
KUCNI LJUBIMCI: -
NAJ FILM: "Sleepy Hollow"
SRETAN BROJ: 666
NAJDRAZE MJESTO: Barcelona
NAJDRAZE PICE: Kava, voda, vocni sokovi
NE VOLI: Agresivnost, duhove i ostala nocna bica
IDOLI: Black Sabbath, Ville Valo, Lily Lazer, Suho Superstar
NAJ PJESMA: War pigs - Black Sabbath

BURTON
-Klavijature
ROĐEN: 7.10.74.g.
HOROSKOPSKI ZNAK: Vaga
BRAT/SESTRA: -
KUCNI LJUBIMCI: -
NAJ FILM: Charlie Chaplin - "City Lights"
SRETAN BROJ: 7
NAJDRAZE MJESTO: Helsinki
NAJDRAZE PICE: Kava
NE VOLI: MacDonalds
IDOLI: -
NAJ PJESMA: Klarinett Polka - Horst Mamerow

GAS
-Bubnjevi
ROĐEN: 8.2.71.g.
HOROSKOPSKI ZNAK:vodenjak
BRAT/SESTRA: -
KUCNI LJUBIMCI: -
NAJ FILM: "Scarlace"
SRETAN BROJ: 11
NAJDRAZE MJESTO: New York
NAJDRAZE PICE: Beer, GT
NE VOLI: Losu hranu, lose ljude i jako rane jutarnje pozive
IDOLI: Darius Kasparaitis, Krzysztof Oliwa, Herra no. 66, Daniel Lioneye
and Dave Lombardo
NAJ PJESMA: Discharge and Slayer (All)



VILLE VALO(SLIKA):Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11



LINDE:Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11



MIGE:Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11


BURTON:Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11



GAS:Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11





































Živko Anočić<3

Rođen je u Osijeku 13.5.1981. Završio je Akademiju dramske umjetnosti u Zagrebu.

Od listopada 2006. je stalni član Trešnje

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



































































































































srijeda, 04.06.2008.

xxxlovexxx 8.c xxxlovexxx

hy pipl..eto mene...nakon mj dana..ovaj post posvećen je mom najdražem i jedinom 8.c razredu iz osnovne...nitko ga nikada neće moći zamijeniti...
sijećam se prvog dana kad smo tek krenuli onako malecki u školu,sijeli prvi put u klupu i zbunjeno gledali oko sebe...svi smo si bili nepoznati a danas kad se rastajemo nemožemo prihvatit da se to stvarno dogaća...rastanak...=((
od 1.-4-razreda bila sam naj frendica s Martom..danas i nismo tako dobre ko tih godina...sijećam se svega što smo nas dvije prošle,al tada smo bile još male zaigrane curice...sada je sve drugačije...moja najbolja frendica od 5.raz je Marija bez koje neznam šta bih...takvu frendicu samo možete poželjeti...Mare ovim putem želim ti puno zahvaliti za sve,ja znam da sam ja tolko komplicirana da to razumije samo moja bestica Mare=))vojim te najviše i nemogu ti opisati kolko sam happy kaj idemo zajedno u srednju...bez tebe ja bi bila nitko i ništa...izgubljena u sijeni...volim te puno=))my sexy chika=))
ovaj post namijenila sam za moje najdraže frendove iz razreda,a drugi put pišem o svim osmašima koje puno vojimmmmmmmmmm=))

1.Marija..o njoj sam napisala gore sve=))voljam te=))
2.Iva...malecka moja...ajme s njom već 3.godinu sijedim,ajme mala moja...ko će meni pomagat kad tebe neće biti...sijest ću s nekim drugim...a ja bi i dalje s tobom...neznam kak ću to uspijet...pokušat ću te zamislit,ali ne nemogu mala moja ti si posebna sreća u mome životu...ti si bila nešto posebno i zauvijek češ biti,nitko te neće zamijeniti...tko će ispisivat po klupi:MIA I IVA??!! tko???ponekad nismo se mogle trpiti ali ne to je bila koja minutica,onda si opet postala moja mala princeza=)))))volim te i ne mogu bez tebe!!!zapamti jube!!!
3.Lucija...lucka moja...ajme a kad samo pomislim da me možda više nitko neće moći živcirati...i na meni vršit nasilje ali na onaj naćin na koji samo ti mala moja znaš=))
ti si moj maji škorpion...iako znaš da ne volim baš škorpione ti si moja mala iznimka...voljena=)) znaš da te voljam i da bez tebe ne mogu zamisliti ni minutu...volim te...zauvijek=))tvoja osmica=))
4.Sara..opa i ti si došla na red....posebna si i nemogu ti ništa zamijeriti ali nisam se toliko zbližila s tobom kao što sam s ovim ludachama...volim te i to se zna...=))puno pusica ti šaljem i nadam se da ćeš ostvariti sve što želiš u životu=))ako me zatrebaš i am here!!!
5.Ljubić...eh on je moj buraz=)) on je nešto posebno u mom životu...svašta smo bili,a i nadam se da ćemo i dalje biti frendovi jer iako se u zadnje vrijeme dosta svađamo,ja ne mogu bez tebe=))evo razmišljam i pokušavam zamisliti da te nema blizu mene...neznam ne mogu...ti si moj emach=)) volim te puno i znaš da mi sve možeš reć i kad god ti trebam za tebe vremena uvijek iam=))ako i misliš nešto loše o meni,slobodno to je samo tvoje mišljenje al znaj da na mene uvijek možeš rečunati kolko god loše ili dobro imao mišljenje...
6.Bojić-moj best frend...ne bi htjela reći niš loše,al kad ni neznam kaj bi o njemu napisala...bili smo dosta dobri,sad to više nije tak...on je u svom svijetu,ja u svom i tako...nitko ipak neće zamijenit mog kuhara...=)) vojim te i ako me ikada zatrebaš tu sam ze tebe i za sve osmaše...=)


7.Kekić,Markić,Fifi-joj luđaci moji...Kekić ti se i dalje upucavaj mojoj mamici i sve bu supp=))..hvala ti na svemu...voljam=))
Markić..tebi isto tnx na svemu,al znam ja, mi smo si tu blizu srest čemo se i družit se...ja se nadam isto i za kekića vrijedi...Fifi...mali plavi...ah...od tebe će mi se bit jako teško rastat,narafno..kao i od svih,al ti si mi nekako poseban...hvala ti za sve i ako me ikada trebaš i am here=)) voljam=))


8.Marta,Tea,Ines...Marta...moja bivša best frendica,voljam te punooo,fala za sve...puse=))
Tea..pa ko će mi bit advokat kad tebe neće biti...neće te nitko moći zamijeniti,hvala za sve..kaj si trpila priće o mojim nesretnim ljubavima...hvala i ako ti mene ikada zatrebaš himovka te ćeka...=)) voljam=))Ines...omg kolko sam se namučila da nućiš njemački,jel još čuvaš sva moja pisma???a jube moja...ništa mi nije bilo teško napravit za tebe,i ako me u srednjoj zatrebaš...mala crna čeka=))voljam=))

svi ostali....Zajec,Đombo,Slovak,Karlo,Lolo,Kety,Tonka,Vedrana,Tolić...volim vas punoooo...to što vas nisam izdvojila ne znaći da ste mi nitko i ništa...bez brige ja vas i previše vojim...i nikada ali nikada vas neću zaboraviti...

za 8.c
krenuli smo sa smiješkom...odvojeni i zbunjeni...gledali smo oko sebe i ne stvarno tražili nekoga tko će nam stvoriti samopouzadanje...krenuli smo dalje...drugom stranom svijeta...upoznali se....zavoljeli ...stvorili jednu veliku family...s puno svađa,mržnje,ali ponajviše ljubavi,sreće..stvorile su se i prve ljubavi...onako maleni i zaljubljeni u snove...
svaka slika koja krasi moj album..prikazuje nas osmijehnute,sretne...sve je to bilo tako bajno dok nismo ušli u period osjetljivosti,pesimističnog gledanja na svijet i ono što postoji oko nas...uz mene bili ste vi,koji će sutra krasiti živote novih i meni nepodnošljivih ljudi..nedam vas nekome tko će vas smatrati usputnim...ja sam ta koja vas voli i živi uz vas...jer da nema tih godina koje ste mi vi pomogli izgraditi..bila bih tamna točka na ovome prekomliciranom životu..VOLIM VAS
BY:VAŠA HIMOVKA,miss feshi,Marina,Milka,Miki,Mimi,Kljuka,Emachica,Javorica,Šestica,Osmica...jednostavno vaša Mia!!!

slike 8.c




za ovaj post tražim užasno puno komentara,zto kaj moji frendovi zaslužuju neopisivo...jasno???hh

još jednom da vam kažem jubeki moji
VOLIM VAS 8.C

- 19:24 - Love me SaMo(131) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.