MaLo gLuPosTi dead

Muškarci su snaga,
muškarci su moć.
muškarci su
samo za jednu noć,
za jedn noć i ništa
više,
mi smo GADURE
al nas je više!!!



voljela bih
da sam droga
da me voliš
kao boga
da me ubrizgaš
u vene i da
umreš zbog
MENE!!!



Daleko si od očiju
ali od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje
znaj ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo,
ni Bog da te molim,
ali si osoba koju
ludo i iskreno volim...





NAJ BOLJE KOKETIRANJE S DECKIMA...strong>
1) USPOSTAVI KONTAKT POGLEDOM...
...kod koketiranja je vazan i prvi kontakt pogledom. Vecina decki voli djevojke koje ne skrenu odmah pogled. Savjet za hrabre: nasmjesi mu se samouvjereno i pozdravi ga imenom u prolazu...to ce ga zainteresirati...!
2) POSTAVLJAJ MU PITANJA...!
...tako ce stalo morat biti aktivan: ako ga, na primjer, sretnes u sopingu, postavi mu dvije majce pod nos i pitaj ga: to mislis koja majca ce mi bolje stajat? ili uzmi muski dzemper i zamoli ga da ga proba za tebe je, kao, upravo biras rodendanski poklon za brata...
3) DAJ MU KOMPLIMENT...!
...komplimenti izazivaju bliskost. Reci mu to sto ti se svida kod njega. ''Ta tetovaza super ti stoji''! Ali, uvjek budi iskrena u tome...
3)PROBUDI ZANIMANJE...
... Uvjek se kao, iznenada i neplanirano, pojavi na njegovima omiljenim mjestima za izlazak. Al-ne svakog dana i ne previse napadno...
4)NAVEDI GA DA TE POZOVE NA SPOJ...!
...zelis ga ponovo vidjeti? Onda iskoristi svaku priliku: ''volis voziti bicikl''? I ja'' Ili: ''mozes li mi pomoci oko matematike''



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


! ¤ ?

by: bR@Nk!cH

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

weee... ma svašta... sve moje gluposti moje žute i crne minute...zubo
ma pišen ono šta mi padne na pamet... kissek... kiss

Something about meee dead
jedna luda plavuša
Image Hosted by ImageShack.us

Iva ?!?!?!
7.a weee... najbolji smooo...

-*volin*- yes
*prijatelje kiss party
*čokoladu njami
*mamu, tatu i svoje sekice cool
*rolanje naughty
*subotu party smokin
*pričanje blabla
*teratanu cool
*tree hill zubo
*happy people & color
*....*


*ne volin* rolleyes
*uf
*a konzervativne ljude
*bezobrazne, sebične...
*a još puno toga...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us






mOjE lUdE PrIjAteLjicE

Vesa-ajme luda li je ona...guzlarica moja... nemogu van opisat ni približno koliko je volin i koliko
mi je draga... ali ima i ona svoje bube u glavi.... ali je sve jedno ja puno volin...
znamo se od vritća... weee...cool

Ines-weee... mala moja slatkica... super je... i nju puuuuuuno volin...
ali uvik kasni....došla je kod nas u 3. raz. i od onda smo suuuuuper
mad headbang

Branka-blesa moja mala... baš je volin...ovo nam je 3. god da
se znamo a ja iman osijećaj ka da se znamo od 1. raz... ma super je ona... belj

Ostali:Kata, Dea, Ana, Bara, Antonia, Nina, Mateja, Šiškica...Kike, Roko,
Lucko, Luka, Jope.... ma svi
su suuuuuper... zubo kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vesa i ines lud dead


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
brankich & I thumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
moja Anuškica & I

nedjelja, 09.03.2008.

Križni put i ono malo prije...cool

ljudovi i ljudovkeee...
evo mene mrtva umorna vratila se skrižnog puta....cool
evo ja bi van tila samo reč da smo u dva dana prišli 40 km...
ajoj... bilo je lipo prvu uru dok smo bili na ravnom... al kad smo se počeli penjat... e to je već... puknucu
evo van par rečenica pa da vidite kako nam je bilo:partysmokin cry rolleyes blablacerek
-1. dan- krenili ujutro oko 10 iz Vrpolja(dead)
-pa smo prolazili kroz neka sela... haha... bilo je pre jako!!!! cool
-e onda smo se već počeli penjat... a joj a joj...
-e sad mi bi malo pauze a ono svi animatori ajmo diži te se burninmad... tako da smo mi odlučile promit sve i bit 1. kraj križa... weeee zubo
e onda smo došliu Gredašticu... pa smo tamo ručali... njamihahahahaha partysmokin
-i ugl. onda smo se penjali po nekin brdima, bili puni blata... i tako...
-e onda smo se već lagano kad smo obašli sva sela počeli spuštat doli do Primoštena.... weeee
-e sad se triba kao 1. popet do one crkve koja je gori navr brda... ajmeee
- e popenjemo se mi gori... sve to dobro, kad nam kažu da se moramo spuštat skroz doli do škola koja je isto negdi na nekom brdu... cryno
-e onda san se već polako i upoznala sa svima i bili su mi stvarno super... cerek zubocool
-e onda smo došli u školu tj. u dvoranu... tamo smo spavali(dada spavali)
-pa su tu padale oklade da nećemo spavat cilu noć i tako to.... pa san ja rekla da nema šanse da ću odma zaspat... i tako to...
- ali mi nismo spavali niti minute... igrali na karte, pričali cilu cilcatu noć...blablablabla
-heh... Luca,Ela,Ana,Fany,Ines,Antonio,Bara, i ko zna ko još smo cilo vrime bili vani pričali.... smokinparty njami
-e onda su se meni već polako poćele spuštat oči... yes
- i Iva lipo legla i zaspala oko 3:30 i probudin se ja oko 4 i vidin da je tek toliko i poludin, jer san imala odječaj ka da spavan već 10 sati...=)
-pa san ošla tako do njih 5-6 u slačionu i tamo smo pričali igrali na karte i sprdali se... blabla pjeva smokin
-i probudila se ja oko 6:30 a zaspala u 5... hhhhh.... a ono svi tamo igraju rukomet... plešu.... ajme men a tribali se mi probudit u 7:30....hahahah....
-pa smo se počeli polako oblačit i sređivat.... =) mouthwash
-i doručkovali... pa krenili... njami
2. dan je bija lakši jedno 70%.... sve lipo ravno nema nikakvih brda niti ništa slično...=) thumbup
- ma ugl. ja san pola tog 2. dana provela s Diegon... bilo je super... thumbup
-i sve u svemu ne da mi se još i opisivat 2. dan koji je bija najbolji....
al sve je prošlo više manje super s nenakvin malin ranama al ništa strašno...=) cry headbang
i eto to van je bila my big pokora...
i sad moran pozzati sve:
Antonija, Diega, Zvonu našeg(ptsp zubo), našu prijateljicu Niku(dead),i sve koje san u poznala jer se stvarno više baš i nesićan imena...
i naravno veliki i najveći pozz mojin curama, Zatonkama...
jeeeee.... bile smo najboljeeee...=)



| kOm€nt@R! (40) | pR!Nt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.