MaLo gLuPosTi dead

Muškarci su snaga,
muškarci su moć.
muškarci su
samo za jednu noć,
za jedn noć i ništa
više,
mi smo GADURE
al nas je više!!!



voljela bih
da sam droga
da me voliš
kao boga
da me ubrizgaš
u vene i da
umreš zbog
MENE!!!



Daleko si od očiju
ali od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje
znaj ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo,
ni Bog da te molim,
ali si osoba koju
ludo i iskreno volim...





NAJ BOLJE KOKETIRANJE S DECKIMA...strong>
1) USPOSTAVI KONTAKT POGLEDOM...
...kod koketiranja je vazan i prvi kontakt pogledom. Vecina decki voli djevojke koje ne skrenu odmah pogled. Savjet za hrabre: nasmjesi mu se samouvjereno i pozdravi ga imenom u prolazu...to ce ga zainteresirati...!
2) POSTAVLJAJ MU PITANJA...!
...tako ce stalo morat biti aktivan: ako ga, na primjer, sretnes u sopingu, postavi mu dvije majce pod nos i pitaj ga: to mislis koja majca ce mi bolje stajat? ili uzmi muski dzemper i zamoli ga da ga proba za tebe je, kao, upravo biras rodendanski poklon za brata...
3) DAJ MU KOMPLIMENT...!
...komplimenti izazivaju bliskost. Reci mu to sto ti se svida kod njega. ''Ta tetovaza super ti stoji''! Ali, uvjek budi iskrena u tome...
3)PROBUDI ZANIMANJE...
... Uvjek se kao, iznenada i neplanirano, pojavi na njegovima omiljenim mjestima za izlazak. Al-ne svakog dana i ne previse napadno...
4)NAVEDI GA DA TE POZOVE NA SPOJ...!
...zelis ga ponovo vidjeti? Onda iskoristi svaku priliku: ''volis voziti bicikl''? I ja'' Ili: ''mozes li mi pomoci oko matematike''



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


! ¤ ?

by: bR@Nk!cH

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

weee... ma svašta... sve moje gluposti moje žute i crne minute...zubo
ma pišen ono šta mi padne na pamet... kissek... kiss

Something about meee dead
jedna luda plavuša
Image Hosted by ImageShack.us

Iva ?!?!?!
7.a weee... najbolji smooo...

-*volin*- yes
*prijatelje kiss party
*čokoladu njami
*mamu, tatu i svoje sekice cool
*rolanje naughty
*subotu party smokin
*pričanje blabla
*teratanu cool
*tree hill zubo
*happy people & color
*....*


*ne volin* rolleyes
*uf
*a konzervativne ljude
*bezobrazne, sebične...
*a još puno toga...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us






mOjE lUdE PrIjAteLjicE

Vesa-ajme luda li je ona...guzlarica moja... nemogu van opisat ni približno koliko je volin i koliko
mi je draga... ali ima i ona svoje bube u glavi.... ali je sve jedno ja puno volin...
znamo se od vritća... weee...cool

Ines-weee... mala moja slatkica... super je... i nju puuuuuuno volin...
ali uvik kasni....došla je kod nas u 3. raz. i od onda smo suuuuuper
mad headbang

Branka-blesa moja mala... baš je volin...ovo nam je 3. god da
se znamo a ja iman osijećaj ka da se znamo od 1. raz... ma super je ona... belj

Ostali:Kata, Dea, Ana, Bara, Antonia, Nina, Mateja, Šiškica...Kike, Roko,
Lucko, Luka, Jope.... ma svi
su suuuuuper... zubo kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vesa i ines lud dead


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
brankich & I thumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
moja Anuškica & I

nedjelja, 17.02.2008.

cerek...svud osječam te oko sebe...cerek

hi... evo mene uvatilo pisat post... pa evo dok iman živaca i inspijejšn da van štoko napišen, kažen oliti ga priopćin... thumbup lud
I evo malo se ja zaljubla... za promjenu... hh zubo
ma ugl. užasno užasno mi se sviđa jedan lik...cerek
i ono baš san nekako cila happy... mislin i inaće san uvik al tek sad...hhh
juće su bile moje curkice kod mene...
pivale smo, plesale i naravno ludirale se...
i baš je bilo nice... cool pjeva

ma tila san van reć kako me živciraju neki ljudi... ajmeeeeeeeeeee... burninmad
ono glumljenje, priseravanje i neka cila namištenost se meni užasno gadiiiii!!!! mad


LITOOOOO
ajme ja ću poludit do lita...
uf baš mi u školi uvik nas 4 prićamo o litu(Luka, Kike, Lucian i jaaaa)
aaaaaa... ja van nemogu opisat kolko jedva čekan litooo...
onaj blaženi zadnji dan proklete škle...
i još kad dođe moja slavonka Mateja... Duje&James...
Ludlo... party smokin smijeh
ma stvarno jedva čekan...

i eto tako javila se ja vama malo i svoju ovisnost o litu van priopćila.. i tako... heh
ajde adio ,,,,
volila bi ipak malo više komentarića... zubo
ajde papa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naš hangar&ser

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja za sv. Roka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JAAA na vrilu...



| kOm€nt@R! (36) | pR!Nt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.