Erogeni genij s Venere

srijeda, 19.04.2006.

Plavi konci




              NEDJELJA

       Znate onaj osjećaj kad se naglo preznojite i osjetite da vam krv bježi iz obraza, a Tweety navlači vaše kapke umjesto zastora? Želite si najbolje u tom trenutku, jel tako? I ja sam si neki dan htjela najbolje, pa sam gledajući u tu žutu ptičurinu krenila prema krevetu, al ona je bila brža, ipak ima krila, i ja se skljokam preko kreveta umjesto u krevet i sad imam rupu u pamćenju jedno dvije minute. Imala sam i rupu iznad lijevog oka jedno dva centimetra.

Mama i tata su pomislili da sam mrtva, ne znam šta je seka pomislila, ona je samo vrištala. Sigurno je bilo ko u filmu - ja ležim blijeda u plavoj haljinici u crvenoj lokvici.
Krv, Hitna, snimanje glave, oftalmologija, anestezija, igla i konac..plavi konac..
Tu sam imala doživljaja za iduća dva mjeseca, osjećala sam se ko Gladijator, pa kao suknja, ali da skratim - nakon 40ak minuta bila sam proštepana. 15ak šavova. Plavih.

Kaže doktor Matko da stavljam mast na ranu i dođem u petak da me pregleda i možda izvadi pokoji končić.

              PETAK

       Dođem, tražim doktora Matka, ignoriraju me, ja opet tražim doktora (i tak jedno pet puta), crvenokosa oštrokondža od sestre napravila facu kao da joj je mačka prdnila pod nos, a ofucana plavuša kaže ponosno s mrvicom ironije –pa i ja sam doktorica-. Razgledaju me deset minuta, ženama to bio doživljaj jer sigurno nikad nisu bile na tečaju šivanja, što može potvrditi i nedostatak dugmeta između lijeve sise i pupka jedne od njih, da bi na kraju zaključile –Rano je još, dođi u subotu. Nedjelju. Ponedjeljak. Utorak. Utorak.-
Jebala vas učiteljica koja vas je učila dane u tjednu! Trebala sam bit na moru taj tjedan..
I kažu da ne stavljam mast koju mi je doktor dao jer rana mora biti suha. Psihički sam rastrojena.
Imam super sunčike pa nitko nije vidio suze.

              UTORAK

       Srce glumi little drumer boya, bilo mi lakše kad su me trebali sašit, nego sad kad znam da će me rasporit dvije kokoške.. I Bog pošalje doktora Matka da lovi zjake u hodniku u kojem ja očajnički iščekujem! Čim me vidio, ja mu sve kažem, on me uvede unutra. Čujem babe me proklinju da idem preko veze, ne baba, nego preko konca. Plavog konca. I smeđih očiju.

Uglavnom, mi uđemo, dvije kokoške (oštrokondža i ofucana) se kao nasmijale, kao sretne su što me vide, kao ljubazne su. Haha, kak im je očito bukvicu o pravima pacijenta, o njihovom odgoju, moralu.. Povadio končiće. Plave končiće.
Peace of the world. (kejk sam pojela za Uskrs). Kaže mi nek stavljam mast.
              -opet?-
              -pa da, cijelo vrijeme-
              -a rekli su mi da rana mora bit suha-
              -ma ko ti je to reko??-
              -(baby smile)-
              -doktorica, jel da? Booože, ona mora još puno toga u životu naučit da bi mogla reći nešto pametno!-

       Kaxam bila sretna!! Pravda pobjeđuje!



- 00:15 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Ja sam otrowna Ivana..