Erogeni genij s Venere

ponedjeljak, 20.02.2006.

Spoj na slijepo


        Nisam u potrazi za dečkom ili novim prijateljem i nisam u nikakvoj krizi, ali danas sam prvi put u životu odlučila otići na spoj na slijepo iz vrlo jednostavnog razloga – nisam nikad, pa ajd da vidim kako je to, opća kulutra, hehe.
        Na chat idem samo planirano, kad se dogovorim s nekim koga već dugo poznam da se idemo tipkat, inače ga ne konzumiram, al eto slučajno sam se neku noć zadržala tamo do zore zbog jedne cure s nevjerojatnim pitanjima.. i usput mi tipka neki tip i slučajno mu ode jedna zanimljiva riječ u njegov prozor i on se počne ispričavat! Hehe, to mi je bilo nepojmljivo, ispričavat se na bezobraznom chatu.. I zato dam ja njemu broj mobitela (što nikad ne radim) i sutradan me nazove, malo popričamo i dogovorimo se za kavu, susret na jednom specifičnom mjestu radi prepoznavanja.
        Nisam tražila nikakvu sliku, opis, ništa.. Namjerno. Izazov.
        I namjerno sam došla 10 minuta ranije da vidim kakav je to osjećaj. Lud. Stojiš tamo ko Pale sam na svijetu i gledaš tko prolazi, svi te pogledavaju, čudno se smješkaju, svi su ti sumnjivi.. Dva po dva dečka prolaze, misliš to je sigurno on, on i prijatelj, sad te proučavaju i smiju ti se. Ili je netko srugi došao umjesto njega da me vidi. Ili vidiš nekog agli i izmoliš očenaš samo da nije to taj. Ili neće ni doći, a ti čekaš ko kreten. Sto misli ti prođe kroz glavu i misliš da svi znaju šta radiš.
        I onda se smijuckam sama sebi jer razmišljam kako izgledam dok šetkam lijevo-desno, proučavam svoje reakcije, zanimljiva sam si, nekako sam sretna što radim nešto novo.
        I pojavi se on. Trudim se da mu se ne opalim smijat u facu zbog cijele situacije, zbog lica kojeg nisam očekivala.. Ne uspjeva mi, gootova sam, smijem se, mislit će da sam luda. Nemam tremu, samo mi je smješno.
        Ima on određeno mjesto gdje idemo, dva sata pijuckamo kavu i pričamo svašta. Ne mogu pričat u detalje, mali je haker, ne smijem bit otkrivena.. -Moglo je i gore- kažem ja kad me pitao kako mi je bilo, haha, a on kaže da je bilo najbolje jer ne može bolje kad se ne poznama, a zna on znanje, iskusan je u takvim spojevima, tak da je onda valjda OK. Ugodna atmosfera, kao da ga znam već od prije.
        Komunikacija –> 5
        Sexualna privlačnost –> 0
        Imam novog prijatelja. :)





Iskopala sam komentare koji su se pobrisali :) ->



drugi put osite na pivo i pljugu. pa da cujemo kak ste se proveli :)) (amy damon 20.02.2006. 20:58)

hahahahah to se i meni desava na tim "spojevima"... (Teeja 20.02.2006. 21:04)

ja sam se par puta našla sa likovima.jebote..."bože,zašto mi je to trebalo"...ekipa si neš zabrijava a ja mrtva ladna.ali kad su zajedničke kave u pitanju,onda je sve 5 (muudra_athena 20.02.2006. 21:07)

znam itekako kakav je osjecaj.me ni pomalo smeta tahikardija. (scar 20.02.2006. 22:43)

možda iz petog puta upali... (Vibbi 20.02.2006. 23:16)

ja nemam lijepog iskustva sa slijepog..izasli smo..bili zajedno mjesec dana i ..nis... Blago tebi sto ste ostali frendovi:)Da bar ja nadjem frenda koji je haker:):) (pchelitza 20.02.2006. 23:37)

mmm ne vjerujem koliko ljudi idu na takve spojeve.. A kad pogledaš koliko ih pljuje upoznavanja preko neta ..zamisliš se.. (Bew 20.02.2006. 23:44)

da, ja cam hrabra, hvala na divljenju, hehe :))........@BOLLOCKS sad kad sam probala više nije potrebno to radit, utažila sam svoju žeđ za novinom ................. @SAROUKH nisam uljepšala, da sam htjela uljepšat povećala bi mu kvocijent privlačnosti ;) .............. @SVIMA KOJI SU išli na blog dejtove - to JOŠ nisam probala, čuvajte me se!! (erogena 20.02.2006. 23:45)

hehe ja se nadam jednom slijepom spoju uskoro, ubiti dali je slijepi spoj ako si slike razmjenio mailom? (Isprazni Život 21.02.2006. 02:50)

a tamo si isla u nedjelju navecer :D :D (lale 21.02.2006. 12:52)

znači ništa od seksa za tu večer.. al kul je.. to sve.. da, da.. i ja isto bila na blajnd dejtu.. (z.l.e.v.A.n.k.a. 21.02.2006. 16:26)

KEWL!! (Chiquitita 21.02.2006. 18:16)

ajd baš lijepo , novi prijatelj :) Ja sam prije često išla na chat, sad više skoro pa i ne idem, ali nikad još nisam probala naći se s nekim nakon chata. ipak mislim da može biti ok iskustvo. Pozdrav! :-) (Hopes&Fears 21.02.2006. 19:01)

Čuj, novi prijatelj... To je kao da si mu rekla da ima teleću glavu i da mu mama bira košulje. (lijecenikatolik 21.02.2006. 22:09)

iskreno...ne razumijem čemu ovaj post...nema veze, može bit da sam samo ja u kurcu, pa ništa ne kužim (stroke 24.02.2006. 00:56)

nema bolje,jebo sex (non´sen 24.02.2006. 10:18)

poznat mi je taj feeling i baš ga ne ljubim. Izbjegavam ga! Ako se već nalazim s nekime koga sam ovako "upoznao" onda ajmo bar slike razmijeniti a ne da blesavo zurim i pogledom tražim isto takvu telećeg pogleda facu. (Aragorn 24.02.2006. 14:41)

ssamo ni nije neki manijak:),onda ej sve pet (trance boy 24.02.2006. 22:27)

Jako lijep post...ovo o šetkaranju i kako si sama sebi zanimljiva...wow...kako su svi ljudi zapravo isti jebote... (Highway Star 25.02.2006. 19:22)

hahahaha - probao sam i ja to... ;) (strijelac 26.02.2006. 21:45)

heheh... sad bi baš mogla početi hodsati na spoejve na slijepo i davati ocjene :D ..... (silenced and blind 26.02.2006. 23:27)

za naći fora ljude za čavrljanje, dobrog frenda...zanimljivog ljudova...to da...al potrazi za nečim više na chat-u...ne bash..inače, unatoč pričanjima naših baka ,djedova, šukunbaka..na netu nema samo pormeečnih pedosa, već tu ima sasvim ok, štoviše super, fora ljudi...samo ih treba naći... i da, svaka čast na hrabrosti!,D (frknut@mala 27.02.2006. 14:15)

Hehe, ti spojevi na slijepo znaju biti zajebani. Ja sam bila 2 puta i iskustva su loša, tako da nema šanse da se ponovno s nekim nađem na slijepo. Jednom sam se dugo dopisivala s tipom preko neta, pa smo se onda našli i ispostavilo se da se on predstavljao 'iz fore' za nekoga tko nije. Drugi put mi je prijateljica išla sređivati 's tipom koji je savršen za mene'. Ono čudovište koje mi se pojavilo pred očima bilo je vrlo daleko od pojma 'savršen'. Lekcija naučena. (Plum 27.02.2006. 18:38)

iz tih spojeva na slijepo samo izmigolje prijatelji:)))barem kod mene. ali je zanimljvo ako nisi prije probala. tek toliko da radiš nešto novo. (free 28.02.2006. 18:31)

- 00:56 - Komentari (47) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Ja sam otrowna Ivana..