Erogeni genij s Venere

utorak, 08.11.2005.

Sjajno, jebo te!

      Mi se vjerojatno služimo glagolom "jebati" češće nego što Papa kaže "amen". Bilo bi super kad bi taj erotični glagol čuvali za praksu, ali ne.. Ljudi upotrebljavaju iste riječi za sex i za psovanje! Zato ja ne psujem. Draži mi je sex. :)
      Još kao mali shvatiš da je najružnija riječ kojom možeš nekoga uvrijediti "pička". Dečki vrlo često upotrbljavaju i umanjenicu "pičkica" kad za nekoga žele reći da je kukavica ili slabić. Što nam radi naša kultura? Zašto se kukavičluk izjednačuje s posjedovanjem ženskog spolnog organa? Zašto dečki u takvim slučajevima diskreditiraju isti taj spolni organ za kojim noćima žude, kojeg žele dotaknuti i s njim se bolje upoznati?
      Još jedan fenomen mi je kad bijesna cura kaže "popuši mi kurac!"? To mi nikad neće bit jasno. Ako je već morala seksualni izraz upotrijebiti kao psovku, zašto se ne posluži anatomski točnijim "poliži mi picu!"? Ta dva izraza samo na grub način izražavaju misao "ti si žena u sexu, đubre jedno". Teško je shvatiti kako to da je nešto tako slasno i ugodno kao što je sex postalo vezano s ljutnjom i nezadovoljstvom. Jednako je teško shvatiti zašto je biti žensko u spolnom činu uvredljivo. No s tim premisama smo odrasli, nema pametnog zaključka.
      I zašto se za nekoga tko se kretenski ponaša kaže da je "glup ko kurac"? Pa, ljudi, pa kurac je nešto što donosi užitak! Čemu vas uče u školi? (Ja ću uvest sexualni odgoj u škole kad diplomiram, bit ću ovlaštena! Too..)
      Za kraj ću strastvene kočijaše razveseliti činjenicom da postoji i pozitivna upotreba seksualnog slenga, koji je u tom slučaju spolno neutralan i odnosi se na sam spolni čin: Sjajno, jebo te!!

- 23:31 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Ja sam otrowna Ivana..