listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moja abeceda
A-alkohol(njam)
B-bitch(sam ja)
C-cigarete(.....)
D-dečki(najčešća misao)
E-bila sam E razred u osnovnoj
F-frendovi(nemogu bez njih)
G-glupost(sve što napravim)
H-hlače(stalno sam u hlačama)
I-igralište(često sam tamo)
J-jabuke(žderem ih dok telefoniram)
K-kiša(nekad dobro dođe)
L-lonely day(moja naj pjesma)
M-muzika(svakodnevno)
N-neurednost(moje drugo ime)
O-oči(imam ljepe...hahahahahaha)
P-pjevati(stalno pjevam)
R-role(volim se rolat)
S-smjeh(ubitačno se smijem)
T-TV(često ga gledam)
U-urednost(nepoznanica)
V-votka(totalno da)
Z-zajebancija(sve)

O MENY

IMAM 15 GOD..IZ SESVETA SAM
IMAM PUNO FRENDOVA..NADAM SE DA ČU IH IMATI JOŠ VIŠE
PLEŠEM FOLKLOR
VOLIM SVE VRSTE GLAZBE ,
IMAM BURAZA (22 GOD.)
MAČKA KOJI SE ZOVE ROBY
MRZIM NEPRAVDU (TO ČAK MRZIM VIŠE OD SVOJIH PROFESORA U OSNOVNOJ)
...........................
POzZzZ


utorak, 24.10.2006.

novi početak....

pošto sam si sjebala stari blog...neznam kako...promjenila sam adresu i nastavljam pisati...ovo ispod su postevi koje sam imala na starom blogu...bilo mi ih žao izbrisat pa sam ih sve strpala kao jedan post ak neko hoće pročitat....imam i novu pozadinu....i baš mi je ljepa....eto to je to ...kissss!



| komentari (20) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.