~*...:::Say it isn' t so:::...*~

subota, 08.12.2007.

Evo mene opet

Book ljudi, evo mene opet. Tu će uskoro sedam sati(ujutro). Sad idem jahati Euro Stara, vranog galopera, inače hiperaktivca. Ima 4 godine, i startao je tri puta. Valjda me neće opet zbacitcerek.
Evo pozdravlja vas Benny, tu papa i gnjavi me. Bubica mojacerek. Nema slika jer svaki put kad odem na imageshack, kaže mi da nemogu uploadat svoje slike, a probala sam ove s googlea, i te hoće. Hebemu. Na ranchu ima ukupno 46 konja, različitih pasmina, al uskoro će bit i prinova. Šta da vam pišem još....? Tu je trenutno 6 stupnjeva, a trebam ić na teren. Brrrnut.
U školi je sve super, prolazim s 5. Za one koji ne znaju, idem u hrvatsku školuhrvatska.
Iako živim u Mexicu, navijam za hrv. nogometnu repku(da da, i ja sam se navukla na nogomet...smijeh). Odo ja sad jahat....pozzdrav peoples....kissmah

P.S-ako bi mi netko mogao reći kako se rade avatari i banneri, bila bi jako zahvalnakiss.

- 13:37 - Komentari (24) - Isprintaj - #

0