www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws         www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

30.03.2006., četvrtak

PISMO MAJKE

Subject: Fw: pismo majke


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Dragi moj sine Štef,

Evo bum ti ovo napisala da znaš da sam živa. Pišem ti polako, jer znam
da ti ne mreš brzo citati.

Ne buš prepoznal hišu kad dojdeš, jer smo se preselili. Adresu ti još ne
mrem poslati jer su bivši stanari odnesli brojeve vu svoju novu hišu da
ne buju morali svoje adrese menjati. Nova hišica ima odlicnu perilicu,
ali ne radi dobro. Jucer sam stavila oprati japine dve košulje i onaj
zeleni šorc, povukla lanac i robe više nikam ni!

Japa su dobili odlican novi posel. Imaju pod sebom 500 ljudi. Oni su sad
grobar tu v selu. I kad to velim, da znaš da smo konacno pokopali
striceka Jožu. Vu selidbi smo ga pronašli vu ormaru kam se je bil skril
još onega Božica kad nas je pobedil na skrivaca.

Danas je rodila tvoja sestra, ali kak još ne znamo jel sin ili kcer, ne
mrem ti povedati dal si ujak il ujna.

Kaj ti bum još povedala? Secaš se striceka Blaža? Onog kaj se je navek
falil da je brži od susedova bika? Je, sad znamo da ni.

Prošli tjedan se utopil tvoj kum vu kaci s rakijom. Više njih ga je
pokušalo spasiti, ali on se ni dal. Tri dana su vatru gasli kad smo ga
kremirali.

A ujna Ruža? Njoj je prav sve suprotno neg meni. Ona kad pije kavu, ne
mre spavati, a ja kad spim, ne mrem piti kavu. Nego furt sam zabrinuta
za tvog peseka Bobbyja, kaj ne dela niš drugo vec ganja zaustavlene aute
i tak mu je prevec dosadno.

Inace, kod nas su proizvodjaci konzervi promenili natpis na kutijama
sardina. Sad veli "povuci za otvoriti", a ne kak je prije pisalo
"otvoriti ovdje", pa smo ih uvek morali otvarati u samoposluzi i do kuce
bi se sve prolilo.

Neki dan kad smo šli vu onaj Getro kaj su ga otvorili vu našeme selu, je
bilo nestalo struje baš kad smo se vozili na pokretnim stepenicama. Tri
sata smo cekali da se buju opet pokrenule. A ondak je tvoj sestric
Matjaž zatvoril izvana vrata od avuta i ostavil kluce vnutri, pa smo svi
kaj smo bili v avutu morali cekati još dve vure dok je on išel kuci po
rezervne kluceve.

Jako nam fališ, a narocito od kak si otišel. Moraš nam pisati kak ti ide
sa tvojom novom curom stranjkinjom. Ne mreš si zamisliti kak smo se svi
obradovali kad si nam ono rekel da si vu krevetu sa tom Hepatitisom. Kaj
je ona morti iz Grcke?

Ovo ti pismo bum poslala po Matjažu, kaj sutra putuje vu Zagreb. Kaj bi
ga mogel docekati na kolodvoru? Ak buš videl strinu Maru, lepo je
pozdravi a ak je ne buš videl, nemoj ju pozdraviti.

Voli te tvoja mama,

Jožica

P.S. Htela sam ti poslati sto kuna v pismu, ali sam već zalepla kuvertu.






- 16:02 - SISI MI KRV (1) - RECI PRINTERU DA TI ISPLAZI JEZIK - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Poison Ivy
Najotrovniji brsljani svijeta

Linkovi koje valja posjetiti




Poison Ivy



za one koji bi reklamirali ovu stranicu - sve reklame su dobro dosle !!!



Poison Ivy



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ZA PLAVUSE I ZA MENE
Molim drzite doticne dalje od ovog, opasno po zivot - iako ja jos ne kuzim sta je cilj ove igre
LUDI PROZORCICI
Nemojte reci da vas nisam upozorio
SALE I LUDARIJE
Ovo ce vas nasmijati do suza ili barem do SMS-a
TEST
Tko voli, nek izvoli ...
JEDNA ZARAZNA IGRA KOJA CE VAM SE UVUCI POD KOZU, VRIJEDI PROBATI
Probajte, nije za odbaciti ono sto se besplatno nudi, virus free, i kao sto rekoh, ja sam se jos davno navukao na ovu igricu.

Poison Ivy



HORDS OF GAMES

HORROR MOVIE TRY 1

VALENTINE'S DAY TRY 2

Poison Ivy

ZAKON IGRICA

EVO JOS NEKIH ZANIMLJIVIH RPG igrica ...
kreiranje racuna je potpuno besplatno, probao sam, i + NE MOZETE UMRIJETI - ako znate koristiti u pravo vrijeme dugme refresh ... hehe

STRIPOOVA ...
jeste li kada imali vremena na bacanje a niste znali sta da radite s njim ... procitajte koji komican i bolestan strip poput ovog

MENI NAJDRAZI BLOG ...






Image hosting by TinyPic


Link koji je zauzeo cijeli svijet, made by my brat

Poison Ivy

Za zaljubljene i za mene (i one koji me ne poznaju)

Za one koji me ne poznaju, da ubacim par rijeci, misli i stvari koje sacinjavaju moj zivot,
da se malo bace u psihicki kaos kojeg ja zovem svojim zivotom.

Ponekad se, u zadnje vrijeme sve cesce, znam zateci u razmisaljnju tipa kako bi bilo kad bi
bilo, i zasto nisam kao drugi decki sto se tice razmisljanja o curama (mnogi od onih koji
me ne poznaju, a i vecina onih koji misle da me poznaju ce reci ili barem pomisliti da sam
sexualno ugrozen ili u najmanju ruku opsjednut svime sto podrazumijeva izmjenu svih
najljepsih, najdrazih i najintimnijih misli i djela s voljenom osobom do sebe sto se
popularno zove vodjenjem ljubavi, i ponekad ukljucuje i sam sexualni cin, ako je tako,
rado bih da me smatrate takvim, iako je to sada davno bilo kada sam se smatrao drugacijim i
kada sam mogao, bez da mi glas imalo zatitra, reci da me se to nije i nece dojmiti), ja
cure postujem i volim, nazalost, to je prilicno rijetko i za ovo vrijeme zastarjelo
razmisljanje (kao i dobra stara pjesma koju pjeva Freddie Mercury "Good old-fashioned
Lover-boy) i zato u zivotu prolazim puno gore od onih cija se razmisljanja uskogrudno svode
na 'izjebi i proslijedi dalje s preporukom' tipa kao da su cure trofeji.
Da, dobro ste procitali, rado bih bio jedan od tih koji ce se rado hvaliti svojim
uskogrudnim i naivnim razumijevanjem i jos naivnijim definiranjem slozenog pojma kao sto je
ljubav. Tako me barem sve greske ne bi pogadjale i cure me ne bi tjerale u plac, ponor i
poraz. Prije sam bio biciklist kamikaza i ponosio sam se to reci, zvio sam kao da sutra ne
postoji, ali sam to bio JA, sa velikim I, a od kako je u moj zivot krocila Sv. Ona, pa
nakon nje i mnozina nesvrstanih rodova, polako sam izgubio sebe, svoj ponos, svoju cast i
zaronio u ponor, po prvi put osjetio hladnocu na svojim kostima, STRAH, STRAH OD SAMOCE,
strah, ja koji tu imenicu i njen glagol nikada prije nisam upotrijebio ni u sali.
I sada se tresem od groznice, trazim sebe, bicikl je davno progutala paucina, vec ga polako
i od mojih misli otima zaborav, malo je jos vremena ostalo da se napravi sto napravljenim
treba biti ako ne zelim bas sve sto me cini osobom, i samim sobom, drugacijim od svih
drugih, ako izaberem spas i zivot kakav sam imao prije, a na drugoj strani rjecnog racvanja
vidim srecu, ljubav, curu, ali nigdje sebe, najtezi odabir lezi mi na dohvat ruke, a vremena
za izbor je sve manje, sta izabrati ?
Sve ono za cim svaki covjek tezi, odgovor na vjecno pitanje "Sta je smisao zivota ?", ili
pak ostati dosljedan sebi, svojim idealima i uvjerenjima, svom nacinu zivota,
COVJEKU u sebi ?