www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws         www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

31.03.2006., petak

POISON IVY



MALO MATEMATIKE...



MATEMATIKA U LJUBAVI

Pametan čovjek + pametna žena = romanca
Pametan čovjek + glupa žena = afera
Glup čovjek + pametna žena = brak
Glup čovjek + glupa žena = trudnoća

POSLOVNA ARITMETIKA

Pametan šef + pametan radnik = profit
Pametan šef + glup radnik = proizvodnja
Glup šef + pametan radnik = unaprijeđenje
Glup šef + glup radnik = prekovremeni rad

MATEMATIKA PRI KUPOVINI

Muškarac će platiti 2 € umjesto 1 € za stvar koja mu je potrebna.

Žena će platiti 1 € umesto 2 € za stvar koja joj nije potrebna.

OPĆE JEDNAKOSTI

Žena brine o budućnosti dok ne pronađe muža.

Muškarac nikada ne brine o budućnosti dok se ne oženi.

Uspješan muškarac je onaj koji zaradi više para nego što njegova žena može potrošiti.

Uspješna žena je ona koja uspije da pronađe takvog muškarca.


SREĆA

Da bi bili sretni sa muškarcem, morate ga puno razumjeti i malo voljeti.

Da bi bili sretni sa ženom, morate je puno voljeti i uopćte se ne truditi da je razumijete.

DUGOVJEČNOST

Oženjen muškarac živi duže od neoženjenog, ali oženjen muškarac više želi umrijeti.


ŠANSE ZA IZMJENOM

Žena se uda za muškarca očekujući da će se promijeniti, ali se to nikad ne desi.

Muškarac oženi ženu očekujući da se neće promijeniti, a ona se promjeni.

ŠEMA RAZGOVORA

Žena ima posljednju riječ u bilo kojoj svađi.

Sve što muškarac kaže nakon toga predstavlja početak nove svađe.


KAKO SPRIJEČITI PITANJA: KADA ĆEŠ SE ŽENITI?

Starije tetke su dolazile do mene na vjenčanjima, gledale ispod oka i kokodakale,
govoreći mi “Ti si sljedeći”. Prestale su kada sam počeo da im radim istu stvar na sahranama.



>>Lezi Crnogorac pod drvetom, a zena ga zove i veli mu:
>>- "Coce, ti lezis a poštar ti penziju donio..."
>>- "Neka mi je odje donese, ovdje sam je i zaradio."
>>
>>Gleda se Crnogorac u ogledalo i govori:
>>- "Da sam bar 2 cm visi bio bi kao Njegos. Da sam bar 2 cm siri u ramenima bio bi kao kralj Nikola."
>>Žena to sve posmatra sa strane i kaze:
>>- "Da ti je 2 cm kraci bio bi ko' carica Milica."
>>
>>Kaze Srbin Crnogorcu:
>>- "Nesto vam je slab natalitet?"
>>- "E vala coce, kako i da ne bude. Mene mrzi da se penjem na zenu, a ispod
>>- casti mi je da se ona penje na mene."
>>
>>Dosao kapitalista u Crnu Goru po radnu snagu, pa mu treba 18 Crnogoraca.
>>Kada se oni skupili u kamionu 22 ljudi. 18 Crnogoraca i 4 Bosanaca.
>>Pita kapitalista:
>>- "A sta ce vam jos ta 4 bosanca?"
>>Crnogorac ce:
>>- "A ko ce nas istovarit?"
>>
>>
>>Srusio se avion i preziveli samo Srbijanac, Crnogorac i Lala. Lutaju po
>>dzungli i pojedu ih krokodili.
>>Posle tri nedelje, ti isti krokodili razgovaraju, i kaze onaj sto je pojeo Lalu:
>>- "Joj, sto je ovaj Lala masan i tezak...", a na to ce drugi:
>>- "Ma nije to nista, ovaj Srbijanac je tako zilav da me vec 5 dana boli stomak".
>>Treci krokodil kaze:
>>- "Ne znate vi sta su muke, ja od onog Crnogorca vec dve nedelje serem
>>ordenje i mobilne telefone."
>>
>>Dosao covijek u Crnu goru u hotel da prespava, i narucio budjenje u 6:30.
>>Sutradan zvoni telefon.
>>- "Jeste li vi narucili budjenje u 6:30?"
>>- "Jesam."
>>- "Ma dizi se jado, pola jedanaest!!!"
>>
>>Dva Crnogorca, Pero i Milo, opljackali banku.
>>Kaze Pero:
>>- "Je li Milo, hocemo li brojati, ili cemo cekati da nam kazu na
>>vijestima."
>>
>>Crvenkapa stize pred bakinu kucu negde na Kosovu.
>>Zazvoni na vrata, kad se iz kuce cuje:
>>- "Ko je ?"
>>- "Ja sam, mala Crvenkapica. Dosla sam kod svoje bake."
>>- "Baka se iseljila", rece Vuk sa Prokletija.
>>
>>Umro Alija Izetbegovic i na onom svijetu vidi Franju Tudjmana kako pere
>>hodnik pa mu veli:
>>- "Bolan Francek, zasto ti to peres? Nije to tvoj nivo."
>>- "Sacekaj malo, Aljo! Prat ces i ti kad god je Tito dezurni.
>>
>>
>>Zasto carica Milica nije dala Kraljevicu Marku?...Zato sto Marko uvek pola
>>daje Sarču.
>>
>>Zasto marsovci ne prave zurke?... Zato sto nemaju atmosferu.
>>
>>Gde je posla princeza Dajana?...Na sudar s deckom.
>>
>>Zasto su tri praseta pobegla od kuce?...Zato sto su im roditelji svinje.
>>
>>Koja je najbolja bolest?...Skleroza, ne boli , a svaki dan cujes nesto
>>novo.


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Srusio se avion u dzunglu. Prezivelo nekoliko njih, medju njima:

Amer-FBI agent, Francuz, Rus i Mujo.

Amerikanac, obuceni agent, odmah poceo da naredjujei organizuje:

"You will provide woods, you will find water, you (Mujo) will provide

supplies..."

Svi se vratili, nasli drva za vatru, vodu... jedino Muje nema.

Kaze Amer:

"We have to find him" i krenu da ga traze po dzungli.

U jednom trenutku primete da se mrda jedan zbun, pridju, kad ono iskoci Mujo:

- Suplaajs!!! s






[zanimljivo, obavezno posjetiti]
mouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwash
- 19:34 - SISI MI KRV (2) - RECI PRINTERU DA TI ISPLAZI JEZIK - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Poison Ivy
Najotrovniji brsljani svijeta

Linkovi koje valja posjetiti




Poison Ivy



za one koji bi reklamirali ovu stranicu - sve reklame su dobro dosle !!!



Poison Ivy



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ZA PLAVUSE I ZA MENE
Molim drzite doticne dalje od ovog, opasno po zivot - iako ja jos ne kuzim sta je cilj ove igre
LUDI PROZORCICI
Nemojte reci da vas nisam upozorio
SALE I LUDARIJE
Ovo ce vas nasmijati do suza ili barem do SMS-a
TEST
Tko voli, nek izvoli ...
JEDNA ZARAZNA IGRA KOJA CE VAM SE UVUCI POD KOZU, VRIJEDI PROBATI
Probajte, nije za odbaciti ono sto se besplatno nudi, virus free, i kao sto rekoh, ja sam se jos davno navukao na ovu igricu.

Poison Ivy



HORDS OF GAMES

HORROR MOVIE TRY 1

VALENTINE'S DAY TRY 2

Poison Ivy

ZAKON IGRICA

EVO JOS NEKIH ZANIMLJIVIH RPG igrica ...
kreiranje racuna je potpuno besplatno, probao sam, i + NE MOZETE UMRIJETI - ako znate koristiti u pravo vrijeme dugme refresh ... hehe

STRIPOOVA ...
jeste li kada imali vremena na bacanje a niste znali sta da radite s njim ... procitajte koji komican i bolestan strip poput ovog

MENI NAJDRAZI BLOG ...






Image hosting by TinyPic


Link koji je zauzeo cijeli svijet, made by my brat

Poison Ivy

Za zaljubljene i za mene (i one koji me ne poznaju)

Za one koji me ne poznaju, da ubacim par rijeci, misli i stvari koje sacinjavaju moj zivot,
da se malo bace u psihicki kaos kojeg ja zovem svojim zivotom.

Ponekad se, u zadnje vrijeme sve cesce, znam zateci u razmisaljnju tipa kako bi bilo kad bi
bilo, i zasto nisam kao drugi decki sto se tice razmisljanja o curama (mnogi od onih koji
me ne poznaju, a i vecina onih koji misle da me poznaju ce reci ili barem pomisliti da sam
sexualno ugrozen ili u najmanju ruku opsjednut svime sto podrazumijeva izmjenu svih
najljepsih, najdrazih i najintimnijih misli i djela s voljenom osobom do sebe sto se
popularno zove vodjenjem ljubavi, i ponekad ukljucuje i sam sexualni cin, ako je tako,
rado bih da me smatrate takvim, iako je to sada davno bilo kada sam se smatrao drugacijim i
kada sam mogao, bez da mi glas imalo zatitra, reci da me se to nije i nece dojmiti), ja
cure postujem i volim, nazalost, to je prilicno rijetko i za ovo vrijeme zastarjelo
razmisljanje (kao i dobra stara pjesma koju pjeva Freddie Mercury "Good old-fashioned
Lover-boy) i zato u zivotu prolazim puno gore od onih cija se razmisljanja uskogrudno svode
na 'izjebi i proslijedi dalje s preporukom' tipa kao da su cure trofeji.
Da, dobro ste procitali, rado bih bio jedan od tih koji ce se rado hvaliti svojim
uskogrudnim i naivnim razumijevanjem i jos naivnijim definiranjem slozenog pojma kao sto je
ljubav. Tako me barem sve greske ne bi pogadjale i cure me ne bi tjerale u plac, ponor i
poraz. Prije sam bio biciklist kamikaza i ponosio sam se to reci, zvio sam kao da sutra ne
postoji, ali sam to bio JA, sa velikim I, a od kako je u moj zivot krocila Sv. Ona, pa
nakon nje i mnozina nesvrstanih rodova, polako sam izgubio sebe, svoj ponos, svoju cast i
zaronio u ponor, po prvi put osjetio hladnocu na svojim kostima, STRAH, STRAH OD SAMOCE,
strah, ja koji tu imenicu i njen glagol nikada prije nisam upotrijebio ni u sali.
I sada se tresem od groznice, trazim sebe, bicikl je davno progutala paucina, vec ga polako
i od mojih misli otima zaborav, malo je jos vremena ostalo da se napravi sto napravljenim
treba biti ako ne zelim bas sve sto me cini osobom, i samim sobom, drugacijim od svih
drugih, ako izaberem spas i zivot kakav sam imao prije, a na drugoj strani rjecnog racvanja
vidim srecu, ljubav, curu, ali nigdje sebe, najtezi odabir lezi mi na dohvat ruke, a vremena
za izbor je sve manje, sta izabrati ?
Sve ono za cim svaki covjek tezi, odgovor na vjecno pitanje "Sta je smisao zivota ?", ili
pak ostati dosljedan sebi, svojim idealima i uvjerenjima, svom nacinu zivota,
COVJEKU u sebi ?