studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LaLaLa...=)

...=)
eo ovako... ja sam Ja...
prezime, naravno, imam...xD
opca gimnazija..(jos malo pa a-a...)
zivim u kuci...
godina nedovoljno za legalno konzumiranje nepreporucljivog...=)
ne volim ono sto ostali vole.. hhh...
lose utjecem na samu sebe... posljedicno i na druge...^^
impulzivna, lako planem...
svasta kazem u afektu...
nepopravljiva cvilidreta na "uzalud vam trud sviraci"...
ne mogu zaspati bez beskrajnog promisljanja o opceljudskim temama....lol...
"neki puta ne pazim sta radim"...
bezuspjesno se pokusavam uvjeriti da nisam zaljubljena...xD
i trenutno sam happy jer je moe malo na msn-u...:)

preko tjedna me samo pomisao na vikend odrzava na zivotu... jer obozavam satima plesati sa svojim kvinsicama...=)
ne mogu bez cokolade, takodjer ni bez mobitela...
//jesam ti rekao da obuces jaknu??//
zivcira me nepravda... ne podnosim lazi...
smatram da su rijeci gore od postupaka...
jednom zelim biti Netko....
i toe uglavnom to..=)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



nedjelja, 09.11.2008.

...i da sam otrovna,, ti bi me probao...

sunce se razbahatilo kao da mi se inati. a ja samo zelim nebo boje indiga. nekoga da me hladnom rukom pridrzi tu, na Zemlji... jer tu me vec odavno nema. lutam nekim nepoznatim sferama i stalno se pitam sto mi se to dogadja. ne,, krivo pitanje. zasto mi se dogadjas??
mjesecima se uvjeravam da nisam zaljubljena. da mi ne trebas i da ne zanemarujem sve druge zbog tebe. smijem se i primoravam na svakodnevnicu, iako me bas boli briga. ne zanima me sto bih za sutra trebala savrseno dobro znati indirekte Rede i nacin na koji je Naputak postao Adresa... ne zanima me jer ti si tu. pa cak i ako si moja poisen apple....

*...de sapni mi nesto...=) 3* ma sta imas printat'...* zwjEzdicaaa*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.