::Cast A Deadly Spell::

23.07.2004., petak

Jerry Goldsmith - In Memoriam (10.2.1929 - 21.7.2004)

Ovo me pogodilo kao grom iz vedra neba. Surfam po netu vamo-tamo cijeli dan i slučajno dođem na htnet.hr gdje vidjeh velikim slovima "Umro Jerry Goldsmith". Muka. Nevjerica. Iako sam znao da se već godinama borio s rakom, nekako sam se navikao da je Jerry uvijek tu, i ma koliko čudno zvučalo očekivao sam da će uvijek biti tu. Većina ljudi nema pojma tko je on. Većina ljudi koja me pozna zna za moju fascinaciju njegovim djelom i morali su, htjeli - ne htjeli poslušati neku njegovu skladbu.

Kod nas ne postoje klubovi ljubitelja filmske glazbe. Ne postoje časopisi. Sve što sam htio čuti, morao sam ili kupiti ili skinuti s neta. Pirati naravno ne drže tako nešto jerbo nije profitabilno. Prodavači u cd shopovima me uvijek čudno gledaju kad bez pardona iskeširam 140kn za neki tamo cd s nekom orkestralnom glazbom na kojem čak nitko ni ne pjeva. Teško je bilo doći do bilo čega. Ali je zato bilo jako zabavno.

Niti jedan bend ili pjevač na ovom svijetu nije me nikad uspio tako dirnuti kao Jerry, pogotovo s meni najdražim score-om 'The Ghost And The Darkness'. Napola veselo, napola tragično. Savršen score koji mi odgovara u potpunosti.

Evo, napravih si blog upravo sad da bih imao mjesto za ispuhat se. Nemam ni snage ni volje objašnjavati onima koji ne znaju tko je on. Koga zanima nek pogleda na netu. Možda ću nakon par dana napisati nešto više i bolje, možda čak i krenm u izradu weba posvećenog liku i djelu Jerrya.

Zasad toliko.

Vječna mu slava i posljednji pozdrav!