Gubljenje nevinosti iskustva - Susretit će se u sredini

nedjelja , 30.12.2018.

PRVO SEKSUALNO ISKUSTVO: Devet saveta za gubljenje nevinosti










Click here: Gubljenje nevinosti iskustva






Razuvjeren u svojim sumnjama sada se žurio što prije otići. To je ekstremna situacija da čeka par godina da dobije malo p....



gubljenje nevinosti iskustva

Ni moja sadašnja supruga nije bila nevna kad sam je uzeo, pa šta, s tim?!... Sa 16 godina sam priznala u kući da sam žensko i počela da oblačim ženske stvari i kad izlazim. Zadovoljno sam prihvatio čašu vina koju mi je Marko natočio. Od vas zavisi koju ćete pozu da odaberete, da li ćete vi da kontrolišete tempo ili on, ali bitno je da ne isprobavate poze koje ste videli negde na internetu.



gubljenje nevinosti iskustva

Kako sam izgubila nevinost... - Ljubav smo vodile u spavaćoj sobi.



gubljenje nevinosti iskustva

Eborg wrote:Mah, nažalost ovo sve je jedna tabu-tema pa se nekakvim humorom pokušava prikriti nelagoda, niđe veze. Moj veliki savjet je da svaka djevojka prije tog čina ode ginekologu ako do tada nije bila. Ja često ponavljam da su odlasci ginekologu isto kao odlasci zubaru - treba se ići redovno i nema se tu čega bojati. Nema tu nikakvog stida, ginekolozi su profesionalci tako da mu vaša mala gospođica neće predstavljati ništa više do jednog pacijenta koje imaju na desetine. Tu se također možete raspitati i za kontraceptivne tablete gdje će vam doktor objasniti kako se uzimaju i za šta se koriste, koje su pozitivne i negativne strane pa odlučite je li to za vas. Što se tiče samog vremena kada će neko stupiti u seksualne odnose, to je njegov lični izbor i niko ne treba osjećati pritisak sredine. Neko će u seksualne odnose stupiti sa 15, neko sa 25, neko sa 35 i svi mogu jednako uživati u tome. Dakle, ne treba pustiti druge da diktiraju kada će neko izgubiti nevinost tako da je to sve individualna odluka. Također, ne treba ni prerano. Neka svako sebi individualno odredi kada se osjeća najugodnije. Glede partnera to je također individualno. Mislim da je u nekim dužim vezama to ipak nešto što je humanije s obzirom da se potrebni nivo intime može lakše izgraditi. Treba krenuti od nekih laganih stvari pa pojačavati tempo vremenom a ne da vas momak prvi put golu vidi kada se odlučite da to učinite. Upoznajte se brate, dirajte, mazite, ljubite, neka se i djevojka osjeća ugodno u svom tijelu i uživa a ne samo da strepi šta će biti od nje kada je ovaj nafiluje k'o sarmu. Bitno je izgraditi taj odnos povjerenja u kojemu djevojka može vjerovati muškarcu kojeg je već izabrala. Nekakva auta, dekice u šumici, bungalovi na moru gdje rodica spava u sobi pored, stan u koji će se otac vratiti za 15 minuta i sl. Kontracepcija - obavezno koristiti. Bilo to u obliku tableta, bilo u obliku prezervativa. Ni jedno ni drugo nije 100% sigurno no uz kombinaciju vađenja na vrijeme ne bi trebalo biti problema. Ovo je a must, bez nečega od ovoga nemojte ni pomišljati na sve. I konačno - sam čin. Opuštena atmosfera, pravi muškarac i mjesto i to je to. Evo i slika -. Priprema je ključna i ako je djevojka sve posložila u glavi i vjeruje muškarcu da će fakat stati ako mu ona kaže može se krenuti sa i tim. Tu već muškarac stupa na scenu i treba da obavi pos'o. Predigra je ključ svega brate, ne moram valjda pisati i o tome, zna se šta se radi i nigdje ne treba žuriti. Lagano pa podgrijavati vatru dobro, sad se već osjećam kao da pišem erotski roman, ima da se tema čita jednom rukom. Opustit će se, popustit će malo i mišići a nije ni njemu mrsko. Što više to bolje! E tu već stvar počinje da se lomiiiii, što bi rekao Dr Love. Frajer bi trebao prstima da zapravo pripremi sve za pravu stvar, teren bi mu već trebao biti poznat. Dakle, treba prvo jednim, a dalje sa dva prsta lagano raširiti himen kako bi došlo do lakše penetracije. I konačno - penetriranje u vaginu. Treba ga činiti lagano i uz kontrolu. Dakle, lagano, vi žene malo stisnite zube ali ako je sve išlo kako treba to je više kao injekcija a ne kao zabijanje eksera kako to neke doživljavaju. Nigdje se ne žuri, komunikacija je ključ svega, de lijevo, de desno, smiri, sve je to za ljude i konje. Može doći do krvarenja a ne mora, himen kao opna može da bude u raznim varijantama. Nakon toga još par dana također može biti malo sukrvice ali opet ne nužno. Narednih nekoliko puta će da malo žulja ali će biti sve bolje i bolje pa ćete se već ispraksirati. Izvinjavam se za ogromni blok teksta no više mi je prekipilo od nekakvih poluzezancija i tabua, neke stvari treba otvoreno reći. Nadam se da nisam bio vulgaran i netaktičan. Nije to ništa strašno iako ima teksta oj Tito dragi. Radite to radi sebe, onda kada vi želite i s kim želite. U svakom slučaju, sretno djevojke, pamet u glavu i uživajte! Sad da sam nevina, dala bih ti se majke mi mile iz ovih stopa! E vala, odavno bolji, pametniji, zreliji i iskuniji post ne procitah. Tacno si me odmorio, svaka cast, nema sta da se doda. Nadam se da ce veliki broj muskaraca ovo da procita i primjeni. Objasnio Mene je impresioniralo sto je strucno i bas sa aspekta ocito iskusne osobe ovim postom pomogao i muskarcima, da znaju sta treba da rade, a istovremeno i pokazao razumijevanje za zene, dao i njima nekoliko jako korisnih savjeta. Super bi bilo da su svi forumasi ko Eborg, kad se treba diskutovat ozbiljno. Objasnio Mene je impresioniralo sto je strucno i bas sa aspekta ocito iskusne osobe ovim postom pomogao i muskarcima, da znaju sta treba da rade, a istovremeno i pokazao razumijevanje za zene, dao i njima nekoliko jako korisnih savjeta. Super bi bilo da su svi forumasi ko Eborg, kad se treba diskutovat ozbiljno. Post je fakat dobar i detaljan. Sve sam i ja ovo mogao napisati da mi se dalo, ali nije... Teško je sa nevinim djevojkama, al' fakat teško... Sve sam i ja ovo mogao napisati da mi se dalo, ali nije... Teško je sa nevinim djevojkama, al' fakat teško... Slazem se, ja sam djevojka i ZNAM da je tesko. Znam koliko se momak, s kojim sam je ja izgubila napatio sa mnom. Ako nista treba cijeniti necije strpljenje, trud i koncentraciju da se i odradi sta treba, a da pri tome misli i na to kako da ti sto vise olaksa da manje boli, da budes opustenija, da ti bude lijepo. Ako je vec djevojka otvorila temu, red je da ne budemo primitivci jer smo vecina prosli sve to isto i da joj bar damo kvalitetne odgovore. On je to uradio u ime i vas forumasa i nas forumasica i super ako ima svojih istomisljenika medju muskima. Sve sam i ja ovo mogao napisati da mi se dalo, ali nije... Teško je sa nevinim djevojkama, al' fakat teško... Slazem se, ja sam djevojka i ZNAM da je tesko. Znam koliko se momak, s kojim sam je ja izgubila napatio sa mnom. Ako nista treba cijeniti necije strpljenje, trud i koncentraciju da se i odradi sta treba, a da pri tome misli i na to kako da ti sto vise olaksa da manje boli, da budes opustenija, da ti bude lijepo. Ako je vec djevojka otvorila temu, red je da ne budemo primitivci jer smo vecina prosli sve to isto i da joj bar damo kvalitetne odgovore. On je to uradio u ime i vas forumasa i nas forumasica i super ako ima svojih istomisljenika medju muskima. Njoj prvenstveno jer se plaši a njemu jer mora biti strpljiv bukvalno do bola. Ja sam imao tu čast 2 puta i bukvalno me stomak zabolio jer sam bio napet kao strijela a morao sam sve polako raditi. Muškarci će me razumiti kako boli kad si napaljen do maksimuma a moraš se suzdržavati. Danas kad bih to radio uradio bih to tankim podmazanim vibratorom pa tek onda, opet lagano, nježno i vrlo obazrivo bih ušao u nju. Eto, dadoh i ja moj ozbiljan doprinos ovoj temi. Pa to je vec ginekoloski pregled. Meni da je neko tad prisao nekim vibratorom, akcija bi propala. Jer to je vise psiholoski momenat kod svake zene, samo saznanje da nesto u tebe ulazi, jos kad si prije toga nafilovan pricama da boli, zulja, krvari itd. Nije ni cudo sto odgadjas koliko je moguce duze. Ne mogu iskreno ni da zamislim kako je vama u tim situacijama. Al sigurno vam se ne desavaju cesto, ako nista, a i to kad ti se desi, mora da vam je stalo do te djevojke, pa imate svo razumijevanje i strpljenje svijeta. Ja sam bas onako kako je Eborg opisao i sad bas kontam, sreca pa me neki sivonja neiskusni nije ugrabio, vjerovatno bih i dan danas imala traume.



NEVJEROVATNE ČINJENICE O SEKSU KOJE NISTE ZNALI
Nakon odnosa smo satima pričali o tome, a onda smo posle toga imali mnogo dobar seks — napisala je čitateljka 18 iz Jute. Ostaje nam da vidimo Pozdrav... Znam da volis moj bol, znam da se lozis na mene i znam da me ti VOLIS, a ne on!!! Prva strofa je pastoralna i deskriptivna, dok se u drugoj fokus pomera na apstraktne, spiritualne motive i ona sadrži objašnjenje i analogiju. Ja sam bila nevina, sve je prošlo u najboljem redu. Tesko sam disala, padala sam u neku vrstu transa, nije skidao prste sa moje ribice. Pozajmila nam je jedan. On me je jos vise pritiskao svojom tezinom i misicima, jedva sam disala. Nije bilo magično ni izuzetno, ali kadgod nekome pomenem gde sam izgubila nevinost, on se zaiteresuje — kaže žena 31 iz Virdžinije.

[Internet monitor hr|Sex chat hrvatska|Sajt za upoznavanje]






Oznake: net.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.