k ...mladost je radost... - trčimo na sve što sjaji! - Blog.hr

trčimo na sve što sjaji!

utorak, 20.03.2007.

...mladost je radost...

Reko baš danas ja ti ono razmeš,heh kaže,a ovaj veli ja u pizdu ma***inu...ili ne
baš danas rezimiram kak i di se nalazim...na kiši(majku joj jebo,oću ljeto sunačno!i roštilj hladnog piva),smrznut ko govno na ledu,al je najs unatoč svemu.Skužim da mi je koma u životu,al na onaj jebeniji način.recimo,u školi jebeno,vani jebeno,sa starcima jebeno,s curom jebeno...damn,shvatim pa ja sam jeben...kam god jesam 'jebeno' me prati.Uđem u bordel,a kad ono jebeno sve živo i neživo!Zato sam si obećao počastit se...recimo sutra ću gledat samo Mućke cijeli dan,neću ni otvorit knjigu jea.

Imam 16...bljuf,pa sad moram i osobnu iskaznicu vadit...nema više švercanja u busu 'striček imam 8 godina'.Prestao sam bit klinac i sada sam MUŠKARAC!muš karac...arac mušk...muška rac...muška raca...Tak je!muška raca...muška žuga.Ne fakat...dosta e zajebancije...flad fli mogu cluve talžiti!Kad dojdem doma...pa zalupim šakom o stol...kaje?!kaj maši blemapro a?kaj si udlu a?(a cucek me bljedo gleda ko da ga se ne tiče).I nema...moja je zadnja,dok ne dođe baka...njena je uvijek zadnja.

jao umoran ko pes jesam yo...možda editam sutra post...a možda...možda...možda i ne---
pozz ljudi

- 00:02 - say wutt? (6) - ko da nečem služi - #