k Tak je kad učiš FMT - trčimo na sve što sjaji! - Blog.hr

trčimo na sve što sjaji!

srijeda, 24.01.2007.

Tak je kad učiš FMT

Evo dugo već nisam nikaj pisal.Bit će ovo bzvz tek tolko da si uzmem laganu stanku,učim finomehaniku:(...Ne bi vi verovali da je konzolna opruga fleksijska i da ima oblik ravnog nosača!ja sam potpuno novi čovjek od kad učim to!Jednostavno sam našao sebe,sad znam tko sam!! Napokon kužim da je poprečni presjek opruge pravokutan osim ako elastično djelovanje mora biti jednako u svim smjerovima;tada je riječ o kružnom popriječnom presjeku!Haleluja,zaista...rekao bi Isus,al ja to neću reć jer me boli k*** za jebenu finomehaniku!pas mater
Sad mi se čisti...recimo zagrebačke ulice...sam onak lagano paducka snjeg,slušalice na uhu i metla kaj 'nagrne' u lopatu svaki jebeni opušak kaj je mutavac bacil na moj Zagreb il papirić od Kiki bombona.Zg prazan,mir,tišina,Lonel&-idila!Još da je draga kraj mene(i smije mi se kak volim čistit moj grad=)...kako samo volim kad je vesela!Samo smiješak je dovoljan da budem i ja sretan,damn.A ne viđam ih često,te smiješke...samo ponekad,ono baš pravo iskrene,prilikom slavlja il kad nekom vraćam dug.Hmm...Cijelo vrijeme se smijemo praktički glupim forama iz komedija,u bedu smo često,a zapravo banalna stvar može izmamit van osmijeh.Ironično,kaj ne?Želim u šumu!Daleko od ostalih,a blizu onima kaj mi trebaju.Želim imat samo jednu krpu na sebi,luk i strijelu i spavat na kućici na drvetu.Isss...da indijaneri postoje!UF!To bi bil raspašoj...daj zabrij prek dana trčiš po šumi i loviš zečeve da ti žena ima kaj na bacit na roštilj kaj si sam napravil,a navečer ekipa s bubnjevima oko vatre!!Onak plešemo i pjevamo...kad zabole ruke od lupkanja,gitaricu u ruke i zvrndaj nije opće važno kolko dobro,nek bude svaki 3. akord točan:).Koje veselje!I napokon kad dođe kraj...U postelju,hladniju nego inače jer je još uvijek zima,al da se zgrijati jer krcka lagana vatrica,poljubac i želja za lakom noći,ljubav ti grije oči i dušu.LJUBAV za svakog čovjeka,životinju,biljku,kamen,vodu...I pred sam početak sna,zahvala i molitva Bogu na svemu kaj imam,al nek bude svijestan da će mi još uvijek trebati ponekad,jer sam samo čovjek.SAVRŠENO!

Isss...koja brija,malo skrenuo...al o tome vrlo često razmišljam...gotovo stalno!Čujemo se ljudi!
MIR

- 23:30 - say wutt? (14) - ko da nečem služi - #