pofureni kokošinjac

ponedjeljak, 14.01.2008.

čempres

uf jebote teške hrane ovih praznika.. a opet ja pojeo najmanje u zadnjih par godina.. evo, sad kad se pomalo pojelo sve kaj je eventualno ostalo od feštica možete počet razmišljat o dijeticama i ostalim zabludama suvremenog društva jer, uskoro će nam ljeto, a opet nametnutim standardima, nemožemo se debeli pojavit na plaži.. tjeramo turiste.. a oni su još jedino kaj drži ovu usranu državu skupa..
e.. pa mi bi propali da nam nema dalmoša.. evo, npr., kaj bi mi bez ive ministra glave nam našega? frajer izgubi na izborima za duplo a ipak uspije ostat na vlasti i odjebat sve kaj ima ikakve veze s mozgom.. brijem da se siroti francek okreće u grobu dok ova hrvatina koalira sa srbima sam da bi mogo još 4 godine srat i pljačkat.. jebem ti politiku!!
a glavaš tek.. jebem ti mater!!! da štrajkaš glađu tolko kolko štrajkaš, već bi 100 puta bio mrtav ko vepar pod ivicom.. i lov.. ma jebem vas sve.. koji su to jebeni lovci da na slici prikazuju kak je njih 5 poubijalo 150 veprova koji im apsolutno za niš netrebaju.. sam da se ispucaju iskompleksirani bikovi..
jebo te kirin i ostala banda.. i jebo te kućni pritvor kad možeš uzet pušku i otić u lov da niko ne skuži, dok nekom ne dopizdiš i stavi te u novine.. ma jebemti opću situaciju u državi.. i onda smo mi mladi krivi za sve jer nećemo niš poduzet.. je'm ti, treba uzet pušku i sve poubijat, poslagat ih fino pod noge i slikat se nad njima.. a kao glavni trofej istaknut karlicu del ponticu.. kurva prokleta.. nju zapravo netreba ubit, već sam ranit tolko da jedva ostane živa, pa je zaliječit pa je pustit u šumu i opet je napucat da jedva ostane živa i tak u krug.. bar jedno 13 godina..
a tek da počnem o ovim lizačima europske dupadi!! jebemti talijane.. ubit jednog po jednog, pa da vidim dal će opet uć u naše more i lovit ribu.. sa slovencima isto tak.. zmago!! e to je lik kojem bi se fakat htio krvi napit, idiotina prokleta retardirana maloumna zaostala i ostali retardacijski sinonimi..
da.. politika.. jebeš politiku, al treba se neki put ispucat i reć.. ljudi, treba toga bit svijestan.. nije život odavde do zagreba i natrag..
a da.. ja ga isto serem, al evo vam post.. pa si čitajte i komentirajte.. al dajte nekaj pametno skomentirajte.. nekaj kaj ima veze s postom, a ne bedastoće.. dajte da čujemo kak vi dišete po tim pitanjima.. možda niste upoznati sa svim, al nekaj od toga ste morali čut.. i morali ste razvit svoj stav.. dajte, dajte podjelite svoj stav, pa da vidimo kak to zapravo mladi dišu!!
- 23:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #