parental advisory

22.01.2006., nedjelja

ODA JEREMIJI

posvećeno Jeremiji, mom nožu i mom prijatelju

Oj, Jeremijo,
Što sjajiš u mojoj ruci
Svi naši neprijatelji
Sad' se nalaze na muci.

Oj, Jeremijo,
Milo oko moje
Neka oni osjete
Sad' ubode tvoje.

Oj, Jeremijo,
Što sada u boj krećeš
Gradovima kletim
Da ulove sječeš.

Oj, Jeremijo,
Kako li se sladim
Kada s tobom, prijatelju,
Nekom srce vadim.

Oj, Jeremijo,
Svi neprijatelji bježe
Osim onih sporih
Što u krvi svojoj leže.

Jeremijo, druže,
Koja li nas to vezuje sila
Te od nas čini dva druga mila.

Jeremijo, prijatelju,
Što mene nikad izdao nisi,
Od svih prijatelja najbolji ti si.

Jeremijo, brate,
Veze među nama jače su od krvi
Na ovome svijetu ti si meni prvi.

I onda kad' jednom
Smrt me odvede
Ja umrijeti želim
Držeć tebe;
Tebe, Jeremijo,
Dok ponosan ginem u boju
Padajući savladan
U neprijateljskom roju.
Pa neka digne se humak
I nek' naraste trava
Tamo gdje leže
Dva vječna drugara.

- 13:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
poezija... malo čudna samo za jake :)


designed by antea