Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

°kraljevskidizajni°


JA

JA I KAKICA

ELENA

JA

NINA

TOŠE

KLAUDIJA

MIKICA

IPTIČEKI

ONA,ONA,ONA

HRVATSKI DOMOBRAN

ZAKON

SLATKICA

TEA

TROSJED

RJEČNIK

ITOŠE2

IDINO

MOJTATAJEBOLJIODTVOGTATE





Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Get your own Chat Box! Go Large!

  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kak je to zuper

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis





KAKAV JE BLOG?
OK
MOZE I BOLJE
BRISI GA
NAJBOLJI
BOLJI OD SVIH GDJE PISE "JA"
  
pollcode.com free polls

subota, 01.11.2008.

Tajči

Tajći - Bube u glavi


A, B, C, D, bas su lude godine

Dodje mi da kazem, nikog ne volim
da me puste da se malo odmorim
cijeli dan sa svima bih se svadjala
nema stvari kojom ne bih gadjala

A imam momka koji cesto putuje
malo se napije pa luduje
ima da me nije zvao cijeli dan
vise mu se ne svidjam
hajde, malo mrdni guzu

Refren 2x
Bube su u glavi, to su godine
bube su u glavi, stotine
bube su u glavi, proci ce i to
jer nije nista opasno

Danas je u skoli bila panika
oprostajno pismo vec sam pisala
pojela sam zato 12 kremsnita
Boze, cijeli dan sam bila bolesna



Tajći - Hajde da ludujemo


Ne moras biti bogat i lijep
samo budi dobar i pokloni mi cvijet
ne moras biti snazan i grub
da budes sav moj svijet

Ti si momak za pobjede
dvije prave rijeci bit ce dovoljne
plava zvijezda na nebu sja
ti si onaj koji tajnu zna

Refren
Hajde da ludujemo ove noci
hajde zaljubi se u moje oci
tvoje su usne kao cokolada
to mi se dopada



| Komentiraj (0) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.