Abortus Duše

četvrtak, 11.05.2017.

uvjetna kazna




I tebi su donijeli

ponoćnu presvlaku mudorsti

da se ne utopiš

u moru mojih razmišljanja

a ako te arka poveze

koja si onda životinja

I tebi su donijeli istu

zdijelu punu sitosti

usirenih spašenja

usplahirenih spasioca

bez pojasa

samo vjeruj i bit će

samo se uzdaj

samo se podaj do kraja

i biti će sve kako treba

ne poklekni nego klekni

na koljenima moli

zapjevaj da duplo moliš

vjeruj i bit će

u međuvremenu umiremo

skidamo osmijehe kao gaće

na brzinu da ne primjete

goli nisu dobri

goli su oni najgori

i djeca više nisu djeca

obučeni mundiri na plažama

bez nade da potamne

ah i te mame

djeca ne tamne sama od sebe

zalutali vojnici

crnci

prevelik grijeh za prelijep ten

moli samo se moli

u međuvremenu gledaj ratove

gledaj tuđa paćenja

gubljenja lutanja stradanja

to su oni koji nevjeuju

to su oni koji ne mole

a i ako te povede arka

koja si onda životinja

ptičija gripa

svinjska

kravlja

bjesnilo psa

živa iz ribe

sida od majmuna

vjeruj i moli

što više molim

manje vjerujem

što više vjerujem

molim manje

manje ću znati

manje ću i imati

manje ću razmišljati

o isplovljenoj arci

ukrcavaju se i magarci

ostaju čizme uzvici

udarci ožiljci

mrene u očima

iskrivljeni stihovi

meni i njima

11.05.2017. u 06:23 • 3 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora