Abortus Duše

petak, 05.05.2017.

Poste Restante






Nisam uzdah pun cimeta

simetrijom zalizana kosa

pretjerano namirisan vrat

stegnut u žutu kravatu

mekanih uznojnih ruku

naviknutih na pedikere

na prsten sa pečatom klana

na osam različitih vilica

i isto toliko žlica

na predugačkom stolu

praznom kao jutro

umiru mu dani kao i moji

i znam se nalokati

i znam se nalomiti

i znam se naloviti

i znam se naložiti

i znam se naludovati

i znaju me nalupati

i šakama i pogledom

i baciti pod stol

prazan kao i jutro

jer i vaš i naš

poste restante

on zove u sumrak

05.05.2017. u 22:00 • 2 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora