I.R.E.N.@_LuDaCh@
OpIS bLoGA

***a blog ko blog***najbolji***rukometni blog***

Duvnjaak

Vori Vori !!

Špreem

Lackoviiić!

Trenutačna momčad

VRATARI
Mirko Alilović
Venio Losert
Ivan Pešić

IGRAČI
Ivan Čupić
Vedran Zrnić
Zlatko Horvat
Goran Šprem
Ivan Ninčević
Dalibor Anušić
Igor Vori
Blaženko Lacković
Tonči Valčić
Jakov Gojun
Denis Špoljarić
Ivano Balić
Domagoj Duvnjak
Josip Valčić
Petar Metličić
Denis Buntić
Marko Kopljar
Mateo Hrvatin


REZERVE
Mirza Džomba
Manuel Štrlek
Ljubo Vukić
Damir Bičanić
Drago Vuković


Aaa llll iii lll ooo vvv iii ććć


< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (17)
Studeni 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: NABRIJANI MALI

Rukomet * Jaaaaaaavi see


Metličić = glavni <3



Muzikaaa


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com







subota, 27.12.2008.

ĐE---STE---OPIČENI---MOJI

Heyywavemah zubo
Pa đe ste?? zubo

Sutra idem na klizanje zubo
malo pokazat zubo
sestrični grad zubo
nisam ovo zubo
božićno vrijeme zubo
baš za kompom zubo
nemam ni puno zubo
za pisat zubo
samo da je zubo
6.a zubo
pobjedio zubo
u anketi zubo
baš super jel da?? zubo
pozdrav mojima zubo
Anici,Sari,Klari,Ani,Lani zubo
Lani,Kići,Matiji,Mateju zubo

........ zubo
kizzaakiss svima zubo
Jedva čekam da zubo
vas vidim zubo
ako ne vidim zubo
upalit ću svjetlo zubo
komajte puno zubo
sretni vam zubo
BLAGDANI!!smijeh zubo




















~ komentiraj (6) ~ printaj ~ # ~

srijeda, 24.12.2008.

weey vilenjacii

Dragi Moji!!
Želim vam sretan Božić i Blagoslovljenu
Novu 2009 Godinu!
Da se lijepo provedete na praznicima
želim vam još više stotica u
vašem novčaniku
i puno osmijeha na licu
vaša IRENA!

etooo napisala sam vam čestitku zubozubo
nisam baš dugo pisalazubozubo
od utorka??zubozubo
dobit ću novi moooob zubozubo
jedva čekaaam zubozubo
došla mi je sestričnaaa Karo i Danizubozubo
evo baš se suuuper zabavljamooozubozubo
pozdrav mom 6.azubozubo
kizzaa svima kisszubozubo
i ostanite mi zaljubljenicerekzubozubo



~ komentiraj (11) ~ printaj ~ # ~

utorak, 23.12.2008.

Ho ho hooo!!

EEEj ja vam nisam pisala 100 godinacry al eto nisam stiglabeljzubo
beljzubobeljzubobeljzubo
ovako imam par novih stvariii za vaaasbeljzubo
bili smo u nedjelju na klasijama klizaliii zubobeljzubobeljzubo
Bio Kljaić,Matej,Lana,Ana,Klara,Sara i jaaabeljzubo
Bilo nas je malo al smo se zabavili ko da nas je bilo 100zubobeljzubo
A onda sam u Ponedjaljak bila U super Novoj od 8:00 do13:00beljzubo
a nakon toga smo išli Kod Kiće na njegov rođendan u 14:00 beljzubo
bilo je OK mal dosadno al ok beljzubobeljzubo
I eto ovim putem još jednom partyKićo sretan Rođendanpartybeljzubo
Joj danas još mal pa nisam pala u nesvjest beljzubobeljzubo
reko mi je tata da ću za Božić možda dobit beljzubo
Sony Ericsson W350i beljzubozubozubo
ali ja se ne držim toga zbog ovog zubomoždazubo hehe
Nije to 100% sigurno beljzubozubo
eto ja vam polako pozdravljaaam do Božićabeljzubozubo
partyLudujteparty na praznicima i ostanite zaljubljeni cerek



~ komentiraj (12) ~ printaj ~ # ~

petak, 19.12.2008.

ZAADNJI DA ŠKOLEEEE

LJUDI NE MOGU VJEROVAT
ZADNJII
ZADNJIII DAAAN
ZADNJIII DAAAN ŠKOLEEE
njamithumbuppartypartypartypartypartypartypartyparty
NEAM VAM ŠTA PISAT OVE GODINE
sam rasturala u školi hehe kao i svake blablasmijeh
šala mala
imali smo priredbu danas u školi do jaja onak bilo je strava
ludludludludlazelazelazesmijeh
Č***** izgubila mobitel btw želimo joj svu sreću da ga nađe yes
Idemo na klizanjeeee moja ekipica ludaa najboljaa roflroflrofl
bit će strava 100% zujoroflzubo
JEDVA ČEKAM


p.s. imate novu anketu doleeee o 6. razredima

cerekcerekMalo o ljubavi....cerekcerek
Ljudi zaljubila sam se u jednog preslatkog dečkagreedycerek
i to sam skužila tek danas a znamo se onak dosta dugocerek
strava je smješan voli se zezatcerek
preeedobar hehe cerek
stvarno je super ono naj najcerek
ne smijem vam ga opisat kad mi bude čito blog skuži ćecerek
a ja ne želim da skuži (bar ne još) cerek
al bude oncerek
velika kissaa za njegacerek
kisskisskisskisskisskisskiss
cerekcerekcerekcerekcerekcerek



~ komentiraj (34) ~ printaj ~ # ~

četvrtak, 18.12.2008.

heeeeey


myspace comments

myspace comments



ej ljudi evo me po 2. put danas
ovako imam novi dizajn i stavila sam malo muzikeeee
i anketu koja je malo niže dole
nadam se da vam se sviđaa ja sam sama jako zadovoljna
hehe
pozdrav mom 6.a bez kojeg bi umrla smijeh

volim vas sveee
p.s. komajte u velikim količiinama wavemah



~ komentiraj (23) ~ printaj ~ # ~

ej ljudi

Jedna brza i kratka vijest: Pomirila sam se s Kristijanom ostavla ga Danijela Jazvić jadno
evo vam moj najslađi video






~ komentiraj (8) ~ printaj ~ # ~

srijeda, 17.12.2008.

weeeeeeeeeeey

blablamahwave
Ljudi evo pišem vam iz škole vam je strava
sve mi je zaključenothumbupthumbup
ev posavđala sam se s mojim "najboljim prijateljem" Kićom blabla
i nije me pozvo na Birthday blablaheadbangheadbang
a šta ću mu ja ja sam njega pozvala (al tad smo bili još super sve do jednog crnog dana...roflrofl )hahaha strava........
mah za 6.a iako su svi 2 metra daljeni od mene!!zujozujo
I evo skupila sam hrabrosti
REĆI ĆU:
KIĆO OPROSTI (iako nemaš zašto) lud



~ komentiraj (8) ~ printaj ~ # ~

ponedjeljak, 15.12.2008.

yeeeeeeeeeee

wave
mahwave
E danas mi je dan ono legendaran ne može bit bolji
eekeekeekeekeekeekeek
učitelji Danijel Bjelobrk mi je reko da nije dao 1 al da ga ne provociram blablablablablablarolleyesrolleyes
ma boli me men bitno da mi nije dao 1 thumbupthumbup
imam 5 zaključeno iako na granici nije me pito thumbupthumbup
alelujaaa alelujaaaa
sutra zaključne iz TZK a ja ima 5,5,4,3, ludlud burninmad alaj će bit gusto mislim glupo mi je iz tzk imat 4 al et nea veze zujozujo
ma deeeeeee boli me sad ludnamcor
niš odo ja sad byeeeeeeeee mahwave za cjelo Podvinje i ostanit mi zaljubljeni cerek

p.s. KOMAJTE U VELIKIM KOLIČINAMA



~ komentiraj (2) ~ printaj ~ # ~

nedjelja, 14.12.2008.

weeey narode!

Alo raja!mah
Nisam vam pisala jučer a bilo je strava!partypartythumbup
Dobila sam novi Bike thumbuppartynjami
I bili smo na rođendanu kod mog Strike bilo je strava
e da znate kakve fore imaju odrasli blablasmijehsmijehsmijeh
strava..........strava zujozujozujo
tolko smo bili glasni da su se ovi iz susjednog stana tužili na nas roflrofl
strava........strava
ajd idem napravit đir sa biciklom juče ga nisam pipla
puknucupuknucupuknucu padala je kiša greedy
ajte kizzaaa cerekwavemah
ostanite mi zaljubljeni cerek



~ komentiraj (6) ~ printaj ~ # ~

petak, 12.12.2008.

eeeeeeeeeee

danas vam imam 100 stvari za reći
1. je da mislim da sam dobila 1 iz matematike zbog Danijela Bjelobrka grrrrr burninmadheadbangmadblablapuknucu i to jer me kreten Nikica nasmijavao i ja se počela smijatrofl

2.al sam zato dobila 5 iz testa tak da šizim 5 mi je popravio prosjek a ak mi je dao 1 to bi mi pokvarilo i šta je najgore pod a) ništa mi nije rekao
b) moram čekat do Ponedjeljka
3. ljudi vikend jeeeee Aleluja aleluja aleluja greedy

ništa to bi bilo to nije baš 100 stvari al je makar 3 sretan
poz za 6.a i za dio 6.b roflzubobelj
ostanite mi zaljubljenicerekcerekcerek

p.s. komajte u ogromnim količinama pjeva



~ komentiraj (21) ~ printaj ~ # ~

četvrtak, 11.12.2008.

Alooo raja!!

mah ljudi danas je strava daaaaan thumbupthumbupthumbup sigurna sam da sam dobro napisala test iz zemljopisa i još nešt pomirila asm se S KATOM roflpartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty alelujaaa!! Danas je službeno bio zadnji test ove godine yesyes ništa više ne učim nema teorije nononononononono e znate šta odo ja sad mahwave za cjelo povinje i ostanite mi zaljubljeni cerek

p.s. komajte u ogromnim količinama



~ komentiraj (11) ~ printaj ~ # ~

srijeda, 10.12.2008.

Alo raja!!!

mahwavedanas je službeno 6.asmijeh vs 6.bsmijeh ludnica kod nas SAMO FIGHT I FIGHT kao cure se oće tuć ludludlud joj crkavala sam danas smijehrofl .......................smokinsmokin ne znam šta je njima i nama umjesto da se družimo ko normalni ljudi mi vamo Fight oćemo al ajd blablablablablabla baš me briga.............moj problem najmanje zujozujozujo ništ specijalno haha ...........Fight ko Fight i to sve zbog suprotnog spola burninmadDEČKIburninmad ne bi se zbog njih tuklaaaa ludnamcornamcor nea teorije i to zbog lazelažilaze namcor ma de! Jojjj sutra test iz zemljopisa al dala nam je pitanja......tak da se neam šta brinit mahwave za cijelo Podvinje ostanite mi zaljubljeni kizzaacerekcerek 6.a 6.a 6.a 6.a



~ komentiraj (31) ~ printaj ~ # ~

utorak, 09.12.2008.

eeej

wavewave pisali smo test iz povjesti.........nadam se da sam dobro prošla.....thumbupthumbupthumbup treala ova pitat Švabski al mi ju cjela dva sata zadržavali thumbupnjami sutra odgovaramo naš jezik blablablablablabla ovaj tjedan će mi glava explodirat puknucupuknucupuknucu luda sam definitivnooooludludlud evo ovaj post ću iskoristit i pozdravit mojeee uhvatila me neka blagdanska psiha pa mahwave za Strku Miru i Josipa Strinu Mirjanu i Maricu mojim sekamaaa Dani I Moni i ze sveee ostaleee <3 (da se ne bi naljutili namcor) ajte također mahwave za cjelo podvinje i ostanite mi zaljubljeni cerekcerekcerek



~ komentiraj (14) ~ printaj ~ # ~

ponedjeljak, 08.12.2008.

olaaa

zuboAloo ekipo nisam juče pisala štrebala sam headbangburninmadmadburninmadbang evo danas smo pisali test iz matematike i moram priznat da sam zagrijala stolicu naughtyrolleyesrofl i isplatilo se dobila sam 5 smokinpartypartythumbupsmijeh sutra test iz POVJESTIIII mrzim povjest tak je dosadnaaaa ludludludludlud odo ja sad moram još štrebat komajte mi punoo kisskisskiss za svee i ostanite mi zaljubljenicerekcerek



~ komentiraj (6) ~ printaj ~ # ~

subota, 06.12.2008.

Sv.Nikola

evo danas nam je Sv. Nikola i šta ste dobili??yessmijehnaughtynaughtynaughty jeste zadovoljni ja sam dobila foora šal i užasno tople rukavice i naravno brdo slatkog zujopjevasmijehsmijeh kod nas u crkvi nisi mogao disat kolko je bilo ljudi jer su se delili pokloni čudim se kako sam i preživila haha thumbupsmokin nisam ni znala šta da zaželim pa sam rekla po roditeljevim željama meni je svejedno samo da nije ništa al šal je stvarno foraaa blablacerekthumbupthumbupthumbup ljudi propala sam za Novu sestrična mi neće slavit kod kuće a men se ne da ić tam di ona slaviludnamcorlud razočarala sam se stvarno dogovorile smo se a ona sad ser* ma neam pojma slavit ću ispod Savskog mosta boli mepjevapjevalazelazelaze samo znam da novu neću dočekat s njomzubocrycrycryrolleyesrolleyes ajde odo ja sad mahwave za djecu diljem svijeta i ostanite mi zaljubljenicerekcerek kizzzaaa kiss



~ komentiraj (14) ~ printaj ~ # ~

petak, 05.12.2008.

đeste ludi ljudi

đeste ša ima thumbupwavemahjoj kak mi već idu na nerve oni lančani mailovi kao dobijete poruku da ako do 13:45 ne pošaljete to na 20 kontakata umrijet će te moš mislitblablaheadbangludludludludludlud e danas sam dobila 5 iz matematike umalo da nisam vrisnila al sam se nekako suzdržala hvala Bogu partythumbup joj sutra onaj Sv. Nikola jeste očistili čizmice smijehsmijehnaughty odo ja imam idući tjean 3 testa i 3 usmena valja zagrijat stolicu dođite mi na msn moj msn je Mala_iz_Hrvatske@hotmail.com molim lijepo da mi se PERVERZNJACI ne javljaju hvala na razumjevanju mahwave za cjelo Podvinje i OSTANITE MI ZALJUBLJENI cerekcerek



~ komentiraj (9) ~ printaj ~ # ~

četvrtak, 04.12.2008.

weeeeeeey

sorry sorry sorry ljudi internet mi je bio pokvaren crycry umalo da poludila nisam bez msn i blogablablaheadbangbang joj kod mene sve strava thumbupsmokin ludnica živa komajtei dalje jako mi je žao što nisam dugo bila namcor.Eto škola umalo pri kraju partyparty pa ludujte šta čekate haha zujo poz mom 6.a najboljem razredu na svijetu (bar meni) smokin joj danas mi je super dan da bolji ne može bit samo što imamo njemački headbangburninmadmad al ajd preživila bi to ali DOBIVAMO TESTOVE burninmadburninmadburninmadburninmad ima da se koknem naughty ništa odo sad vidimo se mah za cjelo Podvinje i ostanite mi zaljubljenicerekcerek



~ komentiraj (10) ~ printaj ~ # ~

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.