I.R.E.N.@_LuDaCh@
OpIS bLoGA

***a blog ko blog***najbolji***rukometni blog***

Duvnjaak

Vori Vori !!

Špreem

Lackoviiić!

Trenutačna momčad

VRATARI
Mirko Alilović
Venio Losert
Ivan Pešić

IGRAČI
Ivan Čupić
Vedran Zrnić
Zlatko Horvat
Goran Šprem
Ivan Ninčević
Dalibor Anušić
Igor Vori
Blaženko Lacković
Tonči Valčić
Jakov Gojun
Denis Špoljarić
Ivano Balić
Domagoj Duvnjak
Josip Valčić
Petar Metličić
Denis Buntić
Marko Kopljar
Mateo Hrvatin


REZERVE
Mirza Džomba
Manuel Štrlek
Ljubo Vukić
Damir Bičanić
Drago Vuković


Aaa llll iii lll ooo vvv iii ććć


  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (17)
Studeni 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: NABRIJANI MALI

Rukomet * Jaaaaaaavi see


Metličić = glavni <3



Muzikaaa


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com







srijeda, 26.11.2008.



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

mahwave pozdrav za moju ekpicu najbolji ste znate mi ne možemo bit posvađani dulje od jednog dana dobro mi cure možemo rofl najbolji su malo ludi i spaljeniludblablacerekzujo ali meni najbolji laze pjeva haha joj danas mi je super dan dobila sam 5 iz engleskog i iz hrvatskog a zato što sam zagrijavala stolicu ludburninmad joj imam još 100 testova i usmenih odgovaranja poludit ćuzujo jojheadbangheadbangheadbangmadmadmad JEDVA ČEKAM DA OVO ZAVRŠI ćaoo vidimo seeewavemah pozrav i ostanite mi zaljubljenicereknaughty



~ komentiraj (9) ~ printaj ~ # ~

ponedjeljak, 24.11.2008.

Hey People

weey nisam jako dugo pisala imala sam posla u školi.Sad su testovi i ta sranja pa sam morala zagrijavat stolicu zubo jedva čekam praznikepartyparty ne mogu više u školi blabla zujo luda sam haha wavemah za cijelo Podvinje voli vas Podvinjska luda i ostanite mi zaljubljenicerek


p.s imam za vas neštoyes
Argentinski predsednik je ovu poruku izbrisao i za 8 dana mu je umro sin.
Neki muškarac, koji je primio ovu poruku, prosledio je prijateljima i dobio na lutriji.
Alberto Martinez je naručio sekretarici da kopira sliku i pošalje je dalje. Pošto je zaboravila da to uradi, nakon nekog vremena izgubila je posao, a on je ostao bez porodice.
Ovo pismo je čudesno. Ne zaboravi da ga pšalješ dalje bar na adrese 20 osoba u roku od 13 dana i doživet ceš ugodno iznenadjenje.


mahwave



~ komentiraj (9) ~ printaj ~ # ~

srijeda, 19.11.2008.

eeeeeeeeeeeee

DANAS SAM DEŽURNA beljthumbuppartyDANAS SAM DEŽURNAzuboroflthumbupsmokinparty al jbg moraam izać na test 1.sat wtf kog briga DEŽURNAAA SAMM cerekbelj naughty joj ne mogu pisat odo učit za test njami uživajte thumbupmahwave i ostanite zaljubljenicerekpjeva mahwave za cijelo PODVINJE voli vas Podvinjska Luda



~ komentiraj (10) ~ printaj ~ # ~

utorak, 18.11.2008.

weej

sve je super sve je za 5 pa di ste hvala za komove svimaaa thumbuppartymahwaveje život strava pozdrav cijelom Podvinjuuuthumbupmahsmijeh pomirila sam se sa Sarom sad sam sa svima suuuper jeeee LIFE is great LIFE IS A GAME WITHOUT RULES kiss vidimo se joj noge me ubijaju juče smo imali trening auuu yeszujomahvidimo see ja sutra dežurna partythumbup cao kiss uživajtethumbuppjeva( pjevauživaj dok možeš lutko uživaj dok nisam puko pjeva) i ostanite zaljubljenicerek



~ komentiraj (3) ~ printaj ~ # ~

subota, 15.11.2008.

di ste ljudi

wavemahee kako ste joj danas bio baš super dan ja i Anica se raspričale i ispričale ko ništa de ženska zakon bila sam i Kićom e crkavali smo od smijeha šta sve čoek radi joj najbolji je gledala sam Kovača Matiju i Kiću kak igraju tenis i shvatila da nisu baš najbolji haha thumbuproflzubo de oni su zakon kao Sara se nešt ljuti na mene al to mene previše ne brine ak se oće držit nek se druži ak neće neće njen problem hahapartysmokinfinosretanpjevajoj danas je dan suuuuper bila sam sa svojim naaj najj prijateljima smijali smo se pričali ma super dan iz mojih snova haha sam što neki nisu bili sretni namcore idem sad jest komšije su mi imale svinjokolju i ostavili na mali darnjamiNAVALIMO partynjami pozdrav za moje podvinjčane sve dobre volje **i koji se sa mnom druže***bangjoj joj POZDRAV I UŽIVAJTE partyostanite zaljubljenicerek



~ komentiraj (5) ~ printaj ~ # ~

srijeda, 12.11.2008.

obećani pozdravi

obećala sam pozdravit neke pa evo pozdravi za:Saru,Anitu,Lanu,Klaru,Anicu,Katarinu. V.,Čondru i sve Ane koje poznajem pozdravi za:Darku,Kovača,Kiću,Miku,Mateja( haha srbina ),Stipu ( našu ženu zmiju ),Bornu i sve kojih se trenutno ne mogu sjetit



~ komentiraj (0) ~ printaj ~ # ~

eee ludiii

Nepristojno hodas radis to najbolje
musko ti je srce pista za nevolje
bas si onih dana na moje sletjela
pricas kako dugo decka nisi imala

U oci me gledas opako, a to mi prija
gledas me, a ne das to je provokacija
kazi sta bi htjela, koji dio moga tjela
kad si tako smjela, sto si pocrvenjela

Nisu duge noge na tebi najbolje
nisu vrele usne mamac za nevolje
nesto me ka tebi sve vise privlaci
bez dodira to me svlaci i oblaci

U oci me gledas
gledas me a ne das
to je provokacija
kazi sta bih htjela
kad si tako smjela
što si pocrvenjela



đe ste mah ljudi šta ima joj noge me bole od rukometa a imala sam rukomet u ponedjeljak boleee mee nogee nutal dobro sve je to za ljude e odo malo spavat mouthwash pusa svima cjeloj "OŠ" Blaž Tadijanović PODVINJE=THE BESTyes

uživajte evo malo muzike....cerekwavethumbup

Zovem da ti kazem medeno moje
sanjao sam sinoc srecne nas dvoje
dodji budi moja mrvica mala
jer ja te volim, volim na kvadrat









~ komentiraj (0) ~ printaj ~ # ~

petak, 07.11.2008.

hahahaha

"slucajnost" u filmovima
OBRATITE POZORNOST NA OVE "SLUCAJNOSTI" U FILMOVIMA:

Muskarac nece pokazati znakove bola dok prima najokrutnije udarce, ali ce se tresti dok mu zena pokusava ocistiti njegove rane.

Kasalj je uvijek znak smrtonosne bolesti, a gotovo nikada blage gripe ili obicne prehlade.

Detektiv moze rijesiti slucaj samo ako je suspendiran sa duznosti.

Jedna upaljena sibica dovoljna je da osvijetli sobu bilo koje velicine.

Svi telefonski brojevi u Americi pocinju s 5.

Svaka brava moze se u sekundi otvoriti kreditnom karticom ili spajalicom - osim ako to nisu vrata koja vode u zgradu u plamenu, s djetetom zarobljenim unutra.

Nije neophodno reci "dobar dan" ili "do vidjenja" kada zapocinjete ili zavrsavate telefonski razgovor.

Eiffelov toranj moze se vidjeti s bilo kojeg prozora u Parizu.

Jedan covjek koji puca u dvadeset ljudi ima vise sanse ubiti ih, nego dvadeset ljudi koji pucaju u jednog covjeka.

Kuhinje nemaju prekidace za svjetlo. Kada u nju ulazite nocu, trebate samo otvoriti vrata frizidera i koristiti njegovo svjetlo kao zamjenu.

Nije vazno ako ste visestruko u manjini pri borbi koja ukljucuje borilacke vjestine - vasi neprijatelji cekat ce strpljivo da vas napadnu jedan po jedan, plesuci naokolo u prijetecem maniru, sve dok ne oborite njihove prethodnike.

Majke svakog jutra pripremaju jaja sa spekom i kolace za svoga supruga i djecu, iako ih oni nikada nemaju vremena pojesti.

Jednom nanesen ruz za usne nikad se nece izbrisati - cak i dok ronite s punom ronilackom opremom.

Policajcima se uvijek dodjeljuju partneri koji su njihova potpuna suprotnost.

Automobili koji se sudare gotovo ce uvijek eksplodirati u plamenu.

Posteni policajci u pravilu bivaju upucani tri dana prije umirovljenja.

Ako se pretvarate da ste njemacki oficir, nije neophodno znati jezik - dovoljan je njemacki naglasak.

Sef policije u SAD-u je gotovo uvijek crnac, osim u juznim drzavama.

Sef policije uvijek ce suspendirati svoga glavnog detektiva - ili mu dati 48 sati da zavrsi posao.

Sto vise muskarac i zena mrze jedno drugo, veca je vjerojatnost da ce se zaljubiti.

Ventilacijski sistem bilo koje zgrade savrseno je mjesto za skrivanje. Nitko nikada nece ni pomisliti da vas u njemu trazi i mozete bez poteskoca putovati do bilo kojeg dijela zgrade.

Kada se suocite s opasnim medjunarodnim teroristom, pomalo psihopatom, sarkazam i duhovitost vase su najbolje oruzje.

Kada placate taxi, ne morate pogledati u novcanik dok vadite novcanicu - samo zagrabite jednu nasumce i dajte je. Bit ce to uvijek tocan iznos cijene voznje.

Kada su potpuno sami, svi stranci najvise vole govoriti engleski.

Skidanje do struka moze muskarca uciniti neranjivim za metke.

Ako na vas pucaju Nijemci, sakrijte se u rijeku - ili cak u kadu; poznato je da njemacki meci ne mogu prodrijeti kroz vodu.

Ako borave u opsjednutoj kuci, zene trebaju pomno i neoprezno istraziti svaki neobican zvuk - i to u najoskudnijem i najseksipilnijem rublju.

Ako ste plavokosi i lijepi, sasvim moguce je da postanete svjetski strucnjak za nuklearnu fiziku sa 22 godine.

Ako vasem gradu prijeti neminovna prirodna katastrofa, opasna bolest, vanzemaljci ili ubojito cudoviste, gradonacelnkova prva briga bit ce turizam ili njegova skora umjetnicka izlozba.

Ako trebate ponovo napuniti oruzje, uvijek cete imati dovoljno municije - cak i ako je prije toga uopce niste ni ponijeli.

Ako vidite veliko staklo, netko ce ubrzo biti bacen kroz njega.

Ako vas netko lovi po gradu, mozete se skloniti u paradi svetog Patricka koja je u svako doba godine u gotovo svakom americkom gradu.

Ako odlucite plesati po ulici, svaki slucajni prolaznik na koga usput naletite znat ce vase plesne korake.

Kada se vozi auto, normalno je ne gledati na cestu vec u osobu koja sjedi pored vas ili na zadnjem sjedistu.

Prezivjet cete bilo koju bitku u bilo kojem ratu, osim ako ne napravite pogresku i pokazete nekome fotografiju vase voljene kod kuce.

Tokom svih policijskih istraga bit ce neophodno barem jednom posjetiti striptiz klub.

Uvijek je moguce parkirati neposredno ispred zgrade koju posjecujete.

Vecina laptop kompjutera dovoljno je snazna da srusi komunikacijske sustave bilo koje alienske osvajacke civilizacije.


STO SLOVA TVOGA IMENA GOVORE O TEBI:
A= dusa si
B= sexy si
C= uvijek si napaljena/napaljen
D= dobar/dobra u krevetu
E= dobar/dobra na plesnom podiumu
F= mnogima se dopadas kao osoba
G= borac
H= nesigurna/nesiguran
I= malkice luda/lud
J= egoista
K= dobro se ljubis
L= povjerljiva/povjerljiv
M= stidljiva/stidljiv
N= prelijepo izgledas
O= ne dozvols da ti neko kaze sta moras da
uradis
P= uvijek spremna/spreman za akciju
Q= ma luda/lud do bola
R= razmazena/razmazen si
S= nije se tesko zaljubiti u tebe
T= znas ljudima da kazes ono sto zele da cuju
U= volis da si u centru paznje
V= znas odvratno da se predstavis
W= iznenadujes
X= radoznala/radoznao si
Y= vrlo dobro znas da pokreces svoj jezik
Z= misteriozna/misteriozan si







~ komentiraj (4) ~ printaj ~ # ~

za zaljubljene

*********10 zlatnih pravila za djevojke********
1.Nikad se ne zaljubi do usiju...
2.Ne moli ga jer ces ga moliti cijeli zivot...
3.Cijeni ga ali prvo cijeni sebe...
4.Budi njezna ali nikad onoliko koliko osjecas...
5.Ne zovi ga poslije svadje...
6.Na sastanak zakasni barem 15.min...
7.Pusti ga nek se izmuci dok te prvi put ne
poljubi...
8.Ucini ga malo ljubomornim...
9.Nikad ne dopusti da ti on da nogu...
10.I kad dodje kraj te velike ljubavi i ako on zeli
kraj prihvati ga sa osmijehom na licu...:)



najljepsi zivotni trenutci
Neki najljepsi zivotni trenuci su:] ]
- Zaljubiti se.]
- Smijati se od sveg srca.]
- Pronaci puno mail-ova od prijatelja kad se vratis s
odmora.]
- Setati po nekom lijepom mjestu.]
- Slusati omiljenu pjesmu na radiju.]
- Probuditi se i slusati kako vani pada kisa.]
- Izaci iz tusa i obrisati se u topli rucnik.]
- Primiti poziv od osobe koju dugo nisi vidjela.]
- Dobar razgovor.]
- Pronaci novac u hlacama koje nisi obukla od prosle
godine.]
- Pozivi u ponoc koji traju satima.]
- Smijati se bez razloga.]
- Slucajno cuti da netko lijepo govori o tebi.]
- Probuditi se i shvatiti da jos mozes odspavati
nekoliko sati.]
- Slusati pjesmu koja te podsjeca na "tu" osobu.]
- Biti clan jedne ekipe.]
- Prvi poljubac.]
- Stvoriti novo prijateljstvo.]
- Osjetiti zmarce u trbuhu svaki puta kad vidis tu
osobu.]
- Provesti neko vrijeme sa svojim najboljim
prijateljima/icama.]
- Osjetiti da su osobe koje volis sretne.]
- Obuci suskavac od osobe koja ti se svidja, a da jos
uvijek mirise na njegov parfem.]
- Posjetiti starog/u prijatelja/icu,i vidjeti da se
stvari izmedju vas nisu promjenile.]
- Imati nekoga da ti kaze da te voli.]

33 stvari koje momci ne vole na djevojkama...
1.devojke koje su pijane kao letve tako da vise ne mogu da stoje na nogama
2.izjave "tako sam ruzna" samo da bi izmamile potvrdu da su lepe 3.kada se ona totalno nalozi i pocne da spopada momka u diskoteci
4.kada vristi samo zato sto se na TV-u pojavio njen omiljeni pevac
5.dlake na nogama i pod pazuhom
6.kada kritikuje svog decka pred svima
7.kada trinaestogodisnjakinje pricaju o seksu kao da se razumju u to
8.devojke koje glasno pricaju i blesave se
9.devojke koje nose kratke majce iako im salo kipi preko pantalona
10.masna neoprana kosa
11.kada mu pred svima tepa i mazi se
12.pusenje zato sto je to "cool"
13.glasno smejanje
14.trudnoca vec u 15. godini
15.miris znoja
16.kada devojka ide u kupovinu sa momkom i ubedi ga da kupi gomilu gluposti
17.obrijane ili izdepilirane a zatim ponovo iscrtane obrve
18.sminkanje da bi izgledala starije
19.devojke-tuzibabe
20.kada zvace zvaku otvorenih usta
21.smrad iz usta
22.kada se klinke loze na starije momke u skoli
23.cizme drecece boje
24.noge pune modrica i ogrebotina
25.devojke koje su obucene kao fufice
26.devojke koje vole da ogovaraju
27.sminkanje pred svima
28.previse parfema
29.devojke koje vole da izlazu pogledima svoje grudi
30.kada dve devojke odu u wc drzeci se za ruke
31.komadi garderobe koji se stilski jednpstavno ne uklapaju
32.identicno obucene devojke cak i bliznakinje
33.kada se bradavice naziru kroz majicu





~ komentiraj (0) ~ printaj ~ # ~

eee ljudi

ee ljudi ša ima kod mene ništ opeet se ove dve lude iz mog društva svađale ludbangdanas je bio krtak dan u školii sam 4 sata al paklena burninmadal dobro ŠTO SE MORA MORA SE yesPOZDRAV ZA Miku,Saru,Anitu,Darku,Mateja,Kiću,Klaru,Čondru,Katu V. i sve Ane KOJE POZNAM BYEE poruka za sve DOĐITE NA MSN
moj msn - Mala_iz_Hrvatske@hotmail.com
svratite
byyeee
cao
pusee
svimma
smokinthumbupparty
...cao...zujo



~ komentiraj (3) ~ printaj ~ # ~

četvrtak, 06.11.2008.

grrr fuckkkk

headbangšta se svađate stalno svi tračate jedni druge a poslje sve super to je tak jadno i bijednomadlažete jedni drugima u facu a znate onu poznatu "nikad nemogu 3 uvjek su 2 protiv 1" joj kak me nervira to danas je službeni dan svađanja i mržnjeyes ( kao i svi ostali dani blabla)namcor
mislim stvarno.....svi ste sj****i bogte odo sad sam moram pazit jer znate 2 su protiv jedne byeee caooo zubo



~ komentiraj (4) ~ printaj ~ # ~

srijeda, 05.11.2008.



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow



~ komentiraj (13) ~ printaj ~ # ~

Love Is A Song

Love is a hard game

Love's a hard game to play
The heart's the price you pay
Love's a hard game to play
No matter what they say
Win or lose, no matter what they say
Love's a hard game to play



A million times


I have seen you a million times
And every time I see you
I fall in love with you all over again
My heart starts to race

My frown turns into a smile
And all my worries are now in my past
When you smile at me my heart melts
You give the sweetest hugs
Every time you hug me
Your smile is like a new day
Your sense of humor is like no other
The ability you have to make me smile
Is all you need you love me
Your laugh is so soft and sweet
Just looking in your eyes
Makes me melt inside
Your lips look so soft
Soft enough to kiss
You, yourself relive me from all pain
Your hands are as soft as a pillow
The way you comfort me is amazing
Every time we say good-bye
I start to cry
I say good-bye to you too many times
I said good-bye to you a million times




~ komentiraj (0) ~ printaj ~ # ~

weey people!!

jbt koji fuckburninmad o neee isseee mislim da sam se zaljubila u naj frenda to nije dobro jbt znamo se 7. godina i zaakon je al sam ga uvjek sam gledala ko frenda jbt poludit ćuuu trebam to nekom rećrolleyes....wtfno
kak bi pušači rekli: moram zapalitsmokinhaha šalim selud
joooj Love's a hard game to play cerek



~ komentiraj (5) ~ printaj ~ # ~

wicewii

ObEćAlA sAm WiCeWe eTo pAr kOmAdA


- Koja je razlika izmedju punice i purice?- Nema nikakve razlike: oboje su najbolji kada su hladni i na stolu.



Ti moje ja tvoje


Muškarac je ušao u bar i naručio pivu.
- "Izvolite gospodine, to će biti 20 lipa."
- "Dvadeset lipa?" ponovio je čovjek.
Pogledao je u jelovnik i pitao:
- "A koliko bi koštala bečka i butelja prošeka?"
- "Kuna i 10," odgovorio je barmen.
- "Kuna i 10?" ponovio je čovjek.
- "A hoćeš li mi reći gdje je vlasnik ovog restorana?"
Barmen ga je pogledao:
- "Na katu, sa mojom ženom."
Čovjek ga upitao:
- "A šta radi gore sa tvojom ženom?"
- "Isto što i ja ovdje sa njegovim restoranom."

ANĐELI

Dođe sin do majke i pita:
- "Mama, lete li anđeli?"
Mama:
- "Lete, dušo."
Sin:
- "Sinoć sam čuo kako je tata našoj novoj pomoćnici rekao "anđele". Kad će ona poletjeti?"
Mama:
- "Odmah sutra,dušo."



KLAĐENJE

Dolazi roditelj u skolu i pita kakve ocjene ima moj sin. Na to ce ucitelj:
- "Jedinica iz matematike, iz hemije i iz geografije."
Kaze otac:
- "Stani ucetelju, koliko ja vidim moj sine ce propast."
Ucitelj odgovara:
- "Ej 'ajd da se kladimo u hiljadu maraka da nece."


HDZ

Prvi dan:
Sin:
- "Tata, tata, daj mi 3kn!"
Tata:
- "Što će ti sine 3kn?"
Sin:
- "Učiteljica nam je rekla da u Africi ima gladnih pa skupljamo pomoć da im pošaljemo."
Tata:
- "Ma zaboravi, ne dam! Svi tako pokušavaju preveslati naivne i izvući novce."
Drugi dan:
Sin:
- "Tata, tata, daj mi 3kn!"
Tata:
- "Opet 3kn? Zašto sad?!"
Sin:
- "Učiteljica nam je rekla da u Africi ima žednih pa skupljamo pomoć da im pošaljemo."
Tata:
- "Ma zaboravi, ne dam! To je ista fora kao i za gladne."
Treći dan:
Sin:
- "Tata, tata, daj mi 3kn!"
Tata:
- "Evo njega opet. Za što će ti sad opet 3kn?"
Sin:
- "Učiteljica nam je rekla da u Africi ima ogranak HDZ-a pa da pomognemo ljudima u gradu gdje je HDZ."
Razmišlja tata neko vrijeme i vraća se sa 9kn i daje ih sinu. Sin:
- "Ali tata, zašto mi sad daješ 9 kuna?"
Tata:
- "E sine, ako je HDZ u Africi, bit će i žednih i gladnih i bosih!"

eTo nAdAm dE Da jE bAr mAlO SmiJeŠnO zuborofl
aJd dO SlJeDeĆeG PuTa
UŽIVAJTEsmokinparty I OSTANITE MI ZALJUBLJENIcerek ANE SJEB**I headbang








~ komentiraj (4) ~ printaj ~ # ~

weey mOj pRvI PoSt

E LjUdI Ew mOj pRwI PoSt Ne zNaM ŠTa dA NaPiŠeM pjevabIt ćE ViŠe sUtRa zAsAd SaMo jEdAn vEklIKI pOzDRaV zA CiJeLo PoDvInJemahwave A PoSeBaN Za :Saru,Anitu,Čondrićku,Kiću,Katu V.,Miku,ToNkU,Mateja i sve ostale kojih se trenutno ne sijećam CaO Do sLjEdeĆEg pUtA wavesmijeh



~ komentiraj (10) ~ printaj ~ # ~

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.