09

četvrtak

veljača

2012

Ima li vaša tvrtka dušu?


foto:sxc.hu
Pitanje na koje sam naišla u popularnoj poslovnoj literaturi doista je na mjestu, no kako na njega odgovoriti i što bi zapravo trebalo značiti - ima li naša tvrtka dušu?

Evo što kažu, oni koji su o tome već razmišljali
*dušu imaju poslovi koji se rade sa srcem
*dušu osjetite ili ne osjetite kod poduzetnika već na prvome sastanku
*duša vas "tjera" da budete pošteniji, sjajniji, vrjedniji prema zajednici, klijentima, kupcima i zaposlenicima

Duša, naime, može postojati samo ako imate aktivan dijalog sa zaposlenicima, kupcima, zajednicom, dobavljačima i ulagačima. Kada pokrenete posao i kažete: "Evo, od ovog polazim. Ovo su moje stajalište, vizija, misija i ciljevi..." i zatim to govorite svima, dok i oni ne počnu vjerovati.

Neke od bitnih razlika tvrtki sa dušom i bez nje:
*prve su svaki posao razradile, formirale i prilagodile
*druge su prebrzo srljale (i još uvijek srljaju) naprijed (popularno: kao guske u maglu)
*prve uvijek žele stvarati čaroliju
*drugima je glavna zarada
*prve sa zaposlenicima postupaju kao sa ljudima - sa poštovanjem, dostojanstvom, integritetom, poštenjem, ljubaznošću i velikodušnošću
*druge, hm..ne

U koju biste vi radije odlazili, svakog jutra? Nikad ne zaboravite na dušu, bez obzira bila to vaša tvrtka ili ona u kojoj radite. Možda već danas možete napraviti nešto, što će je promijeniti sretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.