31

utorak

siječanj

2012

Jeste li multitasking poduzetnik? Ulovite gerila reklamu za sebe!



Fiat prodaje ove stvari: svoje zimsko skijalište u Sestriereu, 47% udjela u Nogometnom klubu Juventus, cijeli segment poslova vezanih uz autoceste. I luku u Genovi. (iz knjige Funky business)

Pa ako jedan Fiat radi na 100 strana (iako je velika koorporacija i novac im lijepo fino stiže već od prodaje automobila) možda je vrijeme da i mi počnemo...

"Shvatio sam davno da ne mogu dovjeka živjeti od voditeljskog života. Malo po malo, došao sam do ekskluzivnog ugovora za jedne eko proizvode i plasirao ih na tržište uz pomoć partnera. Onda sam uložio u radio-projekt i zatim krenuo u pokretanje radionica..."- rekao mi je pred godinu dana jedan poznati domaći TV voditelj.

Nakon njega, isto mi je ponovilo, na svoj način, još nekoliko poduzetnika...

"Radim 8 sati svaki dan kao voditelj odjela, a pred par godina sam shvatio da bi bilo dobro da imam i nešto sa strane pa sam krenuo s roditeljima u proizvodnju lješnjaka. Sad već imamo kapital za ulaganje u još jednu branšu" - objasnio mi je drugi uspješan poduzetnik.

"Radim godinama u koorporaciji, sklopila sam dobre kontakte i onda se nekako odlučila okrenuti, paralelno, privatnom obrtu. Posao se proširio i uskoro otvaramo i drugu cvjećarnicu" - rekla mi je još jedna uspješna poduzetnica.

I kada sve ovo čujete i slušate, svakim danom sve više, ne možete a da se ne zapitate...kada oni to sve stignu?!

Otprilike ovako:
-rade godinama za nekoga
-slušaju, istražuju i otkrivaju male niše i nova tržišta
-pronalaze kvalitetne partnere, koji im vrlo često pomognu financijski
-krenu raditi 2-3 sata dnevno, za sebe
-zatim honorarno unajme osobu koja im privatni posao dodatno gura (ili im 'uletava' član obitelji)
-vrlo često ostaju na postojećem radnom mjestu, dok se novi posao dovoljno ne razvije i donosi konkretne prihode
-kada se novi posao uhoda, preusmjeravaju se u njega i paralelno istražuju nova tržišta, gdje će nanovo uložiti stvoreni kapital

Nevjerojatno, no istinito! Sve je više ovakvih multitasking poduzetnika koji ne čekaju da im posao stigne već ga sami stvaraju gotovo od nule.

A vi? Jeste li već multitasking ili tek krećete?
Javite mi vaša iskustva na martina@kreativna-vjeverica.com do kraja tjedna i rado ću, najsretnijeg među vama, ispromovirati svojim brojnim on-line kanalima thumbup



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.