To smo mi!!
-mi smo 2 (dva) komšije
-živimo u Majerju

Pongy ( 31.7.1989 - ) headbang
icq:306 392 664

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gašo (30.7.1990 - 29.7.2008 ) bang
icq:495 137 484

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Inaće....slobodni smo u slobodno vrijeme...(i volimo cure;)
Milan i Žika (dado i tino)
evo i slika od dadija...pri njemu se rade najbolje fešte :), a s njim je njegov komšija žika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 12.12.2007.

Deda Žika

Evo mene... uključili me drugari na svoj blog jer su tak zauzeti kaj nemaju vremena pisati... a nemaju niti inspiracije... misli koji deherbani... stalno ih moram vleči van z dreka... ISUSA TI BOGA... no kaj sam htel reči....?!! Imam pozitivno s propisa... kod koprive.. to je čudo... a sad treba još i prvu pomoč riješiti.......e, a da vidite tu doktoricu koja nas ima prvu pomoč...FUJ...moram si ruku na očima držati dok nam ona predaje.. faca joj je kak pittbullu... nije ni čudno kaj su ih zabranilli v hrvatski.. ali vredu mislim da bu pozitivno...(mislim!!!)... no dobro mislim da je to dosta za prvi put... od sada se javljam sveki dan sa novostima kak su profesori glupi na strojarskoj... nadam se da bu ovim deherbanima pasalo kaj sam napisal jer......... neznam kaj bum inače napravil.........do slušanja. PLEŠITE DECO ŽIKINO KOLO, JEBA VAS ŽIKA U DUPE GOLO!!!!!!!!!



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Pisemo kaj stignemo...

diiiivno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blog Counters
brojač


A sada blogovi:

Srakari koktaju ŽEC I MATA
majerscice...nase domace puce
Semyka...svima nama draga frendica s kućana
Ivica...oho...John Benzen
Nino..a kaj da velim...dečko s ranča
Jura....kolega....slobodan je;)