To smo mi!!
-mi smo 2 (dva) komšije
-živimo u Majerju

Pongy ( 31.7.1989 - ) headbang
icq:306 392 664

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gašo (30.7.1990 - 29.7.2008 ) bang
icq:495 137 484

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Inaće....slobodni smo u slobodno vrijeme...(i volimo cure;)
Milan i Žika (dado i tino)
evo i slika od dadija...pri njemu se rade najbolje fešte :), a s njim je njegov komšija žika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 01.12.2007.

Makedonija naviva za vas

Bogdaj...evo i mene...posto je gaso napisal da bum i ja nekaj postal onda bi bilo red da i to napravim....kaj bum napisal...Pa,danas nina slavi rodjendan....a ja se pitam PITI IL PUNO PITI....bumo vidli kakva bu atmosfera....ak bu dobra,bum pil zbog radosti,ak nebu dobra bum pil zbog žalosti....al kak god bilo,mi uvijek napravimo festu s biločega pa verjem da bu dobro danas...tino a.k.a. Deda Žika kuha gulaš.Opće je poznato nadaleko pa i dalje da on kuha izvrsno.njamivaljda kad si spijeparty dok kuha pa mu vino pojede sve lose nutstanice u mozgu i ostanu mu samo one najbolje..yes...ajde,sutra napisemo kak je bilo i kolko je bilo žrtvi...ajd bok.. i sretan uskrs



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Pisemo kaj stignemo...

diiiivno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blog Counters
brojač


A sada blogovi:

Srakari koktaju ŽEC I MATA
majerscice...nase domace puce
Semyka...svima nama draga frendica s kućana
Ivica...oho...John Benzen
Nino..a kaj da velim...dečko s ranča
Jura....kolega....slobodan je;)