valarauko

subota, 19.04.2008.

ovo je malo stariji tekst,al eto..."gledam i ne vjerujem"

Oke...4 i pol ujutro je...i meni se ful ne spava i čekam da mi vip registrira u sustavu moj novi 7.2 Gbit/s wireless modem i gledam Oprah show. Da, gledam Oprah show jer nije baš neki izbor u 4 ujutro na 5 kanala tv-a. Jebiga, life sucks and then you die. Ugl,gledam i ne vjerujem...emisija je o nekim amerikancima koji imaju financijskih problema pa se jave opri i nekoj emancipiranoj, karizmatičnoj i nadasve savršenoj financijskoj stručnjakinji da ih izvuče iz sranja. I tako u emisiju dođe mladi bračni par koji čeka dijete (da,ameri su) koji ima citiram: „jako velike financijske probleme“ iz kojih se očito nisu sposobni sami izvuć...sad si ja mislim,jebote žena trudna,muž nezaposlen,garant imaju dugove,kamate i kamatu na kamate na kvadrat,jadni su bijedni i ne mogu se izvuć...ali,neočekivani obrat nastaje početkom njihove jadikovke u filmiću... Stvari stoje ovako- žena je u visokom stupnju trudnoće,a muž ne (ahahaha,baš sam duhovit), OBOJE rade i zarađuju zajedno 150 000 američkih novaca na godinu(da,puno je)!!! Ali-imaju studentski dug (nemam pojma kakav je taj,al nije tolko strašan kao običan jer ima studentske olakšice,valjda su ga digli dok su još studirali) od cca 200 000 novaca i dug na kartici od 60 000 novaca. Žive u centru New faking Yorka, žena vozi neki sasvim solidan auto a muž vozi PILU OD AUTA!!! To je njegova bebica,kaže on...lik obožava filmove i ima kolekciju od 900 ORIGINAL devedeja i plazma televizor veličine mog ormara(hiperbola bat ju get da pojnjt)... žena ima masu jebenih Gucci, Armani, Versace, *ubaci fancy modnu marku(talijansku)* cipela i isto toliko jebenih torbica...o odjeći da ne pričamo...ako im je tv veličine mog ormara onda možete zamisliti koliki im je ormar...da,velik je...da ne spomenemo da torbice i cipele kupuju kešom a koljevku na odgodu i slične pizdarije...samo ne znam od čega će kupiti lijes kad ih strefi srčani udar (da ,debeli su)... lika zovu svaki dan po 7 puta ovi iz te banke koja mu je dala studentski zajam, a lik se ne javlja...bravo amerikanče,možda pomisle da si crknuo pa te prestanu zvat ,jelda? Ljudi očekuju bebu a voze auto od najmanje 100 000 dolara(ovaj drugi auto im neću predbacivati iako im ni on nije pretjerano potreban) i imaju pokretne imovine koja se lako proda u neograničenim količinama...a kukaju da nemaju para...
I njima treba jebeni FINANCIJSKI STRUČNJAK da bi im rekao da prodaju auto od 100 000(najmanje) dolara, 900 dvd-a(recimo da svaki polovno na e-bayu vrijedi oko 10 dolara) ,plazmu od toliko para da ja do toliko ne znam brojati i JEBENU NEUKUSNO OGROMNU MASU torbica i cipela...degutantno... mislim,koji vam je kurac ljudi, dajte malo mozga u glavu...ono,najbolje od svega mi je to što se žena u filmiću još HVALI da je jučer kupila Guccijevu torbicu veličine 2 mobitela k750i za 1200 dolara...ne znam kako da naglasim ovaj broj >>>>>>>>>>>>>>>>>>1200<<<<<<<<<<<<<<<<<< jedna torbica...jedna...1...alo...moja frendica ide okolo sa pederušom, lol...majke mi ja bih te ljude tukao...onako,tukao bi ih dan i noć sa drvenim štapom...dobro ženu ne bih jer je trudna,al čim rodi i nju bih izmlatio...i dijete bih dao nekom pametnom da ne živi sa tim kretenima...majko mila pa to nije za vjerovati...sam bih sebe najradije ozlijedio jer sam uopće gledao tu debilanu...imam ožiljke na mozgu od toga...i da, eufemiziram...mislim,ja koji kurca ne znam o životu i baratanju novcem i koji spizdim 150 od 200 kuna za hranu koje dobivam tjedno na kave, alkohol i pekare u 2 dana i onda se snalazim kako znam i umijem ostatak tjedna ne bih radio te gluposti...ne znam šta više reć...ovo je neizrecivo...


19.04.2008. u 19:55 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter