MOJ MAIL:
janarani@yahoo.com

OBAVEZNO POGLEDAJTE!

VIJESTI:
DOMAČE:
Blog.hr
Monitor.hr
Iskon
Naranča
Radio 101
Vidi
STRANE:
CNN
BBC
Reuters
Time
Ananova
Eurosport



NOVINE:

DOP magazin
Za Mir Zine
Jutarnji list
Večernji list
24 Sata
Feral Tribune



UMJETNOSTI:

GLAZBA:
Muzika.hr
Glazbeni Forum
LyricsWiki
Demo Bands
MTV
MTV Adria
VH1
VH1 Europe
New Music Express
Billboard
Rolling Stone
Torrentazos
Snocap

BENDOVI:
Antenat
Analena
Comic Monsters
Asian Dub Foundation
Black Sabbath
Nick Cave & The Bad Seeds
Pixies
* Red Hot Chili Peppers *
System Of A Down

GITARA:
Guitar Shred Show
My Songbook
Guitar Design
Project Guitar
Ultimate Guitar
Hot Guitarist


FILM:
IMDB
Rotten Tomatoes

KNJIŽEVNOST:
Mali Princ
Rhymer



IZLASCI:

InZg
Močvara
K.S.E.T.
Boogaloo
Aquarius
Saloon
Sax!
Cinestar



PUTOVANJA:

Hospitality Club
Last Minute
RyanAir



ZABAVA:

Hrvatsko Društvo Karikurista
Nik Titanik
Miniclip
Games Craze
South Park Studio
AngryAlien
Yirmumah
MINDistortion
Face Recognition



TRAŽILICE:

Yahoo!
Google
Windows Live
Altavista
Pogodak!



RAZNO:

Drinks Mixer
Wikipedia
How Stuff Works
420 Times
The Smoking Gun
interPUNK
MapQuest




BLOGOSFER@
Bestseler
croBLOGeri
Skripte 385
Skriptarnica

FRENDOVSKI BLOGOVI
Sara


NAJDRAŽI POSTOVI:
Grafiti na pločniku
Podvodna galerija






















Pogledaj

PodRoom

21.09.2006., četvrtak

MOJE ŠKOLOVANJE

Napokon, nakon mnogo iščekivanja, index je u ruci, iksica stiže 02.10. kada mi počinju predavanja, te bi se sada htio prisjetiti svih svojih obrazovnih faza...


Osnovna Škola Silvija Strahimira Kranjčevića
Osnovna škola, tzv. "doba nevinosti", prve ljubavi, prvi tulumi, pubertet... No danas nažalost mi je osnovna u maglovitom sjećanju... Teško se uopće mogu sjetiti s kojim sam ljudima išao u razred, ne sjećam se ni većine profesora... No neke priče i događaji će mi zauvijek ostati u srcu.

XVIII. Gimnazija
Ah, srednja škola, još k tome i gimnazija! E tu sam žešće zakazao! Kao prvo za razliku od većine "normalne" srednjoškolske populacije, meni je trebalo punih 6 godina da ju završim. U cijeloj povijesti te škole ja sam drugi zabilježeni slučaj, i jedini koji je unatoč padovima ostao u toj školi.
Za vrijeme gimnazije, ja sam se kao osoba potpuno transformirao, i to nekoliko puta.
Prošao sam sve faze, od destruktivnog, divljeg nekontroliranog balavca, do koliko-toliko zrele i odgovorne osobe.
U ovom razdoblju sam počeo shvaćati neke ozbiljnije stvari u životu, osim zabave, počeo sam spoznavati nove emocije kao što su ljubav, ali i mržnja...
No sve u svemu, kada sam primio maturalnu svjedodžbu, bio sam potpuno druga osoba nego kada sam prvi puta kročio u tu zgradu na Šalati.
Makar mnogi me to često pitaju, ne žalim za apsolutno ničim, jer da je nešto drugačije završilo, da možda nisam pao koji razred, ne bi bio blagoslovljen sa prekrasnim iskustvima koja sam doživio i divnim prijateljima kojima sam blagoslovljen.

Učiteljska Akademija Zagreb
A ovdje počinje novo doba mojega života, studensko doba!


- 16:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


VI STE POSIJETITELJ:
Web Counter
OD 11.03.2006.


trenutno čita

MOJI PROŠLI POSTOVI:
(*) - naslovnica Blog.hr

Objavljeno postova na blog.hr: 9
Objavljeno postova na croBLOGeri.com: 16

->Članak na T-Portalu
->Članak na DugiRat.com





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada