MOJ MAIL:
janarani@yahoo.com

OBAVEZNO POGLEDAJTE!

VIJESTI:
DOMAČE:
Blog.hr
Monitor.hr
Iskon
Naranča
Radio 101
Vidi
STRANE:
CNN
BBC
Reuters
Time
Ananova
Eurosport



NOVINE:

DOP magazin
Za Mir Zine
Jutarnji list
Večernji list
24 Sata
Feral Tribune



UMJETNOSTI:

GLAZBA:
Muzika.hr
Glazbeni Forum
LyricsWiki
Demo Bands
MTV
MTV Adria
VH1
VH1 Europe
New Music Express
Billboard
Rolling Stone
Torrentazos
Snocap

BENDOVI:
Antenat
Analena
Comic Monsters
Asian Dub Foundation
Black Sabbath
Nick Cave & The Bad Seeds
Pixies
* Red Hot Chili Peppers *
System Of A Down

GITARA:
Guitar Shred Show
My Songbook
Guitar Design
Project Guitar
Ultimate Guitar
Hot Guitarist


FILM:
IMDB
Rotten Tomatoes

KNJIŽEVNOST:
Mali Princ
Rhymer



IZLASCI:

InZg
Močvara
K.S.E.T.
Boogaloo
Aquarius
Saloon
Sax!
Cinestar



PUTOVANJA:

Hospitality Club
Last Minute
RyanAir



ZABAVA:

Hrvatsko Društvo Karikurista
Nik Titanik
Miniclip
Games Craze
South Park Studio
AngryAlien
Yirmumah
MINDistortion
Face Recognition



TRAŽILICE:

Yahoo!
Google
Windows Live
Altavista
Pogodak!



RAZNO:

Drinks Mixer
Wikipedia
How Stuff Works
420 Times
The Smoking Gun
interPUNK
MapQuest




BLOGOSFER@
Bestseler
croBLOGeri
Skripte 385
Skriptarnica

FRENDOVSKI BLOGOVI
Sara


NAJDRAŽI POSTOVI:
Grafiti na pločniku
Podvodna galerija






















Pogledaj

PodRoom

11.07.2006., utorak

OBEY Giant

Kampanja pod nazivom OBEY Giant se može objasniti kao eksperiment fenomenologije. Cilj fenomenologije je "probuditi" osjećaj zanimanja osobe za njegovu okolinu.
OBEY kampanja pokušava simulirati zanimanje za samu kampanju i sve što tu kampanju okružuje.
Iz razloga što ljudi nisu naviknuti na kampanje čija svrha i motiv oglašavanja nije odmah prepoznatljiv, svaki doticaj sa kampanjom provocira misao i moguću frustraciju. Sama privlačnost propagande je njen prepoznatljiv i zanimljiv vizualni identitet, te sama ideja parodije propagande koja je ionako privlačna mladim osviještenim ljudima.
Parodija se očituje u Orwellianskom jeziku ("OBEY"="Pokori se") te umjetničkoj vizuri propagandnih postera Sovjetske Rusije.
Začetnik ovog pokreta je Frank Shepard Fairey, koji je sa "eksperimentom" započeo 1989. g. kao student "Rhode Island School of Design". S obzirom da su umjetnička djela koja je on postavio u sklopu svoje prve kampanje postala poznata diljem svijeta, te je evoluirala u OBEY Giant kampanju.
U početku, "zaštitno" lice kampanje je bio hrvač André the Giant, no nakon sudske tužbe 1993. je lice dodatno stilizirano kako više ne bi podsjećalo na njega, makar je naziv ostao. Do sada su se pojavile razne varijacije na temu, tako su se kao "obrađeni" našli Bono, G.W. Bush, Ben Savage, te brojni drugi koji su u određeno vrijeme imali veliku popularnost.
Svoju raširenost kampanja može zahvaliti desecima tisuća mladih koji su izradili kartonske "šablone" Faireyevih djela te ih, poput grafita, sprejali po svim svjetskim metropolama na najvažnijim lokacijama.

Moto kampanje glasi:
"The medium is the message."
ili
"Sam medij je poruka."

- 20:49 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


VI STE POSIJETITELJ:
Web Counter
OD 11.03.2006.


trenutno čita

MOJI PROŠLI POSTOVI:
(*) - naslovnica Blog.hr

Objavljeno postova na blog.hr: 9
Objavljeno postova na croBLOGeri.com: 16

->Članak na T-Portalu
->Članak na DugiRat.com





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada