srijeda, 23.04.2008.

KOMFORNI ŽIVOT U 10 KVADRATA


Slika

Oduvijek su me zanimale neobične inovacije. U zadnje vrijeme u području arhitekture i građevinarstva razvijaju se projekti kuća za život u minimalističkom a opet komfornom prostoru, uz sve standarde za pristojan život. Uz mnoge modularne i kompaktne inovacije rješenja za životni prostor, posebno bih izdvojio meni vrlo interesantne kuće koje je osmislio dizajner Jay Shafer. On ne samo da dizajnira minimalističke kuće za život, već i sam živi u jednoj od njih, i to ni manje ni više nego u 7 kvadratnih metara.

U ponudi svojih rješenja tu su kuće od 6 do maksimalno 70 kvadratnih metara.

Prilažem vam model kuće od 6 kvadrata pod nazivom "Biensi" čija je cijena 35.000 američkih dolara.

1. Vanjski izgled kuće
Slika

2. Kuća je na kotačima, pa se može premještati iz područja u područje
Slika

3. Stol za rad ili ručavanje i police pored
Slika

4. Mala kuhinjica
Slika

Slika

5. Spavaona na gornjem dijelu kućice
Slika

6. Nacrt ove najmanje kuće
Slika



A sada ono što Podravec najviše preferira za život.


Meni je osobno od onoga što sam vidio najdraža kuća koja se zove "Weebee" a ima svega 10 kvadratnih metara. Cijena kuće je 46.000 američkih dolara.

1. Romantičan pogled na kuću
Slika

2. Ulaz iznutra i predio za odmor uz sofu
Slika

3. Mala peč u prizemnom dijelu koja grije cijelu kuću
Slika

4. Police posvuda i ormar
Slika

5. Kuhinja sa štednjakom i frižiderom
Slika

6. Sudoper vrhunske kvalitete
Slika

7. Gornji dio - spavaonica. dovoljno mjesta za bračni krevet
Slika

8. Tuš uz prozor
Slika

9. ... i toalet
Slika

10. Dovoljno mjesta za stvari
Slika

11. I na koncu nacrt kuće
Slika

Idealni život. Sve ja na dlanu, ne previše stvari, a opet sve što je potrebno da bi se ugodno živjelo. Ukoliko volite TV nije problem kao ni neki Hi FI, pa i satelitska antena. A uz sve to može se putovati i boraviti na bilo kojem mjestu, gdje je to naravno dozvoljeno. Moj izbor je neko manje pristojno zemljiste, vrt, domaće životinje i ova kućica.

Jedna od većih kuća isto na kotačima s površinom od samo jednog kvadratnog metra od modela Weebee i s cijenom od 1000 dolara više su modeli Tarleton i Epu (koju možete vidjeti na video prezentaciji niže), koja mi je isto simpatična, ali Weebee je definitivan izbor.

Ukoliko nemate previše materijalnih dobara, pogledajte ove fotografije kuće, putem kojih možete prosuditi o cjelovitom komforu za život. Usput gotovo sve kuće su na kotačima tako da se može seliti iz područja u područje bez problema. Za razliku od života u kamp kućicama, što je osobina života jednog velikog dijela amerikanaca, ovo je po meni puno elegantnije rješenje.

Usput ukoliko ste kupac, možete naručiti ovu kuću uz sve nacrte i materijale te ju sami sklopiti kontaktiravši tvrtku čija je inovacija i dogovoriti oko gradnje, dostave i sličnog.

Službene stranice Tumbleweed web site-a: http://www.tumbleweedhouses.com/

A sad pogledajte ovaj video prikaz kuće Epu koja je samo 1 kvadratni metar veća od kuće koju sam ja odabrao. Kuću prezentira gospodin Shafer koji je i osmislio ovaj koncept i koji je vlasnik tvrtke Tumbleweed. Ono to mi se najvie sviđa je to da čovjek konkretno i živi u jednom od svojim dizajna.



Ja već ozbiljno razmišljam o weeebee kućici, svojoj slobodici :)

- 11:52 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>