subota, 29.03.2008.

ZVIJEZDE FARME - HIGHTLIGHTS


Farma se naveliko prati, a i sam gledam koliko mogu redovito ovaj zanimljiv reality show. Doduše, ne gledam ga radi toga da uživam u negativitetu natjecatelja, već ponajviše stoga što me zanima da i sam nešto naučim o životu na selu. Iako sam odrastao tijekom svojeg života na selu, zanimljivo mi je gledati kako se ljudi koji su večinom navikli na gradski život snalaze u takvom prirodnom ambijentu.

Već sam nešto pisao na ovom servisu o Farmi, ali palo mi je na pamet da prenesem neke izvatke iz života prisutnih kanidata, koji se natječu u ovom show-u.

Tko su dakle ti celebrity-i koji nas svakodnevno ugočuju na TV ekranima:

STIPE DRVIŠ I JEDAN HIGHLIGHT U MEČU S DANIEL GREENOM

Stipe je vrhunski boksač, pa iako na Farmi ne možemo vidjeti nejgov potencijal u tom aspektu, prilažem vam snimku borbe gdje se vidi tko je naš Stipe u svojem životnom pozivu. Ono to je najznačajnije za našeg Stipu je nevjerojatna izdržljivost.



DAVORIN BOGOVIĆ

Meni najdraži sudionik Farme legenda je domačeg novog vala. Osoba koja je označila Prljavo Kazalište u svojim počecima u alternativnim izričaju. Odličan glazbenik, jednostavan čovjek i pravednik. Najbolje od glazbe na ovim prostorima ikad.

Neponovljiva stvar nešto najbolje ikad napravljeno, pogledajte...



LUPINO - IVAN LEPEN

Etablirani fotograf, prepoznata ikona vrhunske fotografije iznanadila me je svojom jednostavnošču i otvorenim pristupom. Gledajući Farma show fasciniralo me koliko je Lupino u biti jedna topla i jednostavna a opet izuteno radišna osoba. Svaka mu čast.

Druge natjecatelje baš i ne poznajem s obzirom da su neke zvijezde u neko novo doba poipularne, koje mi nije poznato. To su razne misice, ikone neke glazbene industrije koje mi ne predstavljaju neki značaj. No ipak, treba i njih cijeniti. Ono što je u stvari bitno, je to, da ti svi ljudi pokažu sav svoj potencijal i pozitivu, jer ako se svodi sve na tračanje, podmetanje i ostale negativne konotacije tad ni sami ne vrijede više od onoga o čemu toliko negativno pričaju.



- 16:02 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>