nedjelja, 16.03.2008.

NA ŠTO NAS TO MTV ŽELI UPOZORITI?


Prije nekoliko dana sasvim sam slučajno naišao na ove spotove iz radionice megapopularnog MTV-a. Vidio sam usput da su još neki blogeri objavili ovo isto,kao i ja na svojem drugom blogu. No nije mi nešto dalo mira pa sam odlučio upozoriti na opve vrlo interesantne propagandne poruke i putem ovog bloga.

Kako već poduže pratim alternativne medije, dakle one materijale koji nikada neće biti preneseni putem službenih, a za mnoge od njih se pak govori da spadaju ili već jesu dio koncepta "Teorija zavjera", posjetio sam i službenu MTV stranicu na kojoj se vezano za ove spotove spominje neki aktivizam u vezi ljudskih sloboda i prava.

No već poduže svjedoci smo sve težeg stanja u SAD-u, pa smatram da, a kao što je i jedan bloger komentirao, ovo podlogom za pripremu za ono što bi moglo zasigurno doči. Čujem pak i to da svi oni koji se previše na Internetu "bave" informacijama toga tipa mogli bi biti u nekoj doglednoj budućnosti i "procesirani". Fala Bogu pa ne živim u americi.





Zanimljivo zar ne? Službena MTV stranica za aktivizam: http://think.mtv.com

- 15:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>