S obzirom na cestu nefunkcionalnost ovog servisa, a i drugih hostova za slikovne prikaze, odlucio sam i dalje publicirati na ovom blogu, ali u manjem opsegu nego do sada.
Tamo sam (u Second Life-u) postao prilicno aktivan zajedno sa svojom partnericom. Na ovom blogu cu eventualno publicirati znacajnije novosti iz Second Life-a pa me mozete posjetiti u Second Life-u klikom na lokaciju:
Moram spomenuti i lokaciju dragog prijatelja Notorious Supercharge-a, koji je vrlo aktivan sa svojom partnericom LadyDi koje mozete posjetiti na lokaciji:
PS Ne smijem smetnuti s uma i drage nam nove prijatelje u SL-u, blogere iz nase zemlje: Istrian, Theend, Buljat, Stiv, Hajduk i drugi, koji svakim danom sve vise dolaze kod nas :)
Molim da mi ne zamjere koje nisam spomenuo, ali sve cu navesti, obecajem :)
Svi smo mi djeca reklama, kao i naši roditelji pa njihovi roditelji i roditelji njihovih roditelja i tako do u neko doba prošlosti kad se shvatilo koliko reklama u stvari čini proizvod, odnosno koliko je bitna da se proizvod uspješno proda.
Nije bitno, bio dobar ili loš proizvod, dobra reklama uvijek dobro prodaje, pa i ono što ništa ne vrijedi.
Osvrnimo se oko sebe, i sve te silne blještave reklame danas. Po meni, to je već jedan razrađeni kliše pun blještavosti i goilih sisa i guzica, jer upravo to danas najviše prodaje koliko se meni čini neki proizvod, kao što je uvijek izraženi seksipil bio osnova dobre komercijalne industrije. A tad obično propizvod nije ni bitan, ap na kraju ne kupimo taj proizvod ali kupujemo guzice.
No da ne bih griješio i iznosio krive pretpostavke, koliko sam mogao primijetiti, nije baš svugdje tako. Primjerice u nordijskim zemljama treba skinuti kapu na inovativnosti u produkciji reklama, a i na tome što se tamo rade reklame koje na ipak puno inovativniji i zabavniji način promoviraju proizvod, bez već spomenutih S i G.
Izgleda da mi ovdje mislimo kako će gola sisa i guzica biti ta koja će najviše prodati proizvod. Stoga ako netko ovo čita od cijenjene gospode ili dama koji proizvode reklame neka se ugledaju malo na sjevernjake i nešto nauče.
Da ne bih previše duljio, zaintrigirale su me nešto (u stvari poprilično) starije (TV) reklame i to iz zemlje koja je tu industriju izgradila do savršenstva.
Primjetiti ćete koliko je (iako će djelovati smiješno) u tim reklamama prisutna veća doza inovativnosti nego ono što danas uglavnom viđamo. Ako ništa drugo, bar je više, puno puno više kreative oko čak i onih najbanalnijih proizvoda. A da ne spominjem tek budget...
Ja (Zen Itokawa u Second Life-u ili SL-u) s jos jednim hr blogerom (Theend Gunawan), koji se pridruzio NACRTANI kampanji :) Ovom prilikom ga lijepo pozdravljam (a obojica nosimo Nacrtani manice).
Nakon vrlo uspjesne promocije Nacrtanog u SL (Second Life-u), s obzirom na projekt koji smo pokrenuli moja draga (Laviede Dejavu) i ja u SL-u, odlucio sam poceti izradjivati odjecu, pa je tako dosla na red majica TITA i CHE GUEVARE:
U svrhu toga, prilazem i neke slike, a iste se mogu kupiti u slexchange (www.slexchange.com) centralnom SL butiku.
Jos jedna novost, moj partner i ja, namjeravamo organizirati izlozbu radova Nacrtanog u SL-u. Organizirali bi na nacin izlozbe radova s popratnim informacijama i brosurama i naravno objavili event. To bi daklre bila prva virtualna izlozba jednog hrvatskog autora u svijetu.
Svi ste pozvani, a obavijest ce biti publicirana na blogu
Za one koji su jos uvijek pomalo skepticni prema ovom mediju, evo jednog filmcica - price o uspjehu.
Iako je prava ekspanzija vec pocela, Second Life je jos uvijek svojevrsna enigma.
No, neki su se vec okoristili blagodatima ovoga medija, dok drugi uspjesno zapocinju svoj put uspjeha.
Kako je ovo buducnost Interneta i nacina kako cemo poslovati u buducnosti, Second Life vec sad omogucuje mnogima da zaradjuju putem ovoga medija i vise nego u stvarnom zivotu.
Zato geslo "Your world. Your imagination", dovoljno govori o tome kako iskoristiti svoje ambicije :)