petak, 25.09.2009.

PUNINA ŽIVOTA

Prije godinu dana upoznala sam jednog jednostavnog čovjeka, predanog slugu Kristovog, gorljivog duha za Riječ Božju, izuzetnog dara za pjesmu i glazbu, brižnog oca i pažljivog supruga, jednako tako i brata u Kristu.
Sve njegove pjesme su odraz snažne vjere u Boga.
Moje riječi su nedostatne, zato neka dalje govori njegova pjesma.


PUNINO ŽIVOTA

Ja poznajem nekog ko menja živote,
Prazna srca puni ljubavlju.
Ja poznajem nekog ko prepreke ruši
Od ljudi do Boga ko popravlja put.

Ja poznajem život jer on je u meni,
Znam šta je radost šta donosi mir,
Bogat sam čovek jer živim u Hristu,
Ni za šta ne dam svoj životni cilj.

Punino života, sva radosti moja,
Vladar si svega što poznajem ja,
Na reč tvoju tihu i zemlja zadrhti
Sunčanom danu ti poklanjaš sjaj.

Tako smo mali, a ipak nas ljubiš,
U svojoj slavi ti brineš za nas,
Pobedu daješ gdje ne može niko,
Daješ nam život, radost i mir.

Nebeski oče, sve pripada tebi,
Tvoja je slava moj život je tvoj,
Želim da pevam da slavim ti ime
Želim te hvaliti Oče moj
Silni Bože moj.



- 20:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.